سلام شمیم عزیزم...
خسته نباشی خانومی
نظرت درباره صندلی داغ ؟
- بدون شعار بگو هدفت از زندگی چیه؟
- خوشبختی یعنی؟خوشبختی رو توی چی میبینی؟
- رنگ/غذا/هنر/ورزش/کارتون/فیلم/کتاب/نویسنده /شهر/ مورد علاقه ات؟
5 تا کتاب خوب معرفی کن خانومی(مختصر توضیح هم درباره هرکدوم بدی عالی میشه)
- تو زندگیت بیشتر برای چی تلاش میکنی ؟ پیشرفت ، امنیت ، عشق ، هیجان ، علم یا چیزای دیگه...
- چه مهارت هایی رو بلدی و دوست داری چه مهارت هایی رو یاد بگیری؟ - چنتا اشتباهی که هرگز تکرار نمیکنی؟
- تا حالا اتفاقی تو زندگیت افتاده که به قول تو فیلما !یهو مسیر زندگیتو عوض بکنه؟
- اگه از بهترین دوستت بخوای تورو توصیف کنه بنظرت درباره تو چی میگه ؟
اگه خودت بخوای خودت رو در چند جمله توصیف کنی ...؟
- حاضری یک شب رو تو خونه متروکه ای که گفته میشه جن زده اس تنهایی بگذرونی ؟ چرا ؟
- اگه توی یه مهمونی رودربایستی دار غذایی که ازش متنفری رو جلوت بذارند ...چکار میکنی؟
- اگه (خدانکرده) قرار باشه بمیری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی؛
چیزی هست که بخاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری،
یا کاری هست دوست داشتی انجام بدی ولی دیگه فرصت انجامش رو از دست دادی ؟
فعلا که این مسئله اتفاق نیفتاده اون حرفو میگی به اون شخص یا اون کارو انجامش میدی ؟
- از چه چیزی تو زندگیت بیشتر از همه میترسی ؟
- یک توصیه برای انتخاب همسر ؟
و در آخر،
یک جمله به یادگاری بنویس....
پ.ن:
نتونستم سوالای اصلیمو از آقای نجار بپرسم، فرصت نشد .... همین طور برای آقای محمدرضا...
اینجا هم ،
خيلي سختم بود كه فقط همین چنتا سوالو ازت بپرسم ولي خوب بالاخره بايد ملاحظه دستاي ظريفتو ميكردم.
پیشاپیش ممنون از پاسخ های خوب و صادقانه ات...










علاقه مندی ها (Bookmarks)