سلام
به تالار همدردی خوش اومدید
معمولا این تصمیمات هستند که آینده را می سازند، لذا مسئول تمام تصمیمات خودمان هستیم ، اگر امروز و این لحظه شما در این نقطه از زندگی ات قرار گرفته ای ، روندی رو طی کرده ای که به این نقطه ختم شده است ، پس اگر از امروزت ناراضی هستی ، سعی کن آینده ات را آنگونه که می خواهی بسازی
مشکلاتی که شما از همسرت مطرح کردی ، مثل اینکه نمی تواند 30 تا هزار تومنی را بشمارد، مشکلی نیست که حل نشود
در خصوص پدر زن و مادر زن و خواهر زنت و مشکلاتی که عنوان کرده ای ، احساس شما طبیعی و قابل قبول هست ، اما این موارد را نمی توان مانعی برای داشتن یک آینده خوب دانست
اما در خصوص اینکه شما قاطعیت در خصوص مسائل پیش آمده از خود نشان نمی دهید ، مشکلی است که می بایست حتما و سریع تر آن را برطرف کنید
اینکه می گویید موقع محرمیت، غافلگیر شدید و قرار بود فقط صیغه محرمیت باشه نه عقد دائم ، شما می بایست حتما و حتما مخالفت خود را ابراز می کردید و قبول نمی کردید
مساله بعدی آمیخته شدن چندین مسئله در زندگیتون هست .... توجه شما نسبت به کارتون ، عدم گذاشتن فرصت کافی و لازم جهت تحقیق و بررسی و بدست آوردن شناخت نسبت به همسرتون ، مشغولیت ذهنی در خصوص همسرتون که باعث شده شرکتتون ورشکست بشه و ....
ببینید ، شما تصمیم صحیح و پیگیری را انجام می دهید ، اما نه در وقت مناسب !!!
به همین خاطر سعی کنید کمی زندگیتون را سرو سامان بدهید
کمی با خودتون خلوت کنید تا افسار زندگیتون بیاد دستتون ، این حق شما هست که زندگی خوب و موفقی را داشته باشید
به همین خاطر برای کار ، ارتباط با همسر و برنامه ریزی برای ساخت زندگی تون ، وقت بگذارید و قدم به قدم مراحل را برای خود مشخص کنید تا بدانید کجا هستید و به کجا قرار هست که بروید
شما از انعطاف و گذشت بالایی برخوردار هستید ، باهوش و دارای پشتکار هستید ، پس از حداقل های لازم برای شروع برخوردار هستید ،پس می توانید شروع خوبی را در پیش بگیرید










علاقه مندی ها (Bookmarks)