به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12
  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 مهر 03 [ 03:24]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    44,059
    سطح
    100
    Points: 44,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,932

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    349
    Array

    برخورد صحیح با مدیرپروژه ناراحت و معترض و عصبانی چیست؟

    سلام دوستان، روزتون بخیر

    من این روزها درگیر مشکلی هستم که هنوز نتونستم به مسئله تبدیلش کنم. برای همین با حل شدن فاصله داره و مدام فشار روانیش افزایش پیدا می کنه.

    از دو سه ماه پیش وارد کاری شدم که خیلی بهش علاقه دارم. کار سنگینی هست و هرکسی از عهده برنمیاد، من هم نه دانشم کافی بود، نه تجربه ام. فقط یه تیم کوچیک تشکیل داده بودم و روی دوسه تا پروژه ساده در همین حیطه کار کرده بودم. با تجاری کردن محصولاتمون هم خیلی فاصله داشتیم که این کار پیشنهاد شد. اینها از رزومه ام مشخص بود، خودم هم تصریح کردم. و همین مدیرپروژه ام (که معرف من بود) کاملا و بیشتر از هر کسی در جریان بود که در چه سطحی هستم.

    حتما فکر می کرده که سرعت رشدم و عملکردم بهتر از این باشه، ولی گذشته از این موضوع، خودش هم بصورت کلی صبر و تحملش پائینه و از نظر من زود کلافه می شه. حداقل نسبت به شرایط من که اینطوره.

    پروژه ها طوری هستند که باید به موقع تحویل بشن. ددلاین کارهای من هم اغلب مواقع با توانائی هام جور نیست. یعنی یه کاری که از نظر من خیلی سخت میاد، از نظر اون یه کار خیلی ساده ست و فوقش یکی دو روز وقت لازم داشته که حالا یک هفته به من وقت دادن.

    من دروغی ندارم که به کسی بگم، قصد وقت تلف کردن هم ندارم و رشد کردن در این کار خیلی برام مهمه. برای همین از تمام توانائیم استفاده می کنم، اما بازم یا مشکل از توانائی منه، یا مشکل از توانائی مدیرم در درک توانائی منه که جداَ کارم سخت تر از چیزیه که بتونم انجامش بدم.

    راه حل مدیرم برای این موضوع اینه که بصورت پیوسته اون رو در جریان کارهام قرار بدم تا هرجا به مشکل برخورده بودم، به موقع برطرف بشه و کارم به تاخیر نیفته.

    یعنی نرم روی یه موضوعی چند روز وقت بذارم و بعد معلوم بشه که نمی تونم حلش کنم. یا با تاخیر حل بشه. بگم کجا به مشکل خوردم که راهنمائیم کنه سریع تر برطرفش کنم.

    ولی در عمل اونقدر از اینکه یه چیزهائی رو نمی فهمم ناراحت می شه، و راهنمائیش رو در حجمی از اعتراض و عصبانیت از اینکه چنین چیزی رو خودم باید می فهمیدم، ارائه می ده که برای من عذاب آوره.

    خصوصا چیزیکه اعصابم رو به هم ریخته اینه که در اون لحظه نمی دونم چی بگم، چه نوع رفتاری داشته باشم که به خودش اجازه نده من رو بابت چیزی که هستم سرزنش و محکوم کنه.

    نمی خوام اجازه بدم عزت نفسم رو هدف قرار بده. اما نمی دونم چطور اینکارو انجام بدم.

    ممنون می شم اگه در این مورد بهم کمک کنید، به همفکریتون نیاز دارم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  2. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 23 آبان 99), شمیم الزهرا (جمعه 23 آبان 99)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 اسفند 03 [ 02:38]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    29,662
    سطح
    99
    Points: 29,662, Level: 99
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 338
    Overall activity: 67.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,298

    تشکرشده 2,395 در 563 پست

    Rep Power
    166
    Array
    سلام میشل عزیزم خیلی خوشحالم به کارت ایتقد علاقه داری
    خواستم یک تجربه بگم شاید به درد بخوره راحتر بشی

    من همیشه برام عحیب بود همسرم یک خطای کوچیک من رو اینطور با پرخاشگری و توهین توضیح میداد یا میدیدم تلفن های پرسرصدایی با زیزدست های محل کارش صحبت میکنه که من خودمو جای اونا تصور میکردم دیگه حاضر نبودم با چنین شخصی کار کنم...

