به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 فروردین 93 [ 20:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دلم از پسرها گرفته به من بگن چرا اینطورن؟

    سلام بچه ها
    حالم خیلی بده بغض گلومو گرفته دوست دارم بمیرم خودم بکشم تادیگه این زندگی رو ادامه ندم دلم داره تیکه تیکه میشه بخدا خونه میخوام گریه کنم آخ که چقدر دلم گرفته ومیخوام هق هق گریه
    خدایا چرا تا بخندم اینطور میشم خدایا کمکم کن بدجوری به کمکت محتاجم
    بچه ها منگم گیجم تا الان هم نمیدونم چی شد؟ تقصیر کیه که این جور شد داشتیم حرف ازدواج میزدیم قرار ومدار خواستگاری بیاد خواستگاریم بخدا تاهمین صبح چه عشقی باهم داشتیم گل میگفتیم ولی الان جدا شدیم تا الان باورم نشده یادش میفتم دلم تیکه تیکه میشه
    جریانم شما میدونید تو تایپیک قبلی براتون تعریف کردم
    با پسری در حال حاضر هستم باهم قصد ازدواج داشتیم برنامه ریزی میکردیم که چه روزی مراسم خواستگاری باشه کلی برنامه ریختیم همین روز ولنتاین چه سوپرایزی برام داشت کلی خوشحالم کرد وبراهمدیگه هدیه گرفتیم ولی الان سر یه موضوع کوچیک تموم کردیم باورم نمیشه
    دلم خیلی پره به همدلی شما نیازمندم نمیدونم از چی بگم ازکجا بگم؟؟؟ چی بهتون بگم فقط کمکم کنید چون بدجوری دلم گرفته دوست دارم هق هق گریه ............دلم ازهمه مردها گرفته حس میکنم مرد خوب دیگه نیست

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    صبر داشته باش فقط یه نفر تو اختلاف پیش اومده بین شما مقصر نیست
    به جای احساساتی شدن بشین فکر کن بسنج ببین چی شد؟ اشتباهتتو بپذییر و اگه فکر میکنی به نفع رابطه تونه بهش بگو و عذر خواهی کن
    یعنی بخواه که با هم حرف بزنید
    البته ایشون هم الان شاید حال شما رو داره و ممکنه خودش پیشقدم بشه
    کی تموم کرد؟ سر چه جور موضوعی؟ شما 2 نفر چند سالتونه؟ تحصیلات؟ شغل؟

  3. 2 کاربر از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده اند .

    fati_2013 (دوشنبه 28 بهمن 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92)

  4. #3
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    صرف زدن تاپیک هیچ کمکی به کسی نمی کنه.
    وقتی مشورتی انجام می دهیم، بعد موقع عمل کردن هست.
    در همان تاپیک هم دوستان به شما گفته اند، ازدواج چیز دیگری هست، و دوست دختر و پسری هم چیز دیگر:


    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    دوست عزیز،
    با توجه به این این که این آقا هم رابطه اش با شما نامشخص و دوست پسر/دختری است و با توجه به شرایط شما و شکست عاطفی سخت و ... امکان مورد سواستفاده واقع شدن دوباره
    یا حداقل یک شکست عشقی دوباره خیلی زیاد است.

    چرا سعی نمی کنی به جای صرف کردن وقتت در این رابطه ی نامعلوم، کمی به ترمیم روح و روانت بپردازی؟
    اینطور که نوشتی هنوز خیلی درگیر گذشته هستی.
    اگر
    اگر این رابطه ختم به خیر نشه، خیلی خیلی بیشتر داغون می شی.

    می شه بگی برنامه تون برای این رابطه چیه؟
    شکل این رابطه چطور هست؟ کی در جریانه؟
    کی قراره خواستگاری و ... دارین؟

    این دو تاپیک
    ای کاش به گذشته برمی گشتم ای کاش عاشق نشده بودم

    نمی توانم راستش را بگویم وای هرگز


    را بخون. ممکنه کمکت کنه برای این که در مورد چرایی و چگونگی صحبت در رابطه قبلیت به نتیجه برسی.
    تاپیک فرشید را هم که حتما در جریان هستی و خوندی.






    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    دوست عزیز،
    با توجه به این این که این آقا هم رابطه اش با شما نامشخص و دوست پسر/دختری است و با توجه به شرایط شما و شکست عاطفی سخت و ... امکان مورد سواستفاده واقع شدن دوباره
    یا حداقل یک شکست عشقی دوباره خیلی زیاد است.

