به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gheryeh نمایش پست ها
    دوستان میدونید چی عذابم میده؟اینکه میدونم حرفاتون درسته و این دورانو گذروندید و مطمئنن تجربه تون از من بیشتره و اگه الان به حرفاتون گوش ندم یه جا ضررشو میبینم....
    پاستوریزه ..سوسول.. بچه مثبت... لای پر قو بزرگ شده....اره تو 13 سال تحصیل تا دلتون بخواد از این حرفا شنیدم ..زیاااااد...دوران مدرسه بچه ها هیچ وقت منو تو جمعشون راه نمیدادن یا هم وقتی میرفتم تو جمعشون سریع حرفو عوض میکردن منم معذب میشدم فکر میکردم راحت نیستن خودم پا میشدم میرفتم...بهم میگفتن حرفایی میزنیم که میدونیم تو نمیزنی و نمیدونی...من تو مدرسه هیچ دوستی پیدا نکردم...بهم میگفتن (خیلی خیلی خیلی خیلی عذر میخوام این کلمه رو بکار میبرم)ما نمیتونیم تصور کنیم تو به یه نفر بگی خر....وقتی تو کلاس حرف بدی کسی جلوی من میزد همه به من نگاه میکردن تا عکس العملمو ببینن...هر سال جایزه معدب ترین شاگرد به نظر معلمارو میگرفتم....ولی چه فایده تو مدرسه هیچ دوستی پیدا نکردم در عرض 12 سال ...واسه خودم میگم میخندم شوخی میکنم که خودم خودمو شاد کنم خودم دوست خودم باشم...اگه اینجا زیادی شوخ طبعم بخاطر مجازی بودنشه وگرنه تو جمع هیچکس حق نداره بهم چپ تگاه کنه اینجا شوخ برخورد میکنم تا یکم خالی شم.....
    با این اوصاف نمیدونم تا به این مرحله از زندگیم که رسیدم راهم درست بوده یا خودمو شکنجه دادم...

    - - - Updated - - -

    اینجا ویرایش نداره با عجله مینویسم غلطای املاییم زیاده...حالا نگید دکتر اینده مملکتو....
    معدب همون مودب....یه لحظه معدن اومد تو ذهنم

    معلومه که راهت درسته مگه شک داری به خودت
    ولی شما نباید کاسه ی اخ چه کنم اخ چه کنم بگیری خودت به نظرت دوست داشتی از بچگی ازادت بزارن و هر کار دوست داشتی انجام بدی ؟؟؟؟؟؟
    بعد تو این دوره زمونه که خودت می دونی دختراش چه جورین اینجوری دوست داشتی؟؟؟؟؟

    ببین محدودیت خوبه انکار نمی کنم ولی کار مادرتون از یه جهاتی خوبه و از یه جهاتی ممکنه افراط محسوب شه
    ولی به هر حال شما نمی تونی به زمان قبل برگردی و تموم زندگیت از الان شروع میشه سعی کن تو دانشگاهتون مسئله زندگیتو برای کسی بیان نکنی
    و خودتو طوری جلوه بدی که مشکلی نداری و خوبی
    اما در قبال کار مادرتون میشه گفت که سعی کنید طوری پیش مادرتون و پدرتون خوب جلوه بدی که مخصوصا پدرتون بدونه که واقعا به بلوغ فکری رسیدی و به مادرتون که گوش زدتون میکنه گوش زد کنه که کم کم شما رو ازاد بزارن که میزارن نترس

    ولی بخدا این محدودیت ها خوبه ها میدونم خسته شدی ولی انشالله حل میشه شما هم تو این مدت سعی کن همون کاریو که من گفتم انجام بدی مطمئنا واکنش نشون میده ;)
    یا حق

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    gheryeh (سه شنبه 21 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوء تفاهم های کوچک اما تاثیر گذار
    توسط majid_k در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 فروردین 94, 19:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 شهریور 93, 17:41
  3. سوال از خانم های متاهلللللللل
    توسط amykate در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 شهریور 90, 14:47
  4. سوءظن و بدبینی مرد به همسر و راه حل آن
    توسط گام به گام در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 11:05
  5. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.