    همونطور مثل مدیر شما میگه در فلان موقعیت ها بگو بهم تا من کمکت کنم ولی وقتی میگم کلی توهین میشنوم و احساس میکنم له شدم...

    یکبار ازش پرسیدم شرح موضوع دادم که چتین جریانی واقعا در خور فلان رفتار بود؟ گفت این شیوه سالها تجربه منه که با خطای زیردستهام با شدت برخورد کنم تا حساب دستشون بیاد و درست کار کنن و اغراق در خطای اونها میکنم تا براشون بزرگ جلوه کنه و دست کم نگیرن

    گفتم شاید مدیر شماهم چنین شیوه فکری داره و مدلشه که تحقیر کنه و اینجوری انگار هولتون بده جلو گرچه که کلا اشتباهه

    ان شاالله بقیه راهکارای خوب بهت بدن منکه همینقدر ذهنم رسید

  4. 3 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 23 آبان 99), Mvaz (جمعه 23 آبان 99), میشل (جمعه 23 آبان 99)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 بهمن 03 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,080
    امتیاز
    24,417
    سطح
    95
    Points: 24,417, Level: 95
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 933
    Overall activity: 94.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,705

    تشکرشده 2,253 در 916 پست

    Rep Power
    226
    Array
    سلام. شمیم الزهرا خیلی خوب گفتن. آره اکثر مسوولان اینجورین، سخت گیریشون این مدلیه. این بنده خدام به احتمال زیاد اینجوریه.
    من پیشنهادم اینه که اگه میتونین شما یه مقدار تحمل تون رو ببرین بالاتر، تا تحمل شرایط براتون راحتتر باشه.
    البته نکته ظریفی هست که تا زمانی که حرمت نفس یا Human Dignity شما زیر سوال نره. این خیلی نکته مهمیه.

    تجربه خودم رو میگم، من یه مسوولی داشتم که خب خود ایشون هم زیر نظر چند نفر دیگه کار میکردن. اون مسوولان بالامرتبه! همیشه این مسوول مستقیم ما رو بنده خدا آماج حملات خودشون قرار میدادن و با داد و فریاد خطابش میکردن و عملا شخصیتش رو خرد میکردن. ایشون هم دقیقا همین سیستم رو روی ما پیاده میکردن، یعنی با اینکه انجام نشدن یه کار دلایل مشخص و واضحی داشت، ایشون شروع میکردن به داد و فریاد. منم بر خلاف ایشون، همیشه وایمیسادم تو روشون و میگفتم شما میتونی کار منو نقد کنی ولی حق نداری سر من داد بزنی (کاملا مودبانه). اطرافیانم میگفتن داری اشتباه میکنی و بگو چشم و قضیه رو ببند. ولی من این رو خلاف اصول زندگیم میدیدم. البته کار به جاهای باریک کشیده شد ولی به خیر گذشت. بعد از این اتفاقات هم من یه مقدار پوست کلفت تر شدم و به هر برخوردی واکنش نمیدادم (تا زمانی که شخصیت من رو زیر سوال نبردن) و ایشون هم یاد گرفتن که حق ندارن داد و بیداد کنن.

  6. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 23 آبان 99), Pooh (جمعه 23 آبان 99), میشل (جمعه 23 آبان 99)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دیروز [ 18:42]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    805
    امتیاز
    24,593
    سطح
    95
    Points: 24,593, Level: 95
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 757
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,679

    تشکرشده 1,815 در 746 پست

    Rep Power
    177
    Array
    سلام


    عده ای از افراد به دلیل خصوصیات شخصیتی اشون ( مثلا فرض رو بگذارید شخصیت سلطه جو، یا جاه طلب و ....) تمایلی به کار کارمندی یا کارگری ندارند و عموما ذکر می کنند باید برای خودم کار بکنم.

