به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9
  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    38
    Array

    چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    دهد، فقط ارتباط صميمانه فيزيكي با همسر مهربان و دوست داشتني خود برقرار نكند. البته او هميشه اينگونه نبوده؛ به هر حال زمان هايي وجود داشته كه ارتباط آنها پر شور و حرارات بوده و هر دو نفر براي هم از جذابيت بالايي برخوردار بوده اند؛ اما در حال حاضر بايد با تاسف زياد گفت كه آن عشق و شور و حرارات اوليه از بين رفته و خبري از آن نيست.
    روانپزشكان بر اين باور هستند كه از ميان 20 ميليون زوجي كه رابطه زناشويي خود را به تازگي آغاز كرده اند و كمتر از 10 مرتبه در سال با هم ارتباط جنسي برقرار مي كنند تقريباً نيمي از آنها به دليل تصميم جنس مونث يك چنين رابطه اي را تجربه مي كنند. البته اخيراً كتابي با عنوان “شوهرم ديگر رابطه جنسي نمي خواهد” (هنگاميكه آقايون از ادامه برقراري رابطه جنسي سرباز مي زنند و اينكه خانم ها چه عكس العملي انجام مي دهند) در حال چاپ و انتشار مي باشد. اين كتاب از طريق انتشارات هارپر ويليامز و ويليام مارو در ژانويه سال 2008 به نشر انبوه خواهد رسيد. ما مطمئنيم كه ميليون ها نفر به اين كتاب علاقمند خواهند شد و همچنين اين كتاب مي تواند كمك بزرگي به آنها باشد به ويژه زمانيكه جنس مذكر تصميم به متوقف ساختن ارتباط جنسي ميگيرد.
    [/color]
    زماني كه ما مشغول تحقيق و بررسي پيرامون اين كتاب بوديم با مردهاي بسيار زيادي برخورد مي كرديم كه در زندگي هاي مشتركي قرار داشتند كه هيچ گونه ارتباط جنسي با همسران خود برقرار نمي كردند، اما درصد بسيار زيادي از اين افراد اظهار مي داشتند كه اين همسرانشان هستند كه از برقراري رابطه جنسي امتناع مي ورزند نه خود آنها. اين مردها گيج مي شدند، از نظر عاطفي و روحي آسيب مي ديدند و از اينكه شريك زندگيشان تمايلي به آنها ندارد، احساس ناخوشايندي پيدا مي كردند. برخي از آنها حتي دليل يك چنين مسئله اي را نيز نمي دانستند و از ما سوال مي كردند كه چرا يك چنين اتفاقي در زندگي شان روي داده و براي بازگرداندن شور و حرارات و عشق و علاقه اوليه به زندگي خود چه كاري مي توانند انجام دهند. بسياري از آقايون هم براي ما نامه نوشته و از ما درخواست مي كردند كه اين قضيه را از نقطه نظر خانم ها بررسي كنيم. ما هم برآن شديم تا تحقيقات جديد خود را در اين مورد كه چرا خانم ها ناگهان از ادامه برقراري رابطه جنسي صرفنظر مي كنند، شروع كنيم.


    در هر صورت بايد توجه داشت كه پاسخ به اين پرسش امر ساده اي نيست. عدم تمايل به شريك زندگي معمولاً مقوله اي است كه به دليل مسائل مختلف ايجاد مي شود و امروزه جزء يكي از حادترين مشكلات مربوط به روابط جنسي ميان همسران قلمداد ميشود. از نظر پزشكي به اين بيماري “اختلال عدم تمايل جنسي” (HSDD) اطلاق ميشود. انجمن روانشناسي امريكا آن را به عنوان ” غياب يا كمبود تمايلات و افكار جنسي كافي براي برقراري يك رابطه جنسي مي داند كه منجر به ايجاد استرس ها و اضطراب هاي دروني و بيروني در فرد شده و دليل آن هم به خاطر مصرف الكل يا دارو و يا مواد مخدر نيست.”


    البته بايد توجه داشت كه اگر فردي در يك رابطه طولاني مدت شهوت بالايي از خود نشان نمي دهد و اين امر هيچ گونه ناخوشي را براي هيچ يك از آنها ايجاد نكند، نميتوان نام بيمار بر او گذاشت و او را دچار اختلال HSDD دانست. در اين قسمت نكته اي كاملاً بديهي اما در عين حال مهم وجود دارد. اگر دو نفر با علاقه ي زياد با هم ازدواج كنند، و پس از مدتي رابطه جنسي براي هر دوي آنها از اهميت بالايي برخوردار نباشد (و اصلاً رابطه به دليل يك چنين مسئله اي ايجاد نشده باشد) آنها در زندگي خود به مشكلي برخورد نخواهند كرد چرا كه هيچ يك از اين دو نفر هيچ گونه استرس بيروني و يا دروني را متحمل نشده و بر شخص مقابل نيز متحمل نمي كنند.


