به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 آبان 04 [ 21:41]
    تاریخ عضویت
    1393-12-14
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    16,549
    سطح
    82
    Points: 16,549, Level: 82
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 301
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,012

    تشکرشده 701 در 241 پست

    Rep Power
    81
    Array

    کسایی که تجربه ی جدایی دارن کمکم کنن چطوری تونستید با شرایط جدید کنار بیاین؟میخوام به ارامش برسم

    سلام دوستان
    من قبلا تاپیک داشتم اینجا
    من 22سالمه و بعد دوسال عقد دارم جدا میشم و فوق العاده از آینده ام میترسم البته تا اینجا خدا همیشه هواموداشته
    و تا حدودی این قضیه رو پذیرفتم اما یکدفعه مخصوصا وقتایی که تنها میشم یه احساس دلتنگی و.اینکه نکنه دارم راهو اشتباه میرم همه ی وجودمو فرا میگیره و میشینم وگریه میکنم و فقط از خدا میخوام که زود منو ببره پیش خودش هضم این شکست و کنار اومدن باهاش خیلی برام سخته

    نمیدونم چرا من اینطوری هستم
    مثلا تو این مدت دوسالی که با همسرم بودم خیلی از مواقع از اینکه ازدواج کردم پشیمون بودم و.میگفتم من که حالا وقت داشتم برای ازدواج
    اما الان یه جور دیگه فکر میکنم انگار با دوری از همسرم خوبیاش برام بزرگتر از موقعی میشه که.نزدیکشم انگار خاصیت عشق به دور بودنه منظورم اینه که تاوقتی چیزی رو نداشته باشی و دسترسی بهش برات غیر ممکن باشه اون موقع همش خوبیاش میاد تو ذهنت و من حتی بدیایی که موقعی که باهاش بودم برام دوست داشتنی میشه و دراصل واسه همون بدیهاشم دلم تنگ میشه

    اما میدونم اگه بخوایم منطقی نگاه کنیم زندگی با آدمی که گذشت نداره و حاضر نیست به خاطر زندگیش کوتاه بیاد
    و همش اتفاقاتی که تو این مدت اخیر اتفاق افتاده مثل یه ضبط صوت همه رو ضبط کنه و چندین بار تعریف کنه و ناراحتیش یه ذره فروکش نکرده باشه اصلا مناسب زندگی نیست همسر من معتقد بو جواب سلام علیکه و.باید هرکسی یه برخوردی باهاش کرد که اون ناراحت شد باید تلافی کنه هر چند اون طرف ازش معذرت خواهی هم کرده باشه بازم تو دلش میمونه

    من ازتون خواهش میکنم اگه تجربه ی جدایی دارید بهم بگید ایا از کاری که کردید پشیمون شدید یا نه؟
    چطوری تونستید کنار بیاین ؟
    در مورد اخرین دیدار هم.میخواستم بدونم چه برخوردی بهتره؟

    و ایه و ذکری که بشه با خوندنش ارامش گرفت رو بهم بگید ممنون میشم

    بازم مرسی از همه ی دوستانی که نظر میدن
    ان شاا... هیچ کس این روزارو تجربه نکنه واقعا شکست توی یک رابطه ی عاطفی خیلی درد داره من اولین باری هست که تجربه کردم و.هیچ وقت فکر نمیکردم این قدر ضعیف باشم


    التماس دعا
    ویرایش توسط dooo : سه شنبه 23 تیر 94 در ساعت 02:37

  2. کاربر روبرو از پست مفید dooo تشکرکرده است .

    morteza2487 (چهارشنبه 24 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. از اسم خود راضی هستیدو معنی اسم تون چیه
    توسط پدربزرگ در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 مهر 91, 23:31
  3. بابا شما قدیمی هستید فکرتون هم قدیمیه!
    توسط mostafavi9090 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 مهر 91, 13:39
  4. اگر از شغلتون ناراضی هستید
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 مهر 89, 01:03
  5. تنهایی برام سخت شده.شما هم تنها هستید؟
    توسط iman-unicorn در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 فروردین 88, 08:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.