به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 دی 92 [ 00:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-01
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Smile معیارها کامل است اما باز هم جواب منفـی می شنوم !

    سلام
    ابتدائا تشکر می کنم از ایجاد چنین فضـای مناسبـی برای طرح مسائل و مشکلات در زمینه ازدواج؛ و در درجـه دوم خواهشمنـدم همون طور که دوستان دیگه رو در تاپیک های دیگـه راهنمایـی کردید بنده رو هم راهنمایــی کنید . هر چند راهنمـای اصلی همه ما خداوند هست و اولیاء خداوند ! اما گاهـی اوقات خداوند حرف هایی که می خواد به ما بزنـه رو بر زبان انسان های دیگـه جاری می کنـه.

    نمی خوام مقاله بنویسم و خیلی سردرد ایجاد کنم ؛ بنابراین میرم سر اصل مطلب.
    من معلم هستم و چند ترم دیگـه تا پایان تحصیلاتم باقـی مونده ؛ دختـری که برای ازدواج انتخابـش کردم ، چند سالـی هست که بهش علاقمند هستم ! علاقه ای که بر مبنـای واقعیات شکـل گرفته نه یک علاقه کور کننده که نکات منفـی فرد مقابل رو هم مثبت ببینم !! تا حدود یک ماه پیش از این مسئله صحبتـی نکرده بودم ؛ نه با خانواده ، نه با دوستان و نه با هیچ شخص دیگـه ای. یک ماه گذشتـه بود که راه صحیح رو انتخاب کـردم و با مادرم موضوع رو در میان گذاشتم ؛ ایشان هم با فراغ بال پذیرفتند که پیشقدم بشن و شدند ! چون دختـری که برای ازدواج انتخاب کردم و بهش علاقمند هستم از آشنایان بسیـار نزدیک ما هستند به همین خاطر ، خانواده دختـر همـون مرحله اول پیشنهـاد ، پذیرفتند و امر رو به دخترشـون واگذار کردند. این رو هم بگم که من اول از خود دختـر خانم یک جواب خیلی کوتاه گرفتم که آیا راضـی هستند این موضوع رو مطرح کنم یا نه و بعد به مـادرم گفتم که پیشقدم بشن ! خود دختـر خانم هم به من گفتند که من مشکل چندانـی با ازدواج ندارم ولی بگید خانواده ها با هم صحبت کنند هر چه اونها تصمیم بگیرند و هر چه خدا بخواد !! خلاصه خانواده دختر خانم قبول کردند و قرار شد که خانم جوابی به ما بدن. بعد از حدود دو هفته جواب دادن که « اخلاق ما به هم نمــی خوره و در آینده با هم به مشکل بر می خوریم » ! یعنی جواب منفـی بود. بدون اینکه خانواده ها اجازه بدن ما با هم صحبتی کنیم مادر بنده با مادر دختر خانم صحبت کردند که دلیل درستـی برای جواب منفـی دادن نیست چون این دو نفـر هنوز از اخلاق همدیگه اون طوری که لازم هست مطلع نیستند ... خلاصه مادر دختر خانم دوباره صحبت کرده بودند و حالا مشکل شده یک چیـز دیگه !! دختر خانم گفتند من چون می خوام تحصیلاتم رو تا مقطع دکتـرا ادامه بدم بنابراین ازدواج برای من مانع هست و نمی خوام فکرم رو مشغول ازدواج کنم که به درسم لطمه بخـوره !!

    خوب حالا یک سری معیارها رو هم خدمتتون بگم تا شرایط رو متوجه بشید و بهتر بتونید راهنمایی کنید : از لحاظ سنـی ، دختر خانم یک سال و نیم از من کوچک تر هست. تحصیلاتش هم از بنده پایین تر هست و تازه دارن وارد دانشگـاه میشـن [ایشان هم دقیقا معلم هستند!!] از جنبه اعتقادی و مذهبـی بسیـار زیاد مشابه هستیم. از لحاظ اقتصـادی هم همیـن طور. از جنبـه اخلاقـی و فرهنگـی چون هر دو نفـر توی خانواده هایی بـــزرگ شدیـم که تقریبا مشابـه بودیم بهمین خاطر اختلاف چندانـی نداریم ، اون اختلافاتـی هم که هست خوب طبیعت بشـر اقتضا می کنه که اختلاف وجود داشته باشه و قابل انکـار نیست ولی این اختلافات [تا جایی که من اطلاع دارم] اون قدر حاد و شاخص نیست که در آینده ما رو در مقابل همدیگه قرار بده. از جنبه اینکه زندگی رو می خوایم هدف دار ادامه بدیم یا نه همین که خانم هدف شون تحصیل تا مقطع دکتـرا هست خوب نشان دهنـده اینـه که قطعا هدفـی برای زندگی دارند ! من هم که هدف خاص خودم برای زندگـی رو دارم. بنابراین نگاه هر دوی ما به زندگـی یک نگاه هدفمند هست. زیبایی ظاهـری رو هم اگر معیـار برای ازدواج حساب کنیـم این رو هم کاملا هم اندازه هستیم ! معیارهای دیگه ای هم قطعا برای ازدواج هست ولی من اونها رو الان در خاطر ندارم که عنوان کنـم ...

