به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 خرداد 97 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1393-3-05
    نوشته ها
    177
    امتیاز
    5,897
    سطح
    49
    Points: 5,897, Level: 49
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    337

    تشکرشده 305 در 123 پست

    Rep Power
    38
    Array

    هیچ امیدی به زندگیمون ندارم ازاینهمه دعوا وناراحتی خسته شدم

    من میخوام نام کاربریموعوض کنم لطفاکمکم کنید

    هرچی تلاش میکنم برای زندگیم به نتیجه نمیرسه واقعا حس میکنم بی فایده اس خسته شدم روزبه روز ناامیدتروبی انگیزه ترمیشم امشب باشوهرم دعواشد زد زیر ظرفهای غذای که سرسفره بود همه چی رو کف خونه پخش کرد وبعدهم ازخونه گذاشت ورفت تا الانم نیومده ومیدونم که نمیادهمیشه کارش اینه مثل زنها قهرمیکنه
    من امروزدکتربودم دیشب بهش گفتم که پول بده میخوام برم دکترپول گذاشت امااصلانپرسید دکترچی؟6ماه میشه که موهای سرم قسمت جلو بصورت سکه ای خالی شده وریخته کلی تونیک مواستفاده کردم درنیومد رفتم باکلی ترس ولرزتزریق هم انجام دادم اما ازبس استرس بهم واردمیشه 2ماه ونیم گذشت وهنوز موهام درنیومده وامروزبرای باردوم رفتم دکتربرام تزریق رو انجام دادخیلی درد داشت دکترگفت مهم ترین مسئله ای که کمک میکنه موهات دربیاد اینه که ارامش داشته باشی وحرص وجوش نخوری امشب شوهرم اومدبجای اینکه حالی ازم بپرسه مشغول بازی باگوشیش شده البته ازشب قبل ازهم دلخوربودیم بهش گفتم 9صبح رفتی 9شب اومدی 12ساعت وقت داشتی بادوستات درتماس باشی یا ماشین بازی کنی توهمش 3ساعت توخونه ای 9تا 12 بعدهم میخوابی عوض اینکه حال منوبپرسی چسبیدی به گوشیت
    قبلش بهش گفته بودم حالم بده سردرد دارم چون هم روزه بودم هم تزریق توسرخیلی درد داشت عصبانی شدمنم گفتم بااین حالم پای گازم دارم واست غذادرست میکنم عوض اینکه بیای کمکم چسبیدی به گوشیت دوست دارم بذارم برم خونه بابام
    ظرفای شکسته وغذای ریخته وسط اتاقه دست بهش نمیزنم تاهروقت که خودش بیاد جمعشون کنه فرشم کثیف شده این زندگی فایده نداره یه روزخوش توش ندارم خسته شدم خیلی بی شعوره یابایدازخودش بکشم یا خانوادش

  2. کاربر روبرو از پست مفید شاپرک 114 تشکرکرده است .

    Somebody20 (پنجشنبه 02 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عوارض اختلاف طبقاتی بعد از چند سال
    توسط hanie_66 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 95, 13:29
  2. دعوا با خانمم و آشتی
    توسط meghdad در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 01 اسفند 94, 09:18
  3. شوهرم باز باهام دعوای سختی کرد
    توسط نیلوفرغمگین* در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 شهریور 94, 13:10
  4. وقتی پدر و مادرم دعوا می کنند من چطوری کمک شون کنم
    توسط بانوى مهر در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 خرداد 94, 18:10
  5. وقتی من و خدا جایمان عوض شد!!!
    توسط bahar.shadi در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 91, 11:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.