به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 4 1 2 3 4

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: یکی رو من دوست دارم اما باور نداره نمی دونم باید چکار کنم شما بگید چکار کنم

    پاشو مثل یه پسر خوب برو خواستگاری :305:
    اگه ازت خوشش بیاد بهت جواب مثبت میده
    البته اگه شرایط مساعدی داشته باشی و پدر مادرش صلاح بدونن.
    فکر نمیکنم این کار سختی باشه.
    ولی جسارت و موقعیت میخواد...
  2. موضوع: درس عبرت!

    بوسیله a_b
    پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    11,797

    RE: درس عبرت!

    دوست عزیز به این روحیه ات احسنت میگم.
    اره واقعا اون باید مرده فرض بشه. همین!!!!
    و اینم بگم دقیقا موقعی این پست رو خوندم که خیلی به دردم خورد.
    مخصوصا این جمله ات: یادتون باشه که زن همیشه نازه و...
  3. موضوع: تنها ترین تنها

    بوسیله a_b
    پاسخ ها
    53
    نمایش ها
    14,017

    RE: تنها ترین تنها

    دوست من نگو که خدا رو قبول نداری. اگه قبول نداشتی توی تایپت ناخوداگاه ما رو بهش قبول نمیدادی. خدا توی ذات بنده هاشه چون ما اینه ای از خودش هستیم. من از تو خیلی بزرگترم و تمام این بحرانهای اعتقادی تو...
  4. پاسخ ها
    560
    نمایش ها
    510,005

    RE: خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم (2)

    خاطراتتون رو خوندم و خیلی لذت بردم. ولی دلم یه کوچولو گرفت. چون خیلی تنهام. هنوز مجردم و توی این مجردی هم هنوز کسی رو پیدا نکردم اینطوری عاشقونه دوستم داشته باشه. کسی رو پیدا نکردم وقتی تو چشاش نگاه...
  5. پاسخ ها
    38
    نمایش ها
    9,326

    RE: كمك- يعني برمي گرده؟ اگه نياد من دق مي كنم.

    :305:زنگ نزن اصلا. اشتباه خیلی های ما رو مرتکب نشو. :305: میدونم سخته ولی بی تفاوت باش.
    دیدی وقتی منتظر تلفن کسی هستی و حتی دستشویی هم نمیری طرفت ممکنه روزها زنگ نزنه!!!!
    دقت کردی بعضی وقتها یه...
  6. پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    67,056

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    اگه فرشته مهربون نگاه كني پست قبل از منو مي بيني قبل از من پست دادن كه منم دادم:325:
  7. پاسخ ها
    78
    نمایش ها
    27,784

    RE: چند سال ديگه منتظرت بمونم ؟ آيا ميتونم ؟

    سلام نيكتا جان. تمام پستا رو خوندم
    اخرين خبر اين بود كه باهاش ديروز قطع رابطه كردي. <strike>اينطوري كه من فهميدم در برگشتش اميدي هست</strike>.
    من تمام اين چيزا رو تجربه كردم. به پسر چسبيدن رو كه...
  8. پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    67,056

    RE: من عاشقش شدم ولی اون دوستم نداره چیکار کنم؟؟؟

    سلام دوست خوبم. من از كاربراي قديمي اين سايت هستم. يه زماني بود كه حالم خيلي از تو بدتر بود. اين انجمن شده بود برام يه جايي كه ميومدم دلمو خالي ميكردم . به حرف هيچكس گوش نميكردم!!!! اشتباه بزرگ من...
  9. موضوع مهم : RE: +ادمها ترجيح مي دن با يه ادم معمولي و باهوش باشن تا يه ادم زيبااح

    سلام

    خب به نظر من آدم ها با همدیگر فرق می کنند.چیزی که آدم اکثرا می بیند این است که اول چهره طرف مقابل را می بیند.بعد که پسند شد می رود ببیند هوش و طرز فکر طرف چگونه است.
    من که به شخصه از یک...
  10. موضوع مهم : RE: ادمها ترجيح مي دن با يه ادم معمولي و باهوش باشن تا يه ادم زيبا و ا

    سلام دوست من.
    خوشحالم بعد از مدتها كه برگشتم به اين بحث مي بينم هنوز بحث فعاله. بله شما كاملا درست ميگين و اگه به پست اخر من دقت كرده باشين قبل پست ارسالي خودتون كه الان نقل قول كردم؛ متوجه ميشين...
  11. پاسخ ها
    34
    نمایش ها
    19,160

    RE: دوستي سازنده با پسر، درست يا غلط؟

    سلام من باز بعد از مدتها برگشتم. توي تالار داشتم مي چرخيدم به اين پست خوردم.:303:دوست من من هم مشكل تو رو دارم با اين تفاوت كه من دوستي هاي زيادي رو تجربه كردم اينقد اين رفتن و امدنها برام عادي شده...
  12. RE: بچه ها من عاشق شدم ........ترا به خدا بگین چه کار کنم ؟؟؟؟؟////