    خوب این افراد تو هر حوزه ای برای خودشون کار ایجاد کنند، باز بالاخره باید خدمتی یا محصولی رو به مرجعی بالاتر بفروشند تا ارتزاق کنند. تو این مرحله اگر فردی که داره خدمتی رو به کارفرما ارائه میده، نتونه مسائل حرفه ای رو با خودش بالانس کنه و تمایل به خرده فرمایش های کارفرما نداشته باشه به مشکل بر میخوره.

    ( من نمی دونم شما این شخصیت رو دارین یا نه، خودتون بررسی کنید.)




    .......................

    موضوع بعدی اینه که نه شما آدم حرفه ای در زمینه بروکراسی کار هستین و نه به نظر میاد ایشون کارفرما حرفه ای ( حداقل تو سپردن این نوع پروژه یا برون سپاری) باشند.

    معمولا کارفرما ها به دلایلی که خودشون تشخیص میدن، انتخاب میکنند با خدمت دهنده حرفه ای قرارداد ببندند یا مبتدی، ممکنه به این نتیجه رسیده باشه که خدمت دهنده مبتدی، کم هزینه تره، امکان اعمال نظراتش بیشتره، امکان تغییرات در طرح رو بیشتر داره، امکان تبدیل کردن ایشون به یه خدمت دهنده وابسته و دائمی براش بیشتره و خیلی دلایل دیگه.

    از طرفی خدمت دهنده های مبتدی هم به این موضوع اشراف دارند که اگر قرار دادی با ایشون بسته می شه، قطعا با یه فرد حرفه ای متفاوت خواهد بود و خودشون رو برای این تفاوت ها اماده می کنند.


    حالا این انتخاب بین کارفرما و خدمت دهنده بسته شده.

    در این مرحله دلیلی وجود نداره غیرحرفه ای عمل بشه.

    مثلا، کارفرما خواسته هاش رو مطرح میکنه، خدمت دهنده پروپوزال میده، کارفرما تائید میکنه، خدمت دهنده گانت چارت پروژه رو تهیه میکنه و یک قرارداد محکم که دو طرف شرایطشون درنظر گرفته میشه، بسته میشه،

    این مرحله بروکراسی هر چه ضعیف تر عمل شه، دو طرف آزار بیشتری می بینند.

    مثلا: اگر کارفرما خواسته هاش رو گنگ گفته باشه، در میانه راه ممکنه تغییراتی رو درخواست کنه که برای خدمت دهنده آزار دهنده باشه، ولی اگر درخواست در ابتدا محکم باشه، یا در قرارداد گفته شده باشه، تغییرات مشمول یکسری ملاحظاتی هست، دو طرف آرام تر با یکدیگر برخورد میکنند.

    .......................


    موضوع بعدی نکته شخصی شما هست:

    1- شما تو زمینه تخصص اتون ضعف دارید و با خودتون قرار کردین این ضعف را با تلاش بیشتر جبران کنید، ولی نا خودآگاه خواستین این ضعف رو کارفرما هم ملاحظه کنه. اینکه اجازه دادین کارفرما ضعف شما رو در موردش تصمیم بگیره، اشتباه هست.
    کارفرما باید فقط درجه حرفه ای بودن شما رو لحاظ کنه، شما در زمیه کاری تون از یک تا پنج در مرحله سه قرار دارید و در همین مرحله سه پرتلاش ترین و عالی ترین هستین، قطعا نسبت به فردی با توانایی مرحله چهار ضعف دارین، ولی کارفرما نباید شما رو فردی با توان مرحله چهار لحاظ کنه.


    2- اینکه می فرمایید کارتون رو دوست دارید، نگذارید رنج ها و چالش های کار، شما رو از بودن در مسیر اهداف و علایقتون و لذت بردن از آنها دور کنه.

