سه شنبه 14 شهریور 91, 02:20
دوست عزیز کاملا کاملا درکتون میکنم. من دقیقا همین مشکلو دارم. البته با این تفاوت که من خانومم.
خودم نتونستم مشکل همسرمو حل کنم. وقتی مرد سردمزاجه و نمیخواد درست بشه کاریش نمیشه کرد.
همسرتون خیلی...
دوشنبه 28 فروردین 91, 03:51
من نمیفهمم چرا شماها دارید انقدر دست به عصا راه میرید
بابا! آدم توی هر مملکتی زندگی میکنه اون مملکت قانون داره و قانون یعنی خط قرمز
اگه خط قرمزو شکستی قانون محاکمه ات میکنه و مجازات میشی
میشه بعد...
دوشنبه 28 فروردین 91, 02:47
آقای حامد عزیز
قصد من از دادن آن پستی که حذف کردید دقیقا این بود که نباید موضع این آقا انقدر منفعلانه باشه.
اگه انقدر به هم ریخته ان و انقدر مساله واسشون مهمه خوب این حق ایشونه که بدونه خانومش چکار...
دوشنبه 28 فروردین 91, 00:18
عزیزم
من هم فکر میکنم با خوندن مطالب و مقالات مرتبط با این موضوع میتونی روی خودت کار کنی.
بچه ها میان اینجا راجع به مشکلت باهات حرف میزنن، این خیلی خوبه ولی مشکل تو ناشی از نداشتن یه مهرته. با...
دوشنبه 28 فروردین 91, 00:11
عزیزم
مریم 123 همه گفتنی ها رو گفت. چندبار متنشو بخون خانومی
یکشنبه 27 فروردین 91, 23:48
شیما جان عزیزم
میشه یه کم شمرده شمرده تر بنویسی. آخه خیلی حرفات تو هم تو همه عزیزم
خانومی. این آقا ظاهرا خیال نداره از اون دختر دست بکشه.
رک بهت بگم: خودتو معطل این مرد نکن
یکشنبه 27 فروردین 91, 00:58
به نظر من توضیحات دوستان خیلی کامل و عالی بود عزیزم
غیر از این مواردی که گفتی، آیا همسرت حس مسئولیت پذیریش خوبه؟ کارهارو به گردن میگیره یا گردن تو میندازه؟
اگه مرد زحمتکش و وظیفه شناسی هست شما...
جمعه 25 فروردین 91, 17:47
عزیزم
خوشحالم که داری مشکلتو اینجا مطرح میکنی:72:
ولی این سوالت خیلی کلیه.
بیا دقیقا مشکلاتت رو بگو تا ببینیم میشه کاری کرد
جمعه 25 فروردین 91, 01:27
:104::104::104::104::104::46::46:
عزیزم ما رو بی خبر نذار:72:
سه شنبه 22 فروردین 91, 19:40
ساسان
همونطور که دوستمون گفتن به سایت تنظیم خانواده مراجعه کن.
فقط یه چیزیو بدون
نگرانیت از پایه بی مورده. خیلی از خانومها هستن که بعد از ازدواج مدتی طول میکشه تا این حس توشون بیدار بشه. من خودم...
سه شنبه 22 فروردین 91, 01:50
رابطه ات با خانوادت چطوره پسر گل؟
چندتا خواهر برادرید؟
چرا فکر کردی کسی دوستت نداره؟ توضیح بده
دوشنبه 21 فروردین 91, 05:50
پس معلومه آدم بی اراده ای بوده. چه بهتر که این ازدواج سرنگرفت.
بخدا راست میگم. برو محله رو چراغونی کن و به همه شیرینی بده که سرنگرفت. نمیدونی چه خطری از بیخ گوشت رد شده دختر.
ان شاءاله بعدها که با...
دوشنبه 21 فروردین 91, 05:37
عزیزم
شوهرت چه جور آدمیه؟ منظورم اینه که آدمیه که توی معذورات قرار میگیره؟
واسه این پرسیدم چون یه احتمال وجود داره و اونم اینه که شوهرت توی اون رابطه گیر افتاده. نه راه پس داره نه راه پیش. انگار یه...
دوشنبه 21 فروردین 91, 05:19
عزیزم
شاید ربطی نداشته باشه
ببین خانواده من هم خیلی چیزارو که میخرن بعدش میبرن عوض میکنن:311: خودشون هم به این موضوع میخندن
ولی بسیار آدمای نرمالی هستن
یه جورایی توی خرید وسواس دارن. همین
شاید...
دوشنبه 21 فروردین 91, 05:15
عزیزم به همدردی خوش اومدی:72:
گلم از اولویت هات توی زندگی بگو
چه اهدافی داری و خواسته هات چی هستش؟
دوشنبه 21 فروردین 91, 01:45
عزیزم
آروم باش. تو داری سعیتو میکنی، شاید نتیجه گرفتی :46:
عزیزم اکرومگالی چی هستش؟
و اینکه لطفا دقیقا و تیتروار بگو غیر از مسایل مالی دیگه چه مشکلی با هم دارید؟
دوشنبه 21 فروردین 91, 01:29
عزیزم
سر چه چیزایی دعواتون میشه؟
یکشنبه 20 فروردین 91, 03:55
یه کم صبر کن عزیزم
زود تصمیم نگیر
درسته روانشناس بهت این حرفو زده ولی خیلی هم دلیل نمیشه ها
خیلی با هم اختلاف دارین؟
معمولا سر چی؟
یکشنبه 20 فروردین 91, 03:53
بچه ها
یه کم آروم باشید
چرا انقدر متهم میکنید ایشونو؟
بابا این بنده خدا که خودش داره میگه من هیچ وقت نمیخوام زنمو بزنم. فقط میخوام یه کم ازم حساب ببره.
خوب این دوستمون اشتباهش اینجاس که متوجه...
یکشنبه 20 فروردین 91, 03:29
منظور از خانوادت پدر و مادرت هم هست گلم یا فقط داداشت؟
بیشتر توضیح بده
یکشنبه 20 فروردین 91, 03:15
عزیزم:72:
مثلا سر چه چیزایی با هم حرفتون میشه؟
گلم. چرا میگی "مگه من کی هستم که ببینم مشکلش چیه که بخوام حلش کنم"؟!!
آخه عزیزم تو توی همدردی واسه خودت کیا بیایی داری. به کسایی که نمیشناسیشون...
شنبه 19 فروردین 91, 20:16
لادن عزیزم
مشکل شما قطعا بعد از ازدواج با این آقا حل نخواهد شد گلم.
اینکه آدم از فیزیک بدن یکی خوشش نیاد چیزی نیست که به مرور زمان حل بشه عزیزم.
پس واسه همیشه قضیه رو فراموش کن و واقعا تصمیم بگیر...
جمعه 18 فروردین 91, 02:54
عزیزم
چند سال دیگه که بگذره، وقتی سنت بره بالای 30، چنان عاشق خانوادت میشی که به احساس الانت میخندی. اینو باور کن.
گفتم، خودتو سرزنش نکن. این حس واسه شرایط سنیته. بعضی آدما وقتی جاافتاده میشه و...
جمعه 18 فروردین 91, 02:48
نه، من گفتم مجبورید فقط از شهر خودتون زن بگیرید؟
نمیشه از شهر دیگه ای زن بگیرید که مراودات قبل از عقد مرسوم باشه؟
گفتم فامیل توی شهر دیگه دارید، واسه این بود که اگه توی شهر دیگه فامیل دارید اونا یه...