    اما متاسفانه هميشه اوضاع به همين آرامي و ملايمت پيش نمي رود. در بيشتر موارد يكي از طرفين تمايل شديدي به برقراري اين رابطه از خود نشان مي دهد و طرف ديگر هيچ گونه ميلي به انجام اين كار ندارد. چرا؟ چه نوع اختلاف هاي جنسي ممكن است در يك چنين شرايطي وجود داشته باشد كه يك نفر منزجر شده و ديگر تمايل پيدا ميكند؟


    در اين قسمت قصد داريم تا مروري بر روي چند پاسخ ابتدايي كه روانپزشكان در اين مقوله مطرح كرده اند، داشته باشيم.


    زماني كه با خانم ها صحبت مي كنيم تعداد بسيار زيادي از آنها در پاسخ به پرسش ما مي گويند كه خودشان هم نمي دانند. آنها گيج مي شوند و آرزو مي كنند كه اي كاش شهوت و حس علاقه ي خود را مجدداً باز يابند. برخي ديگر قدري ريزتر شده و مسائلي نظير نزديكي دردآور، عصبانيت و افسردگي را از جمله دلايل خود براي عدم علاقه به اين ارتباط ذكر مي كنند. برخي ديگر هم اظهار مي دارند كه مي خواهند به طور قطع مطمئن باشند كه باردار نمي شوند.


    اجازه دهيد با مثالي اين مطلب را بهتر توجيه كنيم: احساس درد در حين برقراري رابطه جنسي براي يك خانم به بدي احساس عدم توانايي در نعوذ براي يك مرد مي باشد. اكثر خانم ها خجالت مي كشند كه در اين مورد با همسران خود صحبت كنند و در عوض ترجيح مي دهند كه در سكوت رنج كشيده و از برقراي رابطه جنسي امتناع ورزند. به هر حال اگر رابطه جنسي با درد شديد همراه باشد، آنوقت چه كسي دوست دارد يك چنين رابطه ي دردآوري را تجربه كند؟ همچنين اين امر عواقب متعدد رواني و جسماني را نيز با خود به همراه خواهد داشت. درمان برخي افراد بسيار ساده بوده و تنها با تجويز مصرف دز پاييني هورمون هاي مخصوص قابل درمان مي باشد. درمان برخي ديگر قدري دشوار بوده اما هنوز هم مي توان به بهبود آنها اميدوار بود.


    افسردگي نيز يكي ديگر از دلايل عمده تحليل شهوت جنسي در خانم ها به شمار ميرود و بايد اظهار داشت كه بسياري از قرص هاي ضد افسردگي نيز مي توانند به عنوان دليل كاهش ميل جنسي در خانم ها به شمار روند. داروهايي كه به نوعي بازدارنده جذب مجدد سروتين هستند، نه تنها تمايل جنسي را كاهش مي دهند بلكه مي توانند توانايي حس عشق ورزي و رابطه رمانتيك را نيز به طور موقتي از فرد بگيرند.


    برخي خانم ها نيز به دليل عصبانيت هيچ گونه تمايلي به برقراري رابطه جنسي با همسران خود ندارند. آنها تصور مي كنند كه آقايون بايد بيشتر در كارهاي خانه به آنها كمك كنند و بيشتر با بچه ها باشند. گاهي اوقات هم مشكوك مي شوند كه شايد همسرشان معشوقه دارد و يا متوجه مي شوند كه چند سال قبل معشوقه داشته و اين امر آنقدر برايشان گران تمام مي شود كه بيش از اندازه از نظر روحي آسيب ميبينند و به هيچ وجه نمي توانند همسر خود را ببخشند. برخي از خانم ها هم ميگويند كه همسرشان اضافه وزن پيدا كرده و ديگر نمي تواند مانند گذشته آنها را تحريك كند. عده ي ديگري هم اظهار مي دارند كه تماشاي تلويزيون يا بازي هاي ورزشي براي شوهرانشان از صحبت كردن با آنها مهم تر است و خانم هم ديگر نميتواند يك چنين شرايطي را تحمل كند. همه اين ناراحتي ها روي هم جمع شده و سبب ميشود كه احساس نزديكي كه خانم نسبت به همسر خود دارد از بين برود. بعد خانم به عنوان نوعي مجازات از برقراري رابطه جنسي خودداري مي كند و به جاي هر كار نادرستي كه آقا انجام مي دهد، خانم مجازات هاي جنسي را شديد تر مي كند.


