سلام به دوستان من سنم 28 سال هستش تا به حال 2 جا خواستگاری رفتم ولی وقتی با دختر خانم که رفتم خواستگاری میخوام باهاش حرف بزنم میمونم بهش چی بکم ازش چی بپرسم فقط میتونم بهش از سن خانواده یا سوالهای که اون دختر خانم ازم میپرسه جواب بدم من خودم میمونم ازش چه سوالهای بپرسم لطفلا راهنمایم کنید تا بدونم از طرف مقابل چه سوالهای بپرسم








علاقه مندی ها (Bookmarks)