سلام به همه دوستان قدیمی
همه دوستای جدید
مدیر محترم
و بچه های دوست داشتنی و همراه
فکر کنم آخرین پستی که گذاشته بودم متعلق به ۸ـ۹ ماه پیش باشه
اونروزا بخاطر اینکه احساس کردم تحت فشار هستم و مسائل روزمره و ارتباطاتم داره بهم فشار میاره ، یه مقدار بیشتر از قبل روحیه م خراب شده بود ، واسه همین سعی کردم یه مدت از همه چی دور بشم تا یه مقدار خودم و پیدا کنم
خیلی دلم برای اینجا و بچه ها تنگ شده بود و چند وقت بود دل دل میکردم که بیام ، ولی بخاطر مشغله کار جدید نتونستم
الان یدفعه دل و زدم به دریا و اومدم .
خوشبختانه حالم خوبه و آرومم و سرم به کار جدید گرمه








علاقه مندی ها (Bookmarks)