
نوشته اصلی توسط
آسمان زیبا
یک مشکل دیگر که بهش برخوردم این هست:
فرض کنید مثلا در کلاس 30 نفره ی ما ، یک نفر با من درست صحبت نمی کند ، یا به عبارت بهتر ؛ با من برخورد خوب و احترام آمیزی ندارد.
مشکل من اینجاست که روی این 1 نفر تمرکز میکنم. درحالی که 29 نفر دیگر هستند که به من احترام می گذارند.
و تمرکز روی این 1 نفر باعث می شود که دچار ناراحتی شوم ؛ در حالی که اگر روی آن 29 نفر که به من احترام می گذارند تمرکز کنم ، مطمئنا سرشار از انرژی و شادابی خواهم شد
چطور می توانم ذهن خودم را تغییر دهم!؟ و مثبت اندیش باشم؟
ممنون
علاقه مندی ها (Bookmarks)