به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 492

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    سلام شمیم عزیزم...

    خسته نباشی خانومی

    نظرت درباره صندلی داغ ؟


    - بدون شعار بگو هدفت از زندگی چیه؟

    - خوشبختی یعنی؟خوشبختی رو توی چی میبینی؟

    - رنگ/غذا/هنر/ورزش/کارتون/فیلم/کتاب
    /نویسنده /شهر/ مورد علاقه ات؟


    5 تا کتاب خوب معرفی کن خانومی(مختصر توضیح هم درباره هرکدوم بدی عالی میشه)


    - تو زندگیت بیشتر برای چی تلاش میکنی ؟ پیشرفت ، امنیت ، عشق ، هیجان ، علم یا چیزای دیگه...

    - چه مهارت هایی رو بلدی و دوست داری چه مهارت هایی رو یاد بگیری؟ - چنتا اشتباهی که هرگز تکرار نمیکنی؟

    - تا حالا اتفاقی تو زندگیت افتاده که به قول تو فیلما !یهو مسیر زندگیتو عوض بکنه؟


    - اگه از بهترین دوستت بخوای تورو توصیف کنه بنظرت درباره تو چی میگه ؟

    اگه خودت بخوای خودت رو در چند جمله توصیف کنی ...؟


    - حاضری یک شب رو تو خونه متروکه ای که گفته میشه جن زده اس تنهایی بگذرونی ؟ چرا ؟

    - اگه توی یه مهمونی رودربایستی دار غذایی که ازش متنفری رو جلوت بذارند ...چکار میکنی؟


    - اگه
    (خدانکرده) قرار باشه بمیری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی؛
    چیزی هست که بخاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری،
    یا کاری هست دوست داشتی انجام بدی ولی دیگه فرصت انجامش رو از دست دادی ؟

    فعلا که این مسئله اتفاق نیفتاده اون حرفو میگی به اون شخص یا اون کارو انجامش میدی ؟


    - از چه چیزی تو زندگیت بیشتر از همه میترسی ؟

    - یک توصیه برای انتخاب همسر ؟

    و در آخر،
    یک جمله به یادگاری بنویس....

    پ.ن:
    نتونستم سوالای اصلیمو از آقای نجار بپرسم،
    فرصت نشد .... همین طور برای آقای محمدرضا...
    اینجا هم ،
    خيلي سختم بود كه فقط همین چنتا سوالو ازت بپرسم ولي خوب بالاخره بايد ملاحظه دستاي ظريفتو ميكردم.

    پیشاپیش ممنون از پاسخ های خوب و صادقانه ات...




  2. 7 کاربر از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.