    بعضي از خانم ها هم به طور كلي خسته مي شوند، آنها فقط در صورتي مي خواهند رابطه جنسي داشته باشند كه اين رابطه واقعاً ارزشش را داشته باشد در غير اينصورت هيچ دليلي براي برقراري چنين رابطه اي احساس نمي كنند.


    ما در مورد اين مطلب كه چرا آقايون از برقراري رابطه جنسي امتناع مي ورزند به طور گسترده مطالعه و تحقيق انجام داديم و در ميان يافته هاي خود به دلايل بسيار عجيبي برخورد كرديم؛ اما اكنون كه قصد داريم در مورد خانم ها نيز مطالعات خود را شروع كنيم، مطمئنيم كه به موارد جالب تر و تعجب آورتر بيشتري برخورد خواهيم كرد. خوشحال خواهيم شد اگر بتوانيم نظرها و پيشنهادات شما را نيز در اين رابطه بشنويم. اگر شما هم جزء افرادي هستيد كه در يك زندگي زناشويي بدون رابطه جنسي به سر مي بريد، و خانم كسي است كه از برقراري اين رابطه امتناع مي ورزد، ما را هم در جريان بگذاريد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید هاله نو تشکرکرده است .

    هاله نو (سه شنبه 07 مهر 88)

  3. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,798
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,163 در 2,191 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    سلام
    ممنون از زحمت شما.
    لطفا" منبع را هم قید کنید!
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  4. کاربر روبرو از پست مفید keyvan تشکرکرده است .

    keyvan (چهارشنبه 08 مهر 88)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,948
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,459 در 1,179 پست

    Rep Power
    210
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    سلام بر هاله نو گرامی..کم پیدا هستید..
    ممنون از مقالع خوبتان...به قول "کیوان" عزیز منبع را هم قید کنید..

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    سلام دوست عزيز

    سال نوتون مبارك و اززحمتي كه كشيديد ممنونم اما اگر لطف كنيد و منبع را قيد كنيد و اگر كتاب هست نام كتاب را ذكر كنيد

    ممنون و متشكرم
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  7. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    سلام دوستان خوبم
    سلام نقاب جان بخاطر كارم نمي تونستم به نت بيام ولي الان اومدم
    بايد بگم كه خودمم نمي دونم دقيقا از كدوم وبلاگ يا سايتي ايناهارو گرفتم فقط اين سايتو يادمه كه رفتم و به طور اتفاقي اين مطالبو ديدم شماهام سر بزنيد.http://4sigheh.blogfa.com/

    http://jashn.anzaliblog.com/10751/index.html

    قربون همتون موفق باشيد

  8. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 شهریور 88 [ 00:42]
    تاریخ عضویت
    1388-6-25
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2,508
    سطح
    30
    Points: 2,508, Level: 30
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    نقل قول نوشته اصلی توسط هاله نو
    دهد، فقط ارتباط صميمانه فيزيكي با همسر مهربان و دوست داشتني خود برقرار نكند. البته او هميشه اينگونه نبوده؛ به هر حال زمان هايي وجود داشته كه ارتباط آنها پر شور و حرارات بوده و هر دو نفر براي هم از جذابيت بالايي برخوردار بوده اند؛ اما در حال حاضر بايد با تاسف زياد گفت كه آن عشق و شور و حرارات اوليه از بين رفته و خبري از آن نيست.
    روانپزشكان بر اين باور هستند كه از ميان 20 ميليون زوجي كه رابطه زناشويي خود را به تازگي آغاز كرده اند و كمتر از 10 مرتبه در سال با هم ارتباط جنسي برقرار مي كنند تقريباً نيمي از آنها به دليل تصميم جنس مونث يك چنين رابطه اي را تجربه مي كنند. البته اخيراً كتابي با عنوان “شوهرم ديگر رابطه جنسي نمي خواهد” (هنگاميكه آقايون از ادامه برقراري رابطه جنسي سرباز مي زنند و اينكه خانم ها چه عكس العملي انجام مي دهند) در حال چاپ و انتشار مي باشد. اين كتاب از طريق انتشارات هارپر ويليامز و ويليام مارو در ژانويه سال 2008 به نشر انبوه خواهد رسيد. ما مطمئنيم كه ميليون ها نفر به اين كتاب علاقمند خواهند شد و همچنين اين كتاب مي تواند كمك بزرگي به آنها باشد به ويژه زمانيكه جنس مذكر تصميم به متوقف ساختن ارتباط جنسي ميگيرد.
    [/color]
    زماني كه ما مشغول تحقيق و بررسي پيرامون اين كتاب بوديم با مردهاي بسيار زيادي برخورد مي كرديم كه در زندگي هاي مشتركي قرار داشتند كه هيچ گونه ارتباط جنسي با همسران خود برقرار نمي كردند، اما درصد بسيار زيادي از اين افراد اظهار مي داشتند كه اين همسرانشان هستند كه از برقراري رابطه جنسي امتناع مي ورزند نه خود آنها. اين مردها گيج مي شدند، از نظر عاطفي و روحي آسيب مي ديدند و از اينكه شريك زندگيشان تمايلي به آنها ندارد، احساس ناخوشايندي پيدا مي كردند. برخي از آنها حتي دليل يك چنين مسئله اي را نيز نمي دانستند و از ما سوال مي كردند كه چرا يك چنين اتفاقي در زندگي شان روي داده و براي بازگرداندن شور و حرارات و عشق و علاقه اوليه به زندگي خود چه كاري مي توانند انجام دهند. بسياري از آقايون هم براي ما نامه نوشته و از ما درخواست مي كردند كه اين قضيه را از نقطه نظر خانم ها بررسي كنيم. ما هم برآن شديم تا تحقيقات جديد خود را در اين مورد كه چرا خانم ها ناگهان از ادامه برقراري رابطه جنسي صرفنظر مي كنند، شروع كنيم.


