سلام من سپیده هستم. پدرم تقریبا 2 ساله که همش پای فیس بو.که . با زنای تایلندی چت میکنه. یه جورایی مطمئنم . به بهانه ماموریت 5- ماهیه بار میره تایند در صورتی که دیگه به اون مامورت نمدن. یک آدم بد دهن بد اخلاق و یه جورایی بیماره روحیه. از اوناولبا هم مشکل داشتن شاید بگم بیشتر 10 سال باشه که اصلا رابطهندارن. اتاقاشون جداه. مدام به همه ما حرف زشت میزنه حتی سر دستشیویی رفتن شبها!!! چیکار کنم؟ به کی بگم؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)