    البته یک نکته رو هم باید عرض کنم در طول این مدت که گذشتـه ، هنـوز یک بار حتی به اندازه 5 دقیقه هم ما دو نفـر با هم صحبت نکردیـم و هر چه گفت و گو بوده بین مادر من و مادر اوشون بوده !! توی تاپیک های دیگه که می خوندم دوستان راهنمایی کرده بودند که حتما باید یک صحبتــی بین طرفیـن باشـه تا تصمیم گیـری شون در باره ی ازدواج واقعـی باشه نه بر مبنای خیالات و تصورات ذهنـی که عموما اشتباه هم هستند. شاید همین مورد منجـر به دو بار پاسخ منفـی از جانب دختـر خانم شده باشـه.

    حالا می خوام دوستان نظر بدن در این مورد ! با وجود این همه اشتـراکات از جهات گوناگون [که برای ازدواج در نظر گرفته میشـه] چه چیـزی باعث شده که دختـر خانم پاسخ منفـی بدن ؟ این پاسخ منفـی شون در حالی هست که قبلا به من گفته بودن « مشکلی برای ازدواج با من ندارند فقط خانواده ها باید با هم صحبت کنند که آیا راضی هستند یا نه » ! آیا گفت و گو با ایشـان بصورت حضوری یا حتی تلفنـی می تونه در تصمیم شون تغییــری ایجـاد کنـه ؟

    ممنون میشـم نظرات تون رو عنوان کنید.
    ببخشید که زیادی هم نوشتم و سرتون رو درد آوردم.

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 اردیبهشت 93 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-6-28
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    672
    سطح
    13
    Points: 672, Level: 13
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 60 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مگه مادر شما با مادر ایشون می خوان ازدواج کنن که همه صحبت ها رو سپردید دست اونا ؟
    آیا به خواستگاری رسمی تشریف بردین ؟
    تو جلسه خواستگاری درخواست نکردین که با هم صحبت کنین ؟


    من هم اگه کسی می اومد خواستگاریم و درخواست نمی کرد با خودم صحبت کنه ، جواب رد بهش می دادم.

  3. 4 کاربر از پست مفید confused تشکرکرده اند .

    golrirahatannom (پنجشنبه 02 آبان 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 01 مهر 92), فرانک بانو (سه شنبه 02 مهر 92), اعتدال (دوشنبه 01 مهر 92)

  4. #3
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای اعتدال در ازدواج فقط کفویت خانواده ها مهم نیست. در ازدواج باید دو طرف به هم یک کشش ابتدایی ( منظورم علاقه و عشق و دوست داشتن نیست ) و یک جذابیت اولیه داشته باشند.
    ببینید شما علاقه ای یک طرفه داشته اید. علاقه شما ظاهرا دو طرفه نیست. پس دختر خانمی که حاضر نشده با شما صحبت کند کششی به شما ندارد. شما گفتید آشناهای نزدیک هستند. پس نمی توان گفت که دختر خانم بدون فکر کردن جواب منفی داده است.
    این هم که گفته مشکلی نیست و خواستگاری بیایید قدر مسلم احترام آشنایی خانواده ها را نگه داشته است و نخواسته شما و خانواده تان دلخور شوید و از طریق خانواده اش جواب منفی را مطرح کرده است. خود من هم یک بار همین کار را کردم. خانمی که با او نسبتا صمیمی هستم خواستگاری معرفی کرد که من نمی خواستم. من هم گفتم اجازه دهید با پدرم صحبت کنم. بعد از چند ساعت به او گفتم پدرم راضی به این ازدواج نیست. چرا ؟ چون نمی خواستم مستقیما توی ذوق طرف بزنم. او نظر مثبت به من داشت که معرف شده بود و من هم به خاطر همین آشنایی و حسن نظرش این گونه پاسخ دادم.
    راجع به یک خواستگاران دیگر هم همین بود. هیچ مورد پسندم نبودند. اما همان موقع توی ذوق طرف نزدم. بلکه مادرم تلفنی با مادر خواستگار صحبت کردند و گفتند اجازه دهید مشورت کنم. دفعه بعد با یک بهانه محترمانه آنها را رد کردیم : مثلا دخترم