سلام دوستان عزیز.....کسی اینجا بینیشو عمل کرده ؟من میخوام عمل کنم بینیمم معمولیه و به صورتم میاد اما دوست دارم زیباتر بشه و بدون نقص ..از بیهوشی به شدت مترسم ..میترسم دیگه به هوش نیام و تنفسمم بعدش سخت بشهلطفا تجربیاتتونو بگید ممنون میشم
سلام دوستان عزیز.....کسی اینجا بینیشو عمل کرده ؟من میخوام عمل کنم بینیمم معمولیه و به صورتم میاد اما دوست دارم زیباتر بشه و بدون نقص ..از بیهوشی به شدت مترسم ..میترسم دیگه به هوش نیام و تنفسمم بعدش سخت بشهلطفا تجربیاتتونو بگید ممنون میشم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)