    چرا سعی نمی کنی به جای صرف کردن وقتت در این رابطه ی نامعلوم، کمی به ترمیم روح و روانت بپردازی؟
    اینطور که نوشتی هنوز خیلی درگیر گذشته هستی.
    اگر
    اگر این رابطه ختم به خیر نشه، خیلی خیلی بیشتر داغون می شی.

    می شه بگی برنامه تون برای این رابطه چیه؟
    شکل این رابطه چطور هست؟ کی در جریانه؟
    کی قراره خواستگاری و ... دارین؟

    این دو تاپیک
    ای کاش به گذشته برمی گشتم ای کاش عاشق نشده بودم

    نمی توانم راستش را بگویم وای هرگز


    را بخون. ممکنه کمکت کنه برای این که در مورد چرایی و چگونگی صحبت در رابطه قبلیت به نتیجه برسی.
    تاپیک فرشید را هم که حتما در جریان هستی و خوندی.




    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    فاطی عزیز،

    اول تکرار کنم که به نظر من بهتر هست رابطه را قطع کنی.

    اما در مورد این پسر و مسائل طایفه ای که گفتی، آیا خانواده و طایفه ایشون هم همین دید را نسبت به شما دارند؟
    یعنی وصلت با طایفه شما را نمی پسندن؟









    این هم جواب شما به اعضاء همدردی:

    نقل قول نوشته اصلی توسط fati_2013 نمایش پست ها


    خب شما میگید رابطه روقطع کنم...گفتنش خیلی آسونه ولی عملکردنش سخته...
    (الان دیگه راحتید؟!!!!)

    نمیخوام خودم رو توجیح کنم یا بگم الان انتخابم درسته ولی فعلا من واون آقا پسره باهم خوب هستیم هیچ مشکلی بین ما نیست تازه داره از امید وآرزوش بامن صحبت میکنه نمیشه یدفعه بگم کات!!! اینطور نسبت به دختری که بهنش اعتماد کرده بدبین میشه وشوکه



    نمیتونم هم بهانه بتراشم وتموم کنم اون وقت بهم میگه تو اومدی تو زندگیم که وابستیم کنی اون وقت بزاری وبری


    خیلی دوستتون دارم براتون آرزوی موفقیت میکنم قول میدم هرچی شد خبرتون کنم وبهتون بگم ولی دعا یادتون نره ........خدا به همراهتون

    - - - Updated - - -


    این هم تاپیکهایی برای دختران و پسران که بدینوسیله خودشان عبرت دیگران نشوند و بهره بگیرند:

    http://www.hamdardi.net/thread-17296.html

    http://www.hamdardi.net/thread-25882.html



    این هم تاپیک التیام به زخم های عاطفی


    http://www.hamdardi.net/thread-8577.html

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  5. 4 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), ناز نازی (دوشنبه 28 بهمن 92), شیدا. (سه شنبه 29 بهمن 92)

  6. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود

    بقول دادشم 2سال از من کوچیکتره میگه بعضی وقتا خود آدم باید تجربه کنه قشنگ اون بلا سرش بیاد تا متوجه شه دیگرانی که نصیحتش میکنن براش دلسوزی میکنن و خیرشو میخوان راست میگفتن.

    مدیر همدردی کم پست میزاره حالا به هر دلیلی بخودشون مربوطه ولی وقتی یه پستی هم میزاره واقها از سر خیرخواهی و دلسوزی هستش با تجربه و معلومات کافی رو هم داره.

    دو.تا راه داری

    یا ادمه بدی و تجربه کنی
    یا از تجربه دیگران استفاده کنی

    توی تالار همدردی همه میگن شماره 2 این دیگه خودتی که باید تصمیم بگیری هیچکی جز خودت نمیتونه .نه تنها شما بلکه هرروز میان توی تالار از این موارد مینویسن روزی نیست که یکی نیاد بنویسه با اینکه همدردی این رابطه ها رو منع کرده راهنمایی دادن ولی بازم آدم دلش میسوزه

    روز خوش بانو

  7. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (سه شنبه 29 بهمن 92), fati_2013 (دوشنبه 28 بهمن 92), sara 65 (سه شنبه 29 بهمن 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), ناز نازی (دوشنبه 28 بهمن 92), رفیق فابریک (دوشنبه 28 بهمن 92)

  8. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    شما دوست دختر ایشون بودید ، به هیچ عنوان انتظار نداشته باشید که به ازدواج ختم بشه دوستیتون .
    من اصلا به این که کی خطا کار بوده کاری ندارم ، مشکل اینجاست که دخترا با دوست شدن فقط خودشون رو از فرصت های واقعیه ازدواج دور میکنند و شما هم همین کار و کردین .