    3- کمی از نگاه کارفرما هم به قضیه اگر نگاه کنید شاید اوضاع آرومتر پیش بره.

    4- اگر به کارفرما بتونین حق بدین، میتونید راه و روشی رو تبین کنید که در رد و بدل کردن کار بینتون از بروکراسی مناسبی استفاده بشه.

    5- باید از طریقی به کارفرما اعتماد رو تزریق کنید، باید کارفرما بتونه قلبا و عقلا رو این خدمات دهنده حساب کنه.
    ویرایش توسط Mvaz : جمعه 23 آبان 99 در ساعت 14:17

  8. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 23 آبان 99), میشل (جمعه 23 آبان 99)

  9. #5
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 مهر 03 [ 03:24]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    44,059
    سطح
    100
    Points: 44,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,932

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    349
    Array
    سلام دوستان، ممنونم از پست هاتون

    مرسی شمیم جان

    من هم یه حس مشابه دارم. البته در حد احساس له شدگی نیست (چون تندی مدیرم در این حد نیست) اما روحیه م تضعیف شده. و فکر می کنم این واکنشم، بیشتر از رفتار مدیرم، به دو مورد در خودم برمی گرده:

    یکی اینکه مهارت ارتباطی لازم رو ندارم و نمی دونم چه برخوردی در این شرایط داشته باشم. دوم اینکه عزت نفسم آسیب پذیره.

    اگه این دو مورد رو برطرف کنم، مشکل حل می شه و می تونم این دوره ی (به قول Mvaz ضعف) رو خیلی راحت تر بگذرونم، بدون اینکه آسیب ببینم.

    ............................

    آقا غلام ممنون از اینکه تجربه تون رو گفتید. من هم باید بتونم درگیرِ این رفتارها نشم تا انرژی ذهنی و روانیم هدر نره و صرف پیشرفت در کارم بشه.

  10. #6
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 مهر 03 [ 03:24]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    44,059
    سطح
    100
    Points: 44,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,932

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    349
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها
    موضوع بعدی اینه که نه شما آدم حرفه ای در زمینه بروکراسی کار هستین و نه به نظر میاد ایشون کارفرما حرفه ای ( حداقل تو سپردن این نوع پروژه یا برون سپاری) باشند.

    معمولا کارفرما ها به دلایلی که خودشون تشخیص میدن، انتخاب میکنند با خدمت دهنده حرفه ای قرارداد ببندند یا مبتدی، ممکنه به این نتیجه رسیده باشه که خدمت دهنده مبتدی، کم هزینه تره، امکان اعمال نظراتش بیشتره، امکان تغییرات در طرح رو بیشتر داره، امکان تبدیل کردن ایشون به یه خدمت دهنده وابسته و دائمی براش بیشتره و خیلی دلایل دیگه.

    از طرفی خدمت دهنده های مبتدی هم به این موضوع اشراف دارند که اگر قرار دادی با ایشون بسته می شه، قطعا با یه فرد حرفه ای متفاوت خواهد بود و خودشون رو برای این تفاوت ها اماده می کنند.


    حالا این انتخاب بین کارفرما و خدمت دهنده بسته شده.

    در این مرحله دلیلی وجود نداره غیرحرفه ای عمل بشه.

    مثلا، کارفرما خواسته هاش رو مطرح میکنه، خدمت دهنده پروپوزال میده، کارفرما تائید میکنه، خدمت دهنده گانت چارت پروژه رو تهیه میکنه و یک قرارداد محکم که دو طرف شرایطشون درنظر گرفته میشه، بسته میشه،

    این مرحله بروکراسی هر چه ضعیف تر عمل شه، دو طرف آزار بیشتری می بینند.

