سوگند جان سلام
ببین بزار با مثال منظورم بگم تو اگه برای یه نفر جک بگی طرف انقدر بخنده تا بمیره یا از شادی از پتجره بپره تو چه نتیجه ای میگیری؟!!!!طرف بیماره
یا کسی که با کوچکترین محرکی عصبانی میشه و چاقو میکشه یعنی طرف بیماره
سوگند جان تو الگوهای انتخابت مشکل داره نا خوداگاه پسرهای مسیله دار جذب میکنی یا اونهارو بیشتر جذب میکنی.....یا حداقل اینایی که تو گفتی جز اون مشکل داران.
ادم با شخصیت عاشق هم باشه نمیاد دم در خونه ادم گریه کنه و یا شعر بگه خواستگار اینطوری نوبره!!!!
به قول احساس بهاری همین مردان که فردا خشمشون هم سالم نیست و پای چشم دختر کبود میکنند.مشکل شخصیتی دارن کلا ارتباطی به شما نداره با هر کی بودن همین بود وضعشون شما خودت سرزنش نکن فقط ریشه یابی کن اولگوی انتخابت اصلاح کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)