    - - - Updated - - -

    شما دوست دختر ایشون بودید ، به هیچ عنوان انتظار نداشته باشید که به ازدواج ختم بشه دوستیتون .
    من اصلا به این که کی خطا کار بوده کاری ندارم ، مشکل اینجاست که دخترا با دوست شدن فقط خودشون رو از فرصت های واقعیه ازدواج دور میکنند و شما هم همین کار و کردین .

  9. 4 کاربر از پست مفید sobhan13 تشکرکرده اند .

    fati_2013 (دوشنبه 28 بهمن 92), khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), nimaaa (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 29 بهمن 92)

  10. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 فروردین 93 [ 20:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    قبلا که با دوست پسر قبلیم خراب کردم خیلی امید داشتم به یه شروع دوباره چون اون فرد مناسبم نبود وباهم اساسی مشکل داشتیم میگفتم اگه شکست خوردم بخاطر اون فرد بودولی الان که باکسی که تفاهم داشتم ومناسبم بود دچار مشکل شدم دیگه رفته رفته نسبت به همچی بدبین وناامید شدم از شکست میترسم شهامتش رو ندارم برام غیر قابل باوره که صبح باش عشقولانه حرف میزدم وخودمون رو بهترین میدیدیم ولی الان دیگه باهم تموم کردیم به همین راحتی؟؟؟ ماباهم خیلی خوب بودیم خیلی کارها براهم دیگه کردیم چطور سر یه چیز کوچیک باید جدا بشیم بخدا نمیتونم اینو باور کنم هنوز دلم خوشه که هستش وازم نمیگذره وقتی تصور میکنم شاید من فراموش میکنه یه دفعه میگم خودم میکشم واینو نبینم اگه بهم اهمیت نده خودم میکشم تا بفهمه من چقدر عذاب میکشیدم نمیدونم ببینید رابطه اولم چه بلاهایی سرم اومد ولی هیچ وقت به مرگ فکر نکردم ولی تواین رابطه دومم تا بهم بگه نمیخوامت یا دوستت ندارم فشارم میاد پایین حالم بد میشه احساس دیوانگی بهم دست میده وهمش به خودکشی فکر میکنم
    دوستان تازه به ذهنم رسید که برم بهش زنگ بزنم منطقی حرف بزنم چطور میشه یه مرد لجباز با حرفای منطقیمون قانع کنیم......دیروز که باهم بحث کردیم ومن هرچی که تو دلم بود بهش میگفتم (حرفام جهت نرم کردنش نبود بلکه منطقی بودن وسعی کردم سوء تفاهم رو رفع کنم) یکم قانع شد ولی یه لحظه ساکت شد وگفت ببین من حتی اگه دلم بسوزه نمیتونم زیر حرفم بزنم چون براحرفم قسم قرآن خوردم من نمیتونم زیرش بزنم پس مجبورم انجام بدم
    بچه ها خیلی ناراحتم هیچ کاری نمیتونم بکنم دنیا رو پوچ میبینم دنیایی که هیچ قشنگی توش نیست خوشحالیامون درعرض یه ساعت متلاشی میشن
    چیکارکنمممممممممممممممممم مممممممممممممم
    دارررررررررم دیووووووووووونه میییییییییییشم

    - - - Updated - - -

    میخوام خودمو بکشم
    مرگ برام بهتره چطوری خودم خلاص کنم با چی...................که دردم کمتر بشه خودم میخوام راحت کنم مرگ ازهمچی بهتره اینطوری دیگه نه غرورم میشکنه نه شکست حس میکنم ونه کسی اذیت میشه بخداکم شدن آدمی مثل من بهتره

    - - - Updated - - -

    میخوام خودمو بکشم
    مرگ برام بهتره چطوری خودم خلاص کنم با چی...................که دردم کمتر بشه خودم میخوام راحت کنم مرگ ازهمچی بهتره اینطوری دیگه نه غرورم میشکنه نه شکست حس میکنم ونه کسی اذیت میشه بخداکم شدن آدمی مثل من بهتره

  11. کاربر روبرو از پست مفید fati_2013 تشکرکرده است .

    یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92)

  12. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اسفند 93 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-4-03
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,917
    سطح
    26
    Points: 1,917, Level: 26
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    106

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    25
    Array
    خانم فاطی

    شما فقط دارین تاوان اشتباه خودتونو میدید و جای شکایتی وجود نداره ...
    شما با وجود این که یک بار سابقه ی دوستی داشتید ، باز هم به این کار ادامه دادید و باز هم شکست خوردید ...
    کاره اشتباه محکوم به شکسته

    اصلا نیازی نیست خودتونو بکشید یا از مردها متنفر بشید ...
    فقط خودتون و شیوه ی زندگیتونو تغییر بدید ...
    من برعکس عنوان تایپیک شما میگم دلم از دخترها گرفته که چرا اینطورین ؟!! چرا اینقدر ساده لوحانه خودشون رو در اختیار پسرا میذارن و دوست میشن ... و بعد میان شکایت میکنند ...
    شما وضعیت و حال و روزه الانتون رو فقط در رفتار خودتون جستجو کنید نه در پسرها !!!
    شما به خواست خودتون دوست دختر یک پسر شدید و دارید تاوانشو پس میدید .
    و این رو بدونید تا زمانی که پسری بتونه با یک دوستیه ساده با شما رابطه ی عاطفی و ... برقرار کنه دلیلی برای ازدواج نخواهد دید ...

    در پایان بدونید :
    پسر و دختر هایی ﮐﻪ دائم به افراد مختلف دوست میشن و ﻋﺸﻘﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﺜﻞ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﮑﻨﻦ ...
    ﺁﺧﺮﺵ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﯿﻨﻦ ﺑﺮﻓﮏ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﮐﻨﻦ!

  13. 6 کاربر از پست مفید sobhan13 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), nimaaa (پنجشنبه 01 اسفند 92), sara 65 (سه شنبه 29 بهمن 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 29 بهمن 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), واحد (دوشنبه 28 بهمن 92)

  14. #8
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام fati_2013 گرامی

    می شه تا اندازی وضعیت شما را درک کرد.
    الان خیلی تحت فشاری
    نفس کشیدن هم براتون مشکله
    هیچ چیزی در زندگی چنگی به دل نمی زنه.
    از زمین و زمون هم دلتون گرفته.
    همه ما اگر در شرایطی شبیه شما گرفتار شدیم چنین فشاری را حتما حس کردیم.
    اما برای کاهش فشار هم راهی وجود دارد. همانطور که برای ایجاد فشار راهی هست.
    به نظرم باید یه کمی از خودت بیرون بیایی . حرفهای ما را هم بشنوی.
    بعد که حرفهای ما را شنیدید هر قسمتی از حرفهایمان را قبول داری نقل قول بگیری و زیرش بنویسی که قبول داری. هر کدام را هم قبول نداری نقل قول بگیر و زیر
    آن بگو قبول نداری و بگو چرا قبول نداری.


    هم اینک شروع کن. جواب همه دوستان را به ترتیب بخوان و با آنها حرف بزن.
    اگر گوشهایت را بگیری و فقط احساساتت را فریاد کنی، صدای ما را نخواهی شنید.
    منتظریم ببینیم حرفهای ما را هم می شنوی یا خیر؟
    شروع کن
    منتظریم

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  15. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 28 بهمن 92), nimaaa (پنجشنبه 01 اسفند 92), sobhan13 (دوشنبه 28 بهمن 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 29 بهمن 92), فرشته مهربان (دوشنبه 28 بهمن 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), نارینا92 (چهارشنبه 13 فروردین 93)

  16. #9
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی نمایش پست ها
    سلام fati_2013 گرامی

    می شه تا اندازی وضعیت شما را درک کرد.
    الان خیلی تحت فشاری
    نفس کشیدن هم براتون مشکله
    هیچ چیزی در زندگی چنگی به دل نمی زنه.
    از زمین و زمون هم دلتون گرفته.
    همه ما اگر در شرایطی شبیه شما گرفتار شدیم چنین فشاری را حتما حس کردیم.
    اما برای کاهش فشار هم راهی وجود دارد. همانطور که برای ایجاد فشار راهی هست.
    به نظرم باید یه کمی از خودت بیرون بیایی . حرفهای ما را هم بشنوی.
    بعد که حرفهای ما را شنیدید هر قسمتی از حرفهایمان را قبول داری نقل قول بگیری و زیرش بنویسی که قبول داری. هر کدام را هم قبول نداری نقل قول بگیر و زیر
    آن بگو قبول نداری و بگو چرا قبول نداری.


