به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 فروردین 04 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-9-12
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    9,476
    سطح
    65
    Points: 9,476, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 174
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 64 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Posticon (2) اجازه ندارم با فامیلم رفت وآمد کنم ( بخاطر افشای رازی از گذشته ، نزد همسرم )

    من توی گذشته با یکی از افراد فامیلم ارتباط داشتم (پسرعمه ام) که ازن ارتباط به جاهای بد رسید.رابطه رو تموم کردم توبه کردم و سعی کردم خوب و مومن باشم.
    تا اینکه با همسر فعلی ام آشنا شدم و توی اون دوران جاهل بودم و اون رابطه ها رو برای همسرم توضیح دادم که به خیال خودم چیزی رو ازش پنهان نکرده باشم. که باعث شد همسرم مریض بشه و بعد از اون توی هاکثر مراسمات عروسی و عذای فامیلم و مهمونیها نتونستم شرکت کنم چون پسر عمم توی اکثر اونها بوده و شوهرم به هیچ وجه اجازه نمیده من جای برم که اون هست. و من باید با کلی دروغ سر هم کردن به خونواده و فامیلم نرفتنم رو توجیح کنم.
    2 ساله ازدواج کردم دیگه دارم کم میارم. توی فامیل پیچیده که شوهر من بددله. اما اون بنده خدا که تقصیری نداره من احمق بودم نباید بچگی میکردم. اما کاریه که شده.
    شوهرم مرد خوبیه مشکلی اونچنان باهم نداریم حتی سعی میکنه من کمبود این رفت و آمد ها رو حس نکنم اما به هیچ وجه نمی تونیم ایم مشکل مونو حل کنیم.
    مادربزرگم فوت کردنتونستم برم ختمش فقط چون اون پسره اونا بود.
    شوهرعمم(پدر همون پسرعمم) فوت کرد نرفتم.
    تا حالا چند بار به خاطر اینکارام خونوادم بام برخورد کردن اما چی میتونم بگم من؟؟؟!!هیچی هیچی...
    عروسیا نرفتم عیددیدنی نرفتم.خوب معلومه که پشت سرم حرف در میاد.
    دیگه کم آوردم .زبونم لال به این فکر میکنم اگه از خونوادم کسی چیزیش بشه چیکار کنم؟؟!!عروسی خواهرام بشه چیکار کنم؟؟؟!!
    بدتر از همه اینکه غم اینا رو نمی تونم به کسی بگم تا سبک شم چون بدنامی برام داره بودم.
    من باید چیکار کنم؟؟؟اینجوری که نمیشه زندگی کرد آخه؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید رفتگر تشکرکرده است .

    Mr.Anderson (یکشنبه 21 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.