سلام
دعا میکنم خداوند متعال بهت آرامش بده
خب من که گیج شدم بلاخره خوب یا بد،زشت یا زیبا کاریه که شده. همه ی ما اشتباه میکنیم
دیگه خودتو سرزنش نکن

خواهش میکنم،التماس میکنم ،مواظب باش فقط دیگه حامله نشین

برین پیش یه مشاور خوب و باتجربه لازم باشه خودشون شما رو قانع میکنن طلاق بگیرین
خداوند بزرگ بخشنده و مهربان است
اى بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده‏ اید! از رحمت خداوند نومید نشوید که خدا همه گناهان را مى‏ آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.(زمر-ایه 53)
اینها تنها قطره‌ای از دریای بیکران رحمت خداست