    در هر صورت بايد توجه داشت كه پاسخ به اين پرسش امر ساده اي نيست. عدم تمايل به شريك زندگي معمولاً مقوله اي است كه به دليل مسائل مختلف ايجاد مي شود و امروزه جزء يكي از حادترين مشكلات مربوط به روابط جنسي ميان همسران قلمداد ميشود. از نظر پزشكي به اين بيماري “اختلال عدم تمايل جنسي” (HSDD) اطلاق ميشود. انجمن روانشناسي امريكا آن را به عنوان ” غياب يا كمبود تمايلات و افكار جنسي كافي براي برقراري يك رابطه جنسي مي داند كه منجر به ايجاد استرس ها و اضطراب هاي دروني و بيروني در فرد شده و دليل آن هم به خاطر مصرف الكل يا دارو و يا مواد مخدر نيست.”


    البته بايد توجه داشت كه اگر فردي در يك رابطه طولاني مدت شهوت بالايي از خود نشان نمي دهد و اين امر هيچ گونه ناخوشي را براي هيچ يك از آنها ايجاد نكند، نميتوان نام بيمار بر او گذاشت و او را دچار اختلال HSDD دانست. در اين قسمت نكته اي كاملاً بديهي اما در عين حال مهم وجود دارد. اگر دو نفر با علاقه ي زياد با هم ازدواج كنند، و پس از مدتي رابطه جنسي براي هر دوي آنها از اهميت بالايي برخوردار نباشد (و اصلاً رابطه به دليل يك چنين مسئله اي ايجاد نشده باشد) آنها در زندگي خود به مشكلي برخورد نخواهند كرد چرا كه هيچ يك از اين دو نفر هيچ گونه استرس بيروني و يا دروني را متحمل نشده و بر شخص مقابل نيز متحمل نمي كنند.


    اما متاسفانه هميشه اوضاع به همين آرامي و ملايمت پيش نمي رود. در بيشتر موارد يكي از طرفين تمايل شديدي به برقراري اين رابطه از خود نشان مي دهد و طرف ديگر هيچ گونه ميلي به انجام اين كار ندارد. چرا؟ چه نوع اختلاف هاي جنسي ممكن است در يك چنين شرايطي وجود داشته باشد كه يك نفر منزجر شده و ديگر تمايل پيدا ميكند؟


    در اين قسمت قصد داريم تا مروري بر روي چند پاسخ ابتدايي كه روانپزشكان در اين مقوله مطرح كرده اند، داشته باشيم.


    زماني كه با خانم ها صحبت مي كنيم تعداد بسيار زيادي از آنها در پاسخ به پرسش ما مي گويند كه خودشان هم نمي دانند. آنها گيج مي شوند و آرزو مي كنند كه اي كاش شهوت و حس علاقه ي خود را مجدداً باز يابند. برخي ديگر قدري ريزتر شده و مسائلي نظير نزديكي دردآور، عصبانيت و افسردگي را از جمله دلايل خود براي عدم علاقه به اين ارتباط ذكر مي كنند. برخي ديگر هم اظهار مي دارند كه مي خواهند به طور قطع مطمئن باشند كه باردار نمي شوند.