    هم اینک شروع کن. جواب همه دوستان را به ترتیب بخوان و با آنها حرف بزن.
    اگر گوشهایت را بگیری و فقط احساساتت را فریاد کنی، صدای ما را نخواهی شنید.
    منتظریم ببینیم حرفهای ما را هم می شنوی یا خیر؟
    شروع کن
    منتظریم
    با سلام و احترام
    بنده هنوزم مشتاقم این پست من را بخوانید، و نظرت رو در مورد پست دوستان و کمک دوستان بگویید.
    می خواهم مطمئن شوم که غیر از اینکه اینجا پست می زنید، آیا پست ها را می خوانید.
    در مورد پست بقیه صحبت کن



    خیلی افراد شبیه شما در این تالار مشکل داشتنند. آیا تاپیک اونها رو دیدی؟
    ما قبلا جوابهایی به عزیزانی که در رابطه ای آسیب دیدند، داده ایم. آیا اون جوابها رو خوندی؟
    شما الان خیلی تحت فشاری، می خواهی یه کمی با ما همراه بشوی؟

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  17. 5 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    fati_2013 (سه شنبه 29 بهمن 92), nimaaa (پنجشنبه 01 اسفند 92), فرشته مهربان (سه شنبه 29 بهمن 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92), شیدا. (سه شنبه 29 بهمن 92)

  18. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سپای از مدیر همدردی عزیز که دارن به بانو fati_2013 انرژی مثبت تزریق میکنن

    اولا یه خواهش دارم میشه لطف کنی اسم کاربری رو اگه برات مقدوره به fatme_2013 تغییر بدین اگه بشه خودتون یا مدیرا اینکارو کنن خیلی سپاسگزار میشم( ببخشید این موضوع شخصیه میدونم که مطرح کردم نام کاربری) ولی خوب من بچه سیدم هم پدری هم مادری اسم فاطمه خیلی زیباست حیفه اینگونه خطاب بشه

    لطف کن آرامش خودت رو حفظ کن اول سخته میدونیم همه ما درک میکنیم ولی لطف کن با اینکه سخته ولی یکم بخودت زمان بده چنتا تفس عمیق بکش آروم بشی بعدش کاری که مدیر همدردی ازتون خواستن رو انجام بدین.

    دخترها نسبت به ما پسرا احساساتی تر تصمیم میگیرن این قابل درکه.ولی با این حال دلیل نمیشه شما عاقلانه تر تصمیم نگیرین.دلیل دوستی پسرا با دخترا با همدیگه فرق داره.یه دختر شاید دلایل مخصوص به خودش رو داشته باشه( البته بجز یه عدشون که میشه گفت بی اخلاق هستن فکر کارت شارژ و بازی گرفتن احساس طرف مقابل و رابطه جنسی و ....) اکثرا تصمیمشون احساسی هستش و برای ازدواج کردن با یه پسر دوس میشن و میخوان خودشون انتخاب کرده باشن.برعکس ما پسرا که بجز یه عده80%(که شبیه همون قشر دخترا هستن و بی اخلاق) بقیشون دوست میشن بخاطر کنجکاوی و اینکه دوس شده باشن همین.بیشتر از این هم جلو نمیبرن رابطه رو چون بیشتر به لذت داشتن رابطه فکر میکنن و پز دادن جلوی همدیگه.

    به همین راحتی مشکل دیدگاه متفاوت دختر و پسر به این روابطه.شما مشکل ندارین یکبار دیگه هم امتحان کردی میتونی بازم امتحان کنی نتیجش میشه همین البته این تازه نتیجه خوبشه و برین خداروشکر کنین بدتر از این نشد.مایی که مینویسیم و وقتمون انرژیمون رو برای شما میزاریم بخاطر اینکه با ارزش هستین هم برای ما هم برا خانواده و اطرافیانتون ولی دارین بخودتون ظلم میکنین


    ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 28 بهمن 92 در ساعت 17:45

  19. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    fati_2013 (دوشنبه 28 بهمن 92), یه دوست (چهارشنبه 30 بهمن 92)


 
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.