به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 18:14]
    تاریخ عضویت
    1393-4-05
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    3,088
    سطح
    34
    Points: 3,088, Level: 34
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 49.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    150

    تشکرشده 176 در 92 پست

    Rep Power
    36
    Array

    میخوام خودمو تغییر بدم

    سلام به همگی این یاداشت هارو کرده بودم به مشاور بگم دو جلسه رفتم به درد نخورد ترجیح دادم اینجا بنویسم 1- کم رو هستم 2- رودرواسی - زیاد تو رودرواسی می مونم 3- قدرت نه گفتن ندارم 4- اعتماد به نفس ندارم مثلا یه نمونش اینه وقتی عقلم یا حسم میگه اینکار درست نیس خودمو باور ندارم گوش نمیدم 5- زود صمیمی میشم با همه 6- خیلی زودرنجم برا رفتارایی دیگران که شاید برا بقیه مهم نباشه برا من مهم میشه و کلی فکر میکنم که چرا اینو گف چرا اونو گف چرا اینطوری رفتار کرد 7- از خودم راضی نیسم همش خودمو سرزنش میکنم چرا اینکار کردم چرا اینو گفتم چرا اونو گفتم 8- نمیتونم تصمیم بگیرم باید با چند نفر مشورت کنم تا بتونم تصمیم بگیرم اونم همش دوراهی میمونم شاید بعضیام مسخرم کنن 9- وقتی از یه چیزی ناراحت میشم یا کسی ناراحتم میکنه یا مشکلی پیش میاد باید به چندین نفر بگم تا آروم شم خالی شم این خوب نیس چون نباید ادم حرفاشو بهمه بگه یا از یکی ناراحت میشه بره به یکی دیگه بگه 10 -اراده ام ضعیفه با اینکه درس خوندنو دوس دارم جدی شروع نکردم تنبلی میکنم همش 11- پرحرفی میکنم این پرحرفی با جنس مخالف شاید باعث شه دچار سوتفاهم شه یا سواستفاده کنه همش میخوام خودمو نشون بدم بفهمن که منم میفهمم بلدم بعضی حرفارو که نباید بگم میگم - سیاست ندارم 12- همش از خودم میگذرم برا بقیه - مثلا یکی ازم کاری بخواد وقت نداشته باشم سعی میکنم بگم اره حتی اگه خود طرف کوتاه بیاد باز من ول کن نیسم وقتی هم میخوام بگم نه جوری نه میگم که طرف کلا ازم بدش میاد 13 - فک کنم میخوام همه رو راضی نگه دارم مشکل خانوادگی هم دارم - کمبود محبت و توجه هم دارم تو خونه بهم محبت و توجه نمیشه وضعیت مالیمون هم متوسط ممنون میشم راهنمایی کنید اگه بازم به ذهنم برسه مینویسم

  2. کاربر روبرو از پست مفید parvaaz تشکرکرده است .

    آرام دل (پنجشنبه 12 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. میخوام تغییرکنم...
    توسط tamanna139269 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: شنبه 29 تیر 92, 22:43
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.