    اجازه دهيد با مثالي اين مطلب را بهتر توجيه كنيم: احساس درد در حين برقراري رابطه جنسي براي يك خانم به بدي احساس عدم توانايي در نعوذ براي يك مرد مي باشد. اكثر خانم ها خجالت مي كشند كه در اين مورد با همسران خود صحبت كنند و در عوض ترجيح مي دهند كه در سكوت رنج كشيده و از برقراي رابطه جنسي امتناع ورزند. به هر حال اگر رابطه جنسي با درد شديد همراه باشد، آنوقت چه كسي دوست دارد يك چنين رابطه ي دردآوري را تجربه كند؟ همچنين اين امر عواقب متعدد رواني و جسماني را نيز با خود به همراه خواهد داشت. درمان برخي افراد بسيار ساده بوده و تنها با تجويز مصرف دز پاييني هورمون هاي مخصوص قابل درمان مي باشد. درمان برخي ديگر قدري دشوار بوده اما هنوز هم مي توان به بهبود آنها اميدوار بود.


    افسردگي نيز يكي ديگر از دلايل عمده تحليل شهوت جنسي در خانم ها به شمار ميرود و بايد اظهار داشت كه بسياري از قرص هاي ضد افسردگي نيز مي توانند به عنوان دليل كاهش ميل جنسي در خانم ها به شمار روند. داروهايي كه به نوعي بازدارنده جذب مجدد سروتين هستند، نه تنها تمايل جنسي را كاهش مي دهند بلكه مي توانند توانايي حس عشق ورزي و رابطه رمانتيك را نيز به طور موقتي از فرد بگيرند.


    برخي خانم ها نيز به دليل عصبانيت هيچ گونه تمايلي به برقراري رابطه جنسي با همسران خود ندارند. آنها تصور مي كنند كه آقايون بايد بيشتر در كارهاي خانه به آنها كمك كنند و بيشتر با بچه ها باشند. گاهي اوقات هم مشكوك مي شوند كه شايد همسرشان معشوقه دارد و يا متوجه مي شوند كه چند سال قبل معشوقه داشته و اين امر آنقدر برايشان گران تمام مي شود كه بيش از اندازه از نظر روحي آسيب ميبينند و به هيچ وجه نمي توانند همسر خود را ببخشند. برخي از خانم ها هم ميگويند كه همسرشان اضافه وزن پيدا كرده و ديگر نمي تواند مانند گذشته آنها را تحريك كند. عده ي ديگري هم اظهار مي دارند كه تماشاي تلويزيون يا بازي هاي ورزشي براي شوهرانشان از صحبت كردن با آنها مهم تر است و خانم هم ديگر نميتواند يك چنين شرايطي را تحمل كند. همه اين ناراحتي ها روي هم جمع شده و سبب ميشود كه احساس نزديكي كه خانم نسبت به همسر خود دارد از بين برود. بعد خانم به عنوان نوعي مجازات از برقراري رابطه جنسي خودداري مي كند و به جاي هر كار نادرستي كه آقا انجام مي دهد، خانم مجازات هاي جنسي را شديد تر مي كند.


    بعضي از خانم ها هم به طور كلي خسته مي شوند، آنها فقط در صورتي مي خواهند رابطه جنسي داشته باشند كه اين رابطه واقعاً ارزشش را داشته باشد در غير اينصورت هيچ دليلي براي برقراري چنين رابطه اي احساس نمي كنند.


    ما در مورد اين مطلب كه چرا آقايون از برقراري رابطه جنسي امتناع مي ورزند به طور گسترده مطالعه و تحقيق انجام داديم و در ميان يافته هاي خود به دلايل بسيار عجيبي برخورد كرديم؛ اما اكنون كه قصد داريم در مورد خانم ها نيز مطالعات خود را شروع كنيم، مطمئنيم كه به موارد جالب تر و تعجب آورتر بيشتري برخورد خواهيم كرد. خوشحال خواهيم شد اگر بتوانيم نظرها و پيشنهادات شما را نيز در اين رابطه بشنويم. اگر شما هم جزء افرادي هستيد كه در يك زندگي زناشويي بدون رابطه جنسي به سر مي بريد، و خانم كسي است كه از برقراري اين رابطه امتناع مي ورزد، ما را هم در جريان بگذاريد.

  9. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    141
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    دوستان خوبم من فکر می کنم که یه همچین مشکلی پیدا کردم!
    نمی دونم موضوع چیه! فقط می دونم که نسبت به این رابطه خیلی سرد شدم و خودم هم نمی دونم از کجا آب میخوره!

