به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 تیر 02 [ 16:26]
    تاریخ عضویت
    1393-10-17
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    7,668
    سطح
    58
    Points: 7,668, Level: 58
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 66 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array

    کارمند بمانم؟

    سلام دوستان
    بنده ده سال قبل از سر ناچاری وارد شغل شریف کارمندی شدم. از کودکی از کارمندی منتفر بودم. اما فشار مالی مرا ناچار به پذیرش این امر کرد. البته در ابتدا تمام تلاش خودم را کردم تا بتوانم با کار ارتباط برقرار کنم و جنبه های مثبتش را ببینم و موفق بودم و خدا را شکر همواره از کارمندان موفق بودم و حتی کارمند نمونه شدم .
    اما از همان مدت مرتب در حال برنامه ریزی ذهنم جهت رسیدن به ثروت و موفقیت بوده ام و خدا را شکر از سال گذشته تا به حال به نظرم می رسد به یاری خدا تلاش هایم دارد به نتیجه می رسد . وارد حیطه ای شده ام که توانستم در کمتر از یک سال سرمایه ام را هزار درصد افزایش دهم . کار به جایی رسیده که متوسط درآمد دو روزم معادل حقوق یک ماه شده است.
    سه ماه مرخصی بدون حقوق گرفتم تا ببینم می توانم بدون اتکا به حقوق کارمندی زندگی کنم که دیدم نه تنها توانستم بلکه استانداردهای زندگی ام خیلی بالاتر رفت. اما الان که دوباره به کار برگشته ام دچار حیرت و سردر گمی وحشتناکی شده ام.
    از طرفی مطمئنم اگر به همین منوال پیش بروم در شغل جدید خواهم توانست به زودی به ثروت هنگفتی دست پیدا کنم. از طرف دیگر همه همکاران می گویند اگر به نتیجه نرسیدی چطور؟ الان یک آب باریکه ای داری . اما آن وقت همین را هم نخواهی داشت. خودم هم سر دوراهی مانده ام.
    گر چه سعی کرده ام کارم را دوست داشته باشم اما از همان سال قبل احساس می کرده ام رشته ارتباطم با کار گسسته شده است. دیگر حس و حال ندارم. بازرسی ها را با سلام و صلوات و نذر و نیاز رد می کنم. نامه ها را با تاخیر پاسخ می دهم. اصلا انگیزه ندارم. از سوی دیگر هر روز شاهد افزایش درآمدم از طریق شغل جدید هستم و با خودم فکر می کنم اگر بتوانم تمام توانم را بگذارم می توانم موفق تر باشم. اما تردید رهایم نمی کند: اگر نشود چه؟ من الان 36 سال دارم . اگر از کار استعفا بدهم دیگر نخواهم توانست شغل دولتی جدیدی پیدا کنم. امکان تمدید مرخصی را هم ندارم. اصلا بعد از مرخصی گرفتن من ، برخی از شرایط را تغییر داده اند. اگر در کار بمانم احتمالا کارم به توبیخ و این چیزها می کشد. من طعم آزادی را به مدت 3 ماه چشیده ام و اکنون احساس می کنم که دوباره به زندان برگشته ام.

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 آبان 97 [ 09:43]
    تاریخ عضویت
    1393-1-31
    نوشته ها
    537
    امتیاز
    8,891
    سطح
    63
    Points: 8,891, Level: 63
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,224

    تشکرشده 1,090 در 430 پست

    Rep Power
    85
    Array
    سلام
    نمیدونم چه شغلی دست و پا کردین که تو این وضعیت که همه ی مشاغل اوضاع نابسامانی پیدا کردند حتی اونایی که پر در آمد بودند شما روز به روز بهتر میشید . نکنه خرید و فروش سکه و ارزه ؟ شوخی میکنم در هر صورت نمیدونم شغلتون چیه ولی امیدوارم همیشه احساس رضایت کنید.

    دقیقا به همین دلیل که معلوم نیست در آینده مشاغل خصوصی چه وضعیتی دارند خیلی ها همین آب باریکه ی کارمندی رو رها نمیکنند و الا کارمند واقعا زندانیه و اکثر کارمندا انگیزه ای واسه کار کردن ندارن اونم با این حقوق ناچیزززز... چون خودمم کارمندم اینو میدونم. خودمم همیشه میگفتم اگر شغل دیگه ای داشتم کارمندی رو ول میکردم ولی بنظرم تو این شرایط کمی صبر کنید بهتره !


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.