    مثلا: اگر کارفرما خواسته هاش رو گنگ گفته باشه، در میانه راه ممکنه تغییراتی رو درخواست کنه که برای خدمت دهنده آزار دهنده باشه، ولی اگر درخواست در ابتدا محکم باشه، یا در قرارداد گفته شده باشه، تغییرات مشمول یکسری ملاحظاتی هست، دو طرف آرام تر با یکدیگر برخورد میکنند.
    .
    ممنونم آقای Mvaz

    این قسمت از صحبتتون با شرایط من مطابقت نداره. این پروژه ای نیست که برون سپاری شده باشه. اینطور هم نیست که بخاطر صرفه جوئی در هزینه ها یه فرد غیرحرفه ای استخدام کرذه باشن.

    شرکت از نظر مالی خیلی تامینه، اما در زمینه ای کار می کنه که نیروی حرفه ای خیلی کمه. یکی از نزدیکان من مشاور این شرکت هست و متخصص در این حرفه. خیلی در تلاش هستن که نیرو جذب کنن. با حقوق های بالا. اما گزینه های زیادی ندارن.

    بنابراین چند نفر هم مثل من که حرفه ای نیستیم اما زمینه های لازم برای حرفه ای شدن رو داریم استفاده می کنن و تلاش می کنن در بستر کادر علمی قوی ای که دارن، با همین افراد پروژه هاشون رو در سطح استانداردهای بین المللی انجام بدن. و در این راستا نیروهاشون رو هم بسازن و ارتقا بدن.

    یعنی کلا قرار نیست کار در سطح پائین انجام بشه. اما قراره من در این بستر رشد کنم و سطح عملکردی بالائی داشته باشم. بنابراین هم اونها و هم من لازم می بینیم شرایط بهینه ای برای یادگیری و بهبود عملکردم فراهم باشه و هممون هم داریم تلاشمون رو می کنیم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  11. #7
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 مهر 03 [ 03:24]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    44,059
    سطح
    100
    Points: 44,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,932

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    349
    Array
    از ۵ نکته ای که گفتید هم ممنونم، اما فکر نکنم راه کار خاصی ذکر کرده بودید، درسته؟

    من بصورت خلاصه دنبال راهکارهائی هستم که در تعامل با آدم های یه مقدار عصبی و ناراحت، بتونیم متاثر از انرژی های منفی دریافتی نشیم و هم اون فرد رو به سمت آرامش سوق بدیم، هم محتوای حرفاش رو به درستی دریافت کنیم.

    الان این آدم معمولا اونقدر درگیر این فکر می شه که چرا میشل خودش اینو نفهمیده، که اون مطالبی که باید به من انتقال بده رو خیلی خلاصه و گنگ بیان می کنه.

    اون مسئولیت داره و خودش هم می خواد دانشش رو به من انتقال بده، اما زود کلافه می شه و بیشتر از اینکه در آرامش حرفش رو بزنه و بذاره من بفهمم چی شد و چیکار کنم، دچار تنش می شه و من رو هم دچار تنش می کنه و آخرش هم انرژی روانی بیشتری از هردومون تلف می شه، هم درصد پائینی از اون چیزی که باید عاید من بشه، دریافت می کنم.

    کلا نمی فهمم چرا وقتی همه چی مشخصه و می تونیم در آرامش کارمون رو انجام بدیم و لذتش رو ببریم، باید خودمون رو بخاطر عواملی که برامون شناخته شده هستند، ناراحت کنیم

  12. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,209 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    368
    Array
    سلام میشل عزیز
    متوجه نمی شم چرا نمی تونی راحت با ایشون صحبت کنی.
    وقتی مطلبی را متوجه نمی شی با عزت نفس و اعتماد به نفس بگو آقای فلانی من متوجه نشدم.
    اگر می بینی با عصبانیت داره صحبت می کنه با تعجب نگاش کن و بگو آقای فلانی مشکلی پیش اومده من حس می کنم شما عصبی هستید.
    بهترین راه در این شرایط به نظر من اینه با آرامش حرفت را بزنی و طرف را دعوت به آرامش کنی.
    بهش اطمینان بدی که با کمک اون در شرایط آرام بهتر رشد می کنی و بار مسوولیت ایشون به مرور کم می شه.
    بهش اطمینان بدی که داری تلاشت را می کنی.
    اینکه مسوول پروژه تون ازت خواسته جایی گیر می کنی بری سراغش به نظرم برای جلوگیری از اتلاف وقت، خواسته به جایی داشته و این طور هم معلومات تو اضافه می شه و هم گیر کار زودتر برطرف می شه.
    این رو هم در نظر بگیر که مسوولتون یک سری مسوولیت ها برای انجام به موقع پروژه داره.

