سلام دوستان عزیز.....کسی اینجا بینیشو عمل کرده ؟من میخوام عمل کنم بینیمم معمولیه و به صورتم میاد اما دوست دارم زیباتر بشه و بدون نقص ..از بیهوشی به شدت مترسم ..میترسم دیگه به هوش نیام و تنفسمم بعدش سخت بشه لطفا تجربیاتتونو بگید ممنون میشم