حالم خوب نيست....همش با خودم فكر مي كنم كه اين پاسپورت كجا گم شده.يك حسي مي گه غير ممكنه بيرون افتاده.از اون ور هم تو اين خونه فسقلي كجا مي تونه افتاده باشه...كاش قبل از اين كه كسي بفهمه پيدا بشه...كااااااااش
تشکرشده 901 در 185 پست
حالم خوب نيست....همش با خودم فكر مي كنم كه اين پاسپورت كجا گم شده.يك حسي مي گه غير ممكنه بيرون افتاده.از اون ور هم تو اين خونه فسقلي كجا مي تونه افتاده باشه...كاش قبل از اين كه كسي بفهمه پيدا بشه...كااااااااش
خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!
ویرایش توسط پرنده غريب : سه شنبه 03 اردیبهشت 92 در ساعت 16:27
rozaneh (سه شنبه 03 اردیبهشت 92), taraneh89 (سه شنبه 03 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 03 اردیبهشت 92), شیدا. (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92), صاعد (سه شنبه 03 اردیبهشت 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)