    لطفا اگر راهنمایی دارید از من دریغ نکنید!
    مچکر و ممنونم

  10. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,124 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    141
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    سلام:

    در مقاله ارائه شده توسط دوست خوبمون تا حدی به بیان مسائل و قطع کردن رابطه جنسی از طرف خان ها اشاره شده ست ..اینان مطالب شایعی است به خصوص در خانم ها که همسران نرمالی دارند ولی بپذیرید که همیشه این چنین نیست و همه افراد در یک سطح از سلامت جنسی قرار ندارند..
    من مطالبی که در ذهنم هست از روی مراجعین و بیمارانم بیان می کنم که البته بعضی از انها در مقاله شما هم امده است:


    1)بسته بودن خانم در قبل از ازدواج:

    از جمله مهترین مشکلاتی که در بیماران من به چشم می خورد و کم هم نیستند این مورد است..هیچ شناخت درستی از ارتباط جنسی و برقراری صحیح رابطه جنسی نمی دانند.خیلی از دختران ما حالا یا به واسطه خانواده هایی بس مذهبی...یا عدم دسترسی به مقالات و کتاب ها ..و هزاران دلیل دیگر ..احساس شرم و ...حتی در مواقعی که نزدیک برقراری رابطه هم هستند هیچ گونه سوال صحیحی از چگونگی برقراری رابطه جنسی از یک فرد پزشک یا مشاور نمی پرسند و کاملا چشم و گوش بسته وارد زندگی می شوند و زمانی که قرار است به برقراری رابطه بیانجامد انقدر در هول و هراس و شرم هستند که اصلا اصول اصلی برقراری رابطه را رعایت نمی کنند دذر نتیجه انقدر احساس می کنند که کار وحشتناکی ست که از این عمل سر باز می زنند .حتی من بیمارانی داشتم که 6 تا 1 سال در منزل شوهرش است و اجازه هیج رابطه ای به همسرش نداده است....اینان همه از نا آگاهی خانم نسبت به جنس مخالف است و اندیشه غلط و تصور نادرست لز برقری رابطه..
    پس مهمترین چیز که خانم ها را ترغیب می کند این است که خوب در رابطه با آناتومی و بدن جنس مذکر بررسی و مطالعه کنند و کلیه روند را از زمان وقوع نزدیکی تا انتها را به خوبی مطالعه کنند تا بدانند اصلا دارد چه اتفاقی رخ می دهد....خیلی از زنان حتی انان که 20 سال است ازدواج کرده است اگر ازش بپرسید که دقیقا می داند دارد چکار می کند اذعان می کند که نمی داند.

    2)داستان های غیر واقعی:

    یکی از بزرگترین معضلاتی که من در میان بیمارانم داشتم ..داستان های غیر واقعیست که می شنوند....یا می خوانند ..علت خیلی از بیماری های مقاربتی مثل واژینیسموس- دیس پارونی ( درد حین مقاربت ) از این قسمت حادث می شود..خیلی از اینان تا به استانه برقراری رابطه می رسند می نشینند پای صحبت های خاله و دختر خاله و زن همسایه یا خیلی پیشرفته باشد داستان های داستان سرایان مرضی اینترنت که اینان همه غیر واقعیست و اگر واقعا انقدر ترسناک است چرا اینان انجام می دهند؟
    این ها اکثرا واقعیت در بیرون ندارد و خانم ها انقدر صاف و بی غل و غش هستند که با شنیدن یا مطالعه این مباحث فکر می کنند که قرار است همیچین بلاهایی بر انها هم برود در حالی که هر مرد با مرد دیگر متفاوت است و خواست ها و نیاز هایش هم متفاوت است..الزاما همسر شما مثل همسر دوست شما نیست..همه متفاوتند...
    پس دست از خرافات بردارید و به فکر رابطه های هالیوودی نباشید...شما و همسرتان خیلی خوب می توانید برای چگونگی این عمل به نتیجه برسید.این موضوع کاملا شخصی ست و در حیطه خود شما و همسرتون ..نیازی نیست همه محل و فامیل بدانند شما چه می کنید.

    3)ازدواج های تحمیلی و مقایسه همسر خود با دیگری:
    خانم ها به شدت بر پایه احساس خود هستند و به جرات می تونم بگم که یک زن گذشتن از جسمش آخرین چیز وجودیش هست و برای کسب لذت در مرحله اول وارد سکس نمی شود ..در حالیکه مردان نه همه اکثرا اول کشش جنسی دارند و حتی می توانند با کسی که احساسی هم به وی ندارند رابطه برقرار کنند ... این به خاطر نوع ساختار و هورمون های مردانه است ..زنان در ازدواج های تحمیلی که به میل خود نبوده ..یا تفاوت سنی فاحش میان زن و مرد هست در ادامه دست به مقایسه همسر خود ب سایرین می زنند مدام در حال مقایسه هستند و زمانی که حس کنند همسرشان از بقیه کمتر است از برقراری رابطه سر می شوند چون تا حس نباشد ..عشق نباشد زنها معمولا تمایلی به رابطه جنسی ندارند و اگر داشته باشند تنها از روی ترس از جواب نه به همسرشان است و معمولا هم به ارگاسم نمی رسند چون بی زارند....
    پس یک راه دیگر ممانعت از ازدواج های ناخواسته و همچینین پرهیز از مقایسه همسر خود با دیگری است..
    باور کنید با دل دادن شما به همسرتان ..می توانید زیباترین رابطه را داشته باشید ...باور کنید...اصلا سخت نیست..به هر حال ایشان به هر دلیلی همسر شماست باید بپذیرید پس سعی کنید قلب خود را به وی نزدیک کنید.

    4) ترس از بیان نیاز:

    خانم ها به علت شرم و حیایی که دارند معمولا فکر می کنن نباید درخواست اغاز رابطه جنسی را مطرح کنند در حالیکه این کاملا غلط است.زنها هم در پاره ای موارد تمایل به برقراری رابطه دارند ولی تا نگویید همسر شما از کجا بفهمد..مگر علم غیب دارد؟
    زنها چون می ترسند پس بخورند و به خیال خود زور ندارند تا وی را اماده کنند پس می زنند در نتیجه متتظر درخواست همسرشان می مانند حالا اگر درخواست همسر زمانی باشد که خانم امادگی ندارد زن نه تنها بی میل است حتی به اوج هم نمی رسد و مدام با خود احساس می کند به وی ظلم روا گشته در حالی که این خودش است که به خود ظلم می کند..البته منظورم این نیست همیشه خانم درخواست کنه ولی گاهی درخواست از جانب شما ..موجب میشه بفهمید برای همسرتان مهمید و تنها وسیله ای برای زمان نیاز او نیستید..همین شما را دلگرم می کند.

    5)بیماری ها:

    انواع اعمال جراحی تناسلی....عفونت های زنان و مردان...تبخال های تناسلی-- یائسگی--- و بسیاری موارد دیگر درد حین مقاربت ایجاد کرده و زن را از رابطه سرد می کند ..همین بسیار خطرناک است....و متاسفانه بعضی به جای مراجعه به پزشک در ترس از سکس می مانند و از شوهران خود پس می کشند و این شروع دوره تسلسل باطل است....با یک مراجعه به پزشک همه چیز حل است...

    6) ترس از بارداری :


    با توجه به اینکه هیچ روش جلوگیری باردری قطعی وجود ندارد و حتی با بستن لوله های رحمی زن هم در پاره ای موارد بارداری رخ داده خانم ها از ترس باردار شدن اقدام به ترک رابطه می کنند .این موضوع مهمی است ولی را ه حل دارد....تنها مراجعه به پزشک کفایت می کند..

    7) بیماری های روانی جنسی:

    بیماری هایی چون مازوخیسم ..همجنس گرایی...دو جنسی ها و ...خود مایه بسیاری از عذاب هاست ولی وجود دارد ...بعضی مردان عاشق خشونت در سکس هستند حتی خانم ها هم هستند ..من هفته پیش بیماری اشتم همه بدنش کبود بود..گفتم چرا؟ در حال که قه قهه می زد می گفت همسرم زمان سکس با خشونت رفتار می کند و به من ضربه می زند ..گفتم چرا می خندی؟گفت خودم عاشق این کارش هستم!!!!!!
    خب حالا اگر جابه جا شود یعنی طرف مقابل چه زن چه مرد این گونه باشد خب طرف دیگر واضح است هیچ تمایلی به رابطه نخواهد داشت ....فکر نمی کنم توضیح بیشتری لازم باشد.

    8) عدم درک صحیح نیاز زنان:


    ببینید همان طور که شما خیلی چیزها را نمی دانید همسر شما هم شاید نداند..او باید بداند شما چه چیزی را دوست دارید و چه کاری برایتان لذت بخش است..حتی شما هم برای همسرتان..هرکس نقاط حساس متفاوتی دارد که باید پیدا کنید ...وقت بگذارید...مردان گاهی آنقدر خود خواهند که وقتی خسته می شود اصلا به فکر زن نیستند ولی این به سیاست شما بستگی دارد...شما باید از همسر خود در همان زمان رابطه بسیار مهربان درخواست کنید..نه مثل پلیس که این کار رو بکن ..نکن..بدم میاد..نه ...دوست دارم مثلا.......
    شما باید یاد بگیرید تا نیاز خود را بگویید وقتی نمی گویید او فکر می کند راضی هستید و کار خود را می کند...و شما هی سرد و سرد تر می شوید..گفتن نیاز ها عیب نیست شما هم انسانید مثل او...

    10)بهداشت:

    هیچ زنی و هیچ مردی ادم کثیف و بدبو را دوست ندارد..رعایت بهداشت مهمترین است..خانم ها زود از بوی بد و بدن کثیف زده می شوند ..اقایان هم همین طور ..خب راحت راحت بگویید که بوی دهانش شما را می ازارد..کار سختی نیست.....با لطافت:ایا بهتر نیست اول مسواک بزنیم؟
    همین...تمام ..نیازی به دور شدن هم نیست....

    11) عصبانیت- دعوا- توهین :

    تمام مسائلی که خانواده را به نحوی اشفته کند در ایجاد رابطه جنسی موثر است ..پس اول انها را حل کنید بعد وارد رابطه شوید.

    ***** مطالب خیلی زیا هست ..این ها بیشترش حاصل نتیجه من از بیمارانم است...البته بازم هست ولی دستم واقعا خسته شد...
    دوستان بپذیرید که همان قدر که خانمی از رابطه سرد می شود مرد هم می شود..هیچ فرقی ندارد ..شما باید همسر خود را بشناسید و به وی علاقه داشته باشید ..وقت بگذارید ...این مسئله بسیار مهم است...
    فقط یک مثال برای خانم ها :
    من هفته قبل پسری از بیمارنم به درمانگاه امد ..تازه ازدواج کرده بود و ظاهرش هم خیلی خیلی مذهبی بود....چشم از زمین بر نمی داشت....امد با کلی بدبختی گفت راجع به همسرم سوالی دارم...
    من متن سوال را نمی گم چون حرمت تالار شکسته می شه ..ولی ایشان با همان ارتباط یک بار شب ازدواج فکر می کرد همسرش مشکل مادرزادی دارد ..و نمی خواست با ایشان ادامه دهد..وقتی من برایش با شکل توضیح دادم که این بدن عادی یک خانم است..باور نمی کرد...باورتون میشه هستند پسرهایی هم که هیچی نمی دونند مثل خیلی از خانم ها ولی با یک سوال به موقع تا قبل از جاهای باریک با شادمانی از درمانگاه رفت و برای من جالب بود که او آنقدر آکبند بود....باورش کمی تو این دوران سخته.....
    ولی هستند..پس شما هم نگذارید سرد بشید ..ابهامات خود را از پزشک یا روانپزشک . روانشناسان بپرسید..خیلی از این ها راه حل دارد..خیلی..
    سرد شدم را برای راه آخر بگذارید.....
    موفق باشید...

  11. کاربر روبرو از پست مفید سارا بانو تشکرکرده است .

    سارا بانو (پنجشنبه 09 مهر 88)

  12. #9
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,074
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,567 در 3,447 پست

    Rep Power
    425
    Array

    RE: چرا خانم ها ارتباط جنسي را متوقف مي سازند

    خشم زنان به هنگام نادیده شدن و درک نشدن از طرف همسرانشان در آنها بی انگیزگی ایجاد می کند و مردی که در پی نیازهای همسرش نباشد متعاقبا خواست مرد از طرف زن به شکلی غیر اردای نادیده گرفته می شود و زن انگیزه ارتباط اینچنینی خود را از دست می دهد و به قرار گرفتن در رابطه بی میل می شود ( بی اشتهایی ) .

    مرد در آن لحظه ارتباطی فقط به خواست خود فکر می کند ولی زن در پی حل مشگل خود است و چون مشگل حل نشده باقی مانده نمی تواند در رابطه اینچنینی قرار بگیرد زنان در این مواقع احساس تو هین و حقارت می کنند .

    این همان نقطه ای است که زنان محکوم می شوند که چرا ارتباط جنسی را متوقف می سازند در حالی که زنان بدون قصد دچار بی اشتهایی می شوند .

    این هم از آن مسائلی است که با یک مراجعه به پزشک رفتن یا یافتن راهی برا ی کم کردن خشم زنان کاملا از بین می رود .

  13. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (جمعه 10 مهر 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. براي كارشناسي ارشد روانشناسي باليني ؟؟؟؟؟؟
    توسط صدرا در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 18 بهمن 87, 16:36
  2. رابطه جنسي قبل از ازدواج
    توسط Search در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 28 دی 87, 15:13
  3. روانشناسي خيانت و روابط پنهاني
    توسط Search در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 02:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.