  13. کاربر روبرو از پست مفید بی نهایت تشکرکرده است .

    میشل (شنبه 24 آبان 99)

  14. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,682

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    224
    Array
    سلام
    میشل جان به نظرم این فرد رو با این اخلاق بپذیر و زیاد تو فکر اینکه تغییر می کنه نباش
    استاد راهنمای پایان نامه من هم خیلی اخلاقش غیر قابل پیش بینی بود
    بعضی از دانشجوها رو کلا از اتاقش بیرون می کرد و جالب بود که توی این جرکتش که دانشجو رو بیرون کنه و بگه دیگه سمت اتاق من نیا، من هم دو بار تو اتاقش بودم بعد رفتن اون دانشجوی بدبخت ، استادم همچنان حق رو به خودش می داد و کلی بدگویی در مورد اون دانشجوها می کرد

    واقعیتش من هیچ موقع ازش توهینی در رابطه با خودم نشنیدم. من خیلی باهاش خونسرد برخورد می کردم. همیشه قبل دیدنش آمادگی اینکه حرفهای ناراحت کننده بزنه رو داشتم و ازش توقع نداشتم خوب رفتار کنه برای همین ازش ناراحت نمی شدم و به مرحله ای نمی رسیدم که یکی اون بگه یکی من
    هر چی می گفت سعی می کردم تاییدش کنم و در آخر متواضعانه نظر خودم رو هم بگم خیلی ملایم و باری به هر جهت
    اونم نظرش رو در مورد نظر من می گفت
    من نظرم رو قاطعانه بیان نمی کردم در حاشیه و ملایم می گفتم

    می دونی این آدم خیییلی با سواد بود و من دوست داشتم استادم باشه تا منو رشد بده این رشد رو فقط با این استاد می تونستم داشته باشم بنابراین خودم رو برای جنبه های منفی رفتاریش هم آماده کرده بودم

    شما هم اگه فکر می کنی این آدم و کارش می تونه شما رو رشد بده ، این رفتارش رو بپذیر و خیلی خونسرد باهاش رفتار کن

    من جای شما باشم طبق نظر خودش مرحله به مرحله اشکالات رو براش عنوان می کنم و از همفکریش استفاده می کنم و از طرفی نشون میدم که به نظرش احترام گذاشتم

    می تونی تو ذهن خودت اینجوری در نظر بگیری که مثلا 3 سال یا 5 سال قراره با این آدم کار کنی تا ذهنت به دلیل دائمی بودن شرایط کم نیاره بعد از 3 سال اینا حتما شما یه آدم حرفه ای تر با کلی تجربه شدی که اگر بخواد می تونه کارفرمای مناسب تری هم داشته باشه

    البته در کل خودت باید شرایط رو ببینی
    من جای شما نیستم

    ولی من شخصا اگر اون استادم بهم توهینم می کرد احساس بی شخصیتی نمی کردم
    چون
    نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است

  15. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 25 آبان 99), میشل (یکشنبه 25 آبان 99), افسونگر (یکشنبه 25 آبان 99)

  16. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 بهمن 03 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,080
    امتیاز
    24,417
    سطح
    95
    Points: 24,417, Level: 95
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 933
    Overall activity: 94.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,705

