به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #4
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمان زیبا نمایش پست ها

    یک مشکل دیگر که بهش برخوردم این هست:
    فرض کنید مثلا در کلاس 30 نفره ی ما ، یک نفر با من درست صحبت نمی کند ، یا به عبارت بهتر ؛ با من برخورد خوب و احترام آمیزی ندارد.
    مشکل من اینجاست که روی این 1 نفر تمرکز میکنم. درحالی که 29 نفر دیگر هستند که به من احترام می گذارند.
    و تمرکز روی این 1 نفر باعث می شود که دچار ناراحتی شوم ؛ در حالی که اگر روی آن 29 نفر که به من احترام می گذارند تمرکز کنم ، مطمئنا سرشار از انرژی و شادابی خواهم شد

    چطور می توانم ذهن خودم را تغییر دهم!؟ و مثبت اندیش باشم؟

    ممنون

    سلام


    شما دارید اعتماد به نفس را از محیط درخواست می کنید !

    یعنی اگر اشیاء و محیط با نظام فکری من هماهنگ بود - پس خیلی خوبه - شاد میشید - ولی اگر نه .....!


    در حالی که این جور نباید باشد - یعنی شما باید نظام فکری و شخصیتی و رفتاری خودت را طوری طراحی کنی که آسیب پذیری کم تری داشته باشی .

    بالاخره زندگی ما یعنی زندگی با عقایدها و رفتارها و بینش های متفاوت و باید سعی کنیم پتانسیل ظرفیتی خودمون را افزایش بدیم.

    باید ساختار و بنا و زندگی خودمون را طوری طراحی کنیم که مثلا با یه فوت ساختمون فرو نریزه !

    اعتماد به نفس واقعی در درون خودت هست نه بیرون و حرف های دیگران


    سعی کن مهارت های خودت را توسعه بدی و رو حرف دیگران زیاد زووم نکنی

    باید سعی کنیم قسمت پر لیوان را ببینیم نه خالی را !!

    در واقع از اوون 30 نفر که شما میگی - یه نفر اومده داره امتحانت میکنه که تو چقدر رشد کردی و چقدر اعتماد به نفس داری .

    بالاخره همیشه از محیط باید یاد بگیریم .


    ok


    موفق باشی .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 27 مرداد 95 در ساعت 20:57

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    محیا ناز (دوشنبه 01 شهریور 95), آسمان زیبا (چهارشنبه 27 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نداشتن اعتماد بنفس در مقابله با خواستگار
    توسط saminnaz در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 01 مرداد 95, 23:18
  2. کمکم کنید در برخورد با خواستگارم اعتماد بنفس و مهارت ارتباطی داشته باشم..
    توسط sima.aass در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 94, 01:34
  3. خواستگار منفعل و با کمبود اعتماد به نفس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 92, 10:20
  4. خواستگارم اعتقادی به نماز ندارد
    توسط bahosh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: شنبه 13 اسفند 90, 17:24
  5. عدم اعتماد به نفس در روابط خانوادگی (بعد از اومدن خاستگارم اینجوری شدم)
    توسط matin_alone در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 آبان 90, 13:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.