به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 آذر 96 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1393-11-20
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    2,083
    سطح
    27
    Points: 2,083, Level: 27
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 4 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    تفاوتهای شخصیتی من و همسرم باعث مشکل در روابط خانوادگیمون شده.

    سلام
    من 8 ساله با فردی ازدواج کردم که یکی از مشکلات و اختلافاتمون فرهنگی و اجتماعی است.
    اینقدر این معضل برای من سنگین و بزرگه که هر بار میخوام برم و خانوادمو بببینم دچار استرس و اضطراب میشم که نکنه این آقا دوباره رفتار و صحبت نابجایی داشته باشه . تا حدی که ترجیح میدم دیکه با خانوادم رفت و آمد نداشته باشم و یا کمتر داشته باشم. و الان هم که قراره بریم و خانوادمو ببینیم اونقدر استرسم بالاست که تمام دست و پاها و گردنم درد گرفته و خشک شدن.
    رفتارهای ایشون که باعث عذاب من میشن:
    1- شرایط رو در نظر نمیگرین و مطلبی رو ادا میکنند. و همه حاضرین روو حیران و انگشت به دهن میکنند.
    2خیلی بلند و دور از نزاکت میخندند. بعضیها فقط نگاه میکنند به دهان ایشون که دو متری باز شده وقت خنده .
    3-با بچه ها رفتار خوبی نداره و گاهی از الفاظ زشتی که خانواده من به هیچ عنوان استفاده نمیکنند استفاده میکنه وعرق شرم رو صورت من میشینه.
    4- منو تو جمع بلند و دور از احترام صدا میزنه. اصلا نمیدونه محترمانه صدازدن چه جوریه.
    5- شوخی هاشون شوخی نیست . همیشه باعث رنجش عده ای تو جمع میشه و باعث حیران موندن اون عده دیگه .
    6- در خواستهای غیر منطقی از خانوادم دارن . مثلا دوست ایشون که عید میخواد بره شهر خانواده من، بره خونه برادرم!!!!!!!!!!!
    7- در بازگویی خاطراتشون اونقدر قسمتهای خشن رو با آب و تاب تعریف میکنند که سایرین مو به تنشون سیخ میشه. چون ما عادت به خشونت نداریم و لی خانواده ایشون خشونت جزء افتخاراتشون هست متاسفانه.
    8- اصلا اینکه بعنوان فردی غیراجتماعی و عجیب شناخته بشن براشون مهم نیست. اصلا غصه این چیزهارو نمیخورند.
    اینو هم بگم که خیلی تو جمعها کمک میکنه. و کلا آدمی هست که خیلی از بارها رو از رو دوش سایرین برمیداره.اصلا اهل غیبت و دو به هم زنی نیست . ولی متاسفانه این رفتارهای زشت رو هم داره.
    اینرو اضافه کنم که پدر ایشون دچار بیماری دوقطبی هستند که من با نشانه هایی که از ایشون دیدم بیماریشون بیشتر شبیه شخصیت ضد اجتماعی هست. و همه خانواده ایشون خصیصه های بالارو در حد بسیار وسیعتری دارند. ممکنه ارثی باشه ؟ آیا با دارو رفع میشه؟
    من چه کار میتونم که این رفتارها و حرکات رو کنار بذاره. هر بار ازشون قول میگیرم ولی به محض حاضر شدن تو جمع از شدت شادی زمام امور از دستشون در میره و تمام قول و قرار ها یادشون میره. ومن دوباره خودخوری میکنم.
    من دختر مغروری بودم و الان برام سخته که خانواده من( شامل من و همسرم و فرزندانم ) بعنوان یک خانواده غیر اجتماعی شناخته بشیم .
    ویرایش توسط فروردین : سه شنبه 21 بهمن 93 در ساعت 11:58


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کلی مشکل شخصیتی دارم و از زندگی ناامیدم
    توسط Maryams در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 خرداد 94, 22:13
  2. نداشتن ثبات شخصیتی
    توسط امید زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 شهریور 93, 22:18
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 دی 92, 12:13
  4. مشکل شخصیتی
    توسط Ardalan Hamidi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 مهر 90, 22:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.