به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ایا بهتر نیست به جای اینکه داوری کنیم مهربانی رابه هم هدیه کنیم؟

    سلام:

    این حق منه ...!:(تو حق نداری ...!

    اکبر اقا دستش رو گذاشته روی بوقققققققققققققققق و داد و هوار.(حق من رعایت نشده)
    جعفراقا و اقاتقی چه خبره بابا !سرمون رو بردی !(تو حق نداری)
    اکبر اقا سرشو از شیشه ماشین بیرون می کنه می گه بابا زبون من مو دراورد که اینجا جای ماشین منه .اصغراقا !یا ماشین تو بردار! یا می زنم و این لگن روداغون می کنم .(احقاق حق)
    و.........
    اونطرف شهر هم داخل نانوایی وای چه بزن و بزنی!
    اونطرف تر توی اتوبوس چه پذیرایی !
    این طرف شهر اول یه گلدون پرت میشه بیرون بعد خانمه جیغ می زنه تو حق نداری اجازه ندی من به اون مهمونی برم

    و....
    این حقه منه.....!
    توحق نداری.....!
    حقتو کف دستت می گذارم.فکر کردی خیلی زرنگی !
    و....
    بالاخره حق با کیه ؟
    با کسی که حق تقدم را رعایت نمی کنه چگونه باید رفتار کرد؟:
    ایا کاملا از حق و حقوقی که به گردن هم داریم اگاهی داریم؟
    ایا اگرچه حق با ماست ، برای اثبات و اعاده ی ان راه درست رامی دانیم؟
    ایا می توانیم از جانب طرف مقابل هم قضاوت کنیم ؟
    ایا گاهی بهتر نیست که این احقاق حق را کنار بگذاریم و از یک منظر دیگر نگاه کنیم؟
    ایا بهتر نیست به جای اینکه داوری کنیم مهربانی رابه هم هدیه کنیم؟
    ایا بهتر نیست گاهی هم دریک صف بانک نوبت خود را به یه نفر دیگه واگذاریم و معترض نشویم؟

  2. 2 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    setareh (چهارشنبه 08 اسفند 86)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میل به ازدواج در کنار ترس از آن ، راه حل چیست ؟
    توسط یه آدم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 تیر 94, 15:02
  2. همسرم پشت من نیست
    توسط hamdard20 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مرداد 93, 09:00
  3. چک لیست بهداشت روانی = چک لیست مسلمانی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن دین و روانشناسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 03:00
  4. در مسابقه ی زندگی گل زدن هنر نیست بلکه گل شدن هنره !
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 10:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.