به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 75

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    Posticon (4) ایمیل فرستادن دیوانه وار من به نامزد قبلی

    من نامزدی داشتم که میشه گفت در حد خواستگار جدی بود و خوب الان حدود یک ساله که رابطه نداریم هیچ گونه رابطه ای نداریم
    رو شخصیت و رفتار خودم خیلی کار کردم و به یه ثبات هایی رسیدم و هنوزم تحت درمان هستم
    من از اون موقع به اون آقا ایمیل میدم طوری که گاهی بعد ایمیل هام خندم میگیره که خدایا دیونه شدم رفت!!!;)

    البته الانا میخندما قبلا ایمیل که میدادم اون جواب نمیداد تا دو روز گریه های وحشتناک میکردم
    الانم با یه سری روش که دکترم بم گفته دیگه گریم نمیگیره و احساس غم شدید رو تو وجودم از بین میبرم و به جاش خندم میگیره

    کلا موضوع اینه که من یهو به خودم میام و میبینم که برای اون آدم کلی ایمیل فرستادم و بعدم همه ایمیلها رو پاک میکنم و بلاکش میکنم اما بعد یه مدت دوباره روز از نو روزی از نو
    همش عین دیوونه چک میکنم که آنلاین هست یا نه و بش پیام میدم و اونم سریع آف میشه برام شده مثل یه بازی

    صبح ها شبها گاهی حتی نصف شبها ایمیلمو تلفنمو چک میکنم که شاید ازش پیامی داشته باشم

    نمیدونم باید چی کار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
    اصلا فرستادن این ایمیلها برام مساله ساز هست؟ اگه نه اشکال داره بفرستم؟ اگه آره چطور دیگه نفرستم؟
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  2. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    roze sepid (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شهریور خواستگار دارم و بیش از حد استرس دارم
    توسط ساراا در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 تیر 94, 04:31
  2. انسانی حیوان صفت شده ام
    توسط ستار العیوب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 01:25
  3. بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم
    توسط S_H در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 18:44
  4. او از دیوار صاف هم بالا می‌رود
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 مهر 87, 00:23
  5. حیوان علیه انسان؟
    توسط lord.hamed در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 اردیبهشت 87, 21:24

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.