
نوشته اصلی توسط
gheryeh
یه تصمیمی گرفتم اونم اینه که از امروز رو رفتارم رو حرفایی که میزنم رو حرکاتم.....دقیق میشم...قبل هر کاری تو ذهنم سیک سنگین میکنم ببینم درست و عاقلانه س و رو مامان بابا اثر میذاره یا نه.ببینم تاثیری داره یا نه...
رفتارمو تو خوته مثل بیرون از خونه عاقلانه و سنگین میکنم تا یکم به مامان ثابت بشه بزرگ شدم...نتیجه شو همین جا مینویسم
- - - Updated - - -
ولی یه سوال دوستان واقعا 19 سال سنیه که نمیشه درست و غلط رو تشخیص داد؟من الان یعنی تو سن بلوغم؟
داداشم بعضی وقتا به شوخی بهم میگه اشکال نداره تو سن بلوغی ....واقعا این حرفش هم اذیتم میکنه هم ناراحت
علاقه مندی ها (Bookmarks)