به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array

    ایا بااین درصدا دکترا قبول میشم؟

    لام من کنکور phdتخصصی داروسازی دادم درصدام اینجوری شذ
    فارماکولوژی60%(ضریب3)
    درمان شناسی 25%(ضریب 2)
    فارماسیوتیکس33%(ضریب1)
    فارماکوگنوزی 45%(ضریب1)
    شیمی دارویی 40%(ضریب 2)
    تو دفترچه نوشته کساییکه 30درصد کلو بگیرن ب مصاحبه دعوت میشن من 42درصد کلوگرفتم ولی نوشته ب دوبرابر ظرفیت ینی چی؟ینی اگه درصدای دیگران ازمن بالاترباشه اونا دعوت میشن؟ یاهرکی30درصدوبگیره دعوت میشه من شدیدا اظطراب دارم بایدحتماقبول شم حتی واس مصاحبهشم نمیدونم این چیزایی که دارم کافیه یانه خیلی نگرانم
    cv :
    یه مقاله isiدارم اکسپته چاپ نشده
    یه مقاله درشرف اکسپتیه سابمیت کردم
    یه مقالم چاپ شده علمی پژوهشیه
    مقالم بین700مقاله سوم شد تو یه همایش بین المللی داخلی
    سه تا مقاله دارم به صورت پوستر.و یک مقالمم بصورت اورال ارایه شد تو همایش داخلی
    معدل کارشناسی16ازدانشگاه شهیدبهشتی
    معدل ارشد18.47
    3تا گواهی کارگاهم دارم
    و یه حکم قهرمانی شطرنج تو مسابقات باشگاهی دارم که انفرادی اول شدم بعضیاش شاید جا مونده
    الانم که استخدام مرکزتحقیقات یه سازمان دولتیم
    سنمم26
    خیلی از دوستانم اینجامیدونن پارسال از ناراحتی که قبول نشده بودم افسرده بودم حالم بد بود
    بااینکه امسال استخدام شدم و حقوقمم بالاس ولی انقد به ادامه تحصیل علاقه درم که حاضرم کارمو ول کنم چون گفتن اگه سراسری قبول شی باید ول کنی کارتو حتی دانشگاه هم میگه باید استخدام نباشی
    نگرانم شدیدا
    خواهشا کمک کنید اوناییکه تجربه دارن

  2. کاربر روبرو از پست مفید zzzz تشکرکرده است .

    باغبان (پنجشنبه 05 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.