    دانا جان اين حرف رو نزن.اون از روز اولي كه به دنيا اومده اون خانم توي سرنوشتش رقم خورده بوده.
    در ضمن هيچوقت واسه كسي اروزي بدبختي نكن
  13. موضوع: خواندن ذهن شما

    بوسیله a_b
    پاسخ ها
    20
    نمایش ها
    8,306

    RE: خواندن ذهن شما

    من هرچي زدم ميگفت اگه ميخواين تكرار كنيد كليد تكرار رو بزنيد .اما هيچي به عنوان نتيجه بهم نشون نداد..
    منم حوصله ام سر رفت صفحه رو بستم :102:
  14. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    6,865

    RE: دارم با دست خودم زندگیمو خراب می کنم!!!

    به نظر من قبل از اينكه دير بشه با يه مشاور خانواده مشورت كن دوست من . وضعيت شما اضطراري تر از اوني هستش كه بخواي اينجا منتظر راهنمايي هاي ما باشي
    سربلند و پيروز باشي
  15. پاسخ ها
    9
    نمایش ها
    3,041

    RE: یک تاریخ مهم و شاید بسیار مهم!!

    اينجا چه خبره ؟؟؟ميشه بگين
  16. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    140,200

    RE: فقط يكيو ميخوام كه به داستان زندگيم گوش بده...

    دوست من سلام
    ورودتو به اين تالار خوش امد ميگم و بهت اين اطمينان رو ميدم اينجا دوستاي خوبي پيدا ميكني.همون اتفاقي كه در اوج نااميدي واسه من افتاد
    ببين تنهاي عزيز حرف درستي زد.مهم نيست كه تو چه سني...
  17. موضوع: حكمت

    بوسیله a_b
    پاسخ ها
    37
    نمایش ها
    8,679

    RE: حكمت

    فكر نميكني تو مسير رو داري اشتباه ميري.؟؟؟ميدونم الان ميگي نه . اره از نظر من و تو شايد اين مسيري كه ميريم درست باشه.اما شايد براي رسيدن به اون خواسته اون مسير اصلا مسيري نباشه كه منو تو رو به...
  18. پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    4,900

    RE: هر چی دوست داری به عشقت بگو...

    من يه بار بهت گفتم . با اينكه الان ميفهمم اشتباه بود.اما الان هم دوباره ميگم
    با تمام وحود دوستت دارم.چه باشي چه نباشي.
    ديگه ترسي براي ازدست دادنت ندارم.چون نيستي كه از دست بدمت
  19. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    5,429

    RE: چگونه مي شود زندگي را تباه كرد؟

    كافيه با خودت لجبازي كني و به خودت دروغ بگي و از اين كارا ديگه:305::305:
  20. موضوع: دعا

    بوسیله a_b
    پاسخ ها
    5
    نمایش ها
    1,851

    RE: دعا

    احسنت لذت بردم
  21. موضوع: حكمت

    بوسیله a_b
    پاسخ ها
    37
    نمایش ها
    8,679

    RE: حكمت

    سلام دانه جان. يكي يكي جواب ميدم.گفته بودي كه

    جواهر تا صيقل نخوره جواهر نميشه و ارزشي نداره .تاقبل از صيغل خوردن فقط يه سنگه و بس.
    توي اين صيقل خوردنها چيزايي رو بدست مياري كه هيچكس ديگه نه...
  22. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,694

    RE: بگذار از احساسم برايت بگويم اي بهترينم.

    دانه جان حتما با یه مشاور مشورت کن که بتونی راههای بهتری رو واسه حل مشکلت پیدا کنی عزیزم
  23. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,694

    RE: بگذار از احساسم برايت بگويم اي بهترينم.

    دانه جان تو توی اون پستت تصمیمهای خوبی گرفته بودی!!! فکر نمیکنی الان وقتشه عملیشون کنی؟؟؟!
    اون اقا هم حق داره .من می فهمم چی میگی.هم تو رو هم اونو.شاید نشه درک کرد اما میشه فهمید
    دوست من به خدا...
  24. پاسخ ها
    110
    نمایش ها
    23,573

    RE: بهترین اعضا تالار بگوید

    اگه منظورت من بودم، اره من خوبم و خوبم و خوبم
    من خوشبختم ، خوشبختم ؛ خوشبختم
    چون دوستانی مثه شما ها دارم


    بچه ها متوجه شدین من این هفته افتادم روی غلطک ابراز محبت و احساسات:43::43:
    خداییش...
  25. پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    10,694

    RE: بگذار از احساسم برايت بگويم اي بهترينم.

    دانه جان چی شده عزیزم. چرا خودتو مقصر میدونی؟؟ خیلی دلم گرفت اینا رو خوندم.
    عزیزم به خدا توکل کن فدات شم.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 81
صفحه 1 از 4 1 2 3 4
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.