    تشکرشده 2,253 در 916 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور نمایش پست ها
    سلام
    میشل جان به نظرم این فرد رو با این اخلاق بپذیر و زیاد تو فکر اینکه تغییر می کنه نباش
    استاد راهنمای پایان نامه من هم خیلی اخلاقش غیر قابل پیش بینی بود
    بعضی از دانشجوها رو کلا از اتاقش بیرون می کرد و جالب بود که توی این جرکتش که دانشجو رو بیرون کنه و بگه دیگه سمت اتاق من نیا، من هم دو بار تو اتاقش بودم بعد رفتن اون دانشجوی بدبخت ، استادم همچنان حق رو به خودش می داد و کلی بدگویی در مورد اون دانشجوها می کرد

    واقعیتش من هیچ موقع ازش توهینی در رابطه با خودم نشنیدم. من خیلی باهاش خونسرد برخورد می کردم. همیشه قبل دیدنش آمادگی اینکه حرفهای ناراحت کننده بزنه رو داشتم و ازش توقع نداشتم خوب رفتار کنه برای همین ازش ناراحت نمی شدم و به مرحله ای نمی رسیدم که یکی اون بگه یکی من
    هر چی می گفت سعی می کردم تاییدش کنم و در آخر متواضعانه نظر خودم رو هم بگم خیلی ملایم و باری به هر جهت
    اونم نظرش رو در مورد نظر من می گفت
    من نظرم رو قاطعانه بیان نمی کردم در حاشیه و ملایم می گفتم

    می دونی این آدم خیییلی با سواد بود و من دوست داشتم استادم باشه تا منو رشد بده این رشد رو فقط با این استاد می تونستم داشته باشم بنابراین خودم رو برای جنبه های منفی رفتاریش هم آماده کرده بودم

    شما هم اگه فکر می کنی این آدم و کارش می تونه شما رو رشد بده ، این رفتارش رو بپذیر و خیلی خونسرد باهاش رفتار کن

    من جای شما باشم طبق نظر خودش مرحله به مرحله اشکالات رو براش عنوان می کنم و از همفکریش استفاده می کنم و از طرفی نشون میدم که به نظرش احترام گذاشتم

    می تونی تو ذهن خودت اینجوری در نظر بگیری که مثلا 3 سال یا 5 سال قراره با این آدم کار کنی تا ذهنت به دلیل دائمی بودن شرایط کم نیاره بعد از 3 سال اینا حتما شما یه آدم حرفه ای تر با کلی تجربه شدی که اگر بخواد می تونه کارفرمای مناسب تری هم داشته باشه

    البته در کل خودت باید شرایط رو ببینی
    من جای شما نیستم

    ولی من شخصا اگر اون استادم بهم توهینم می کرد احساس بی شخصیتی نمی کردم
    چون
    نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است
    با اجازه صاحب تایپک دو مورد به نظرم رسید میخواستم بگم:

    اول از اینکه به نظر خودم این تجربیات شخصی خیلی خیلی کمک کننده هست. خیلی ممنون از فکور بزرگوار، حقیقتش برای من مفید بود.
    من خیلی روی نظرات سایر دوستان صحبت نمیکنم. نظرات فکور بزرگوار هم عالی بود بنظرم. ولی میخواستم بگم این قسمتی که مشخص کردم رو من با اجازتون مخالفم. اینکه اگه استاد توهین کنه، احساس بی شخصیتی نمیکردم. خب این برمیگرده به همون جنبه های شخصی هر فرد و زیبایی زندگی هم همینه که هر فرد نگرش متفاوتی داره نسب به فرد دیگری در ارتباط با جنبه های شخصی اخلاقی.
    من به شخصه همین رویه شما رو خیلی میپسندم. یعنی مدارا کنم، در گوشه و کناره هم نظرمو بگم، ولی اینکه بهم توهین بشه رو برنمیتابم. اعتراضمم خیلی مودبانه میگم. هر کسی یه سری خطوط قرمزی توی زندگیش داره که مخصوص خودشه. کنار آمدن با شرایط بسیار زیباست ولی بنظرم آدم نباید خط قرمزاشو یادش بره.
    البته پایبندی به خط قرمزا معمولا عواقب هم داره.

  17. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    فکور (یکشنبه 25 آبان 99), میشل (یکشنبه 25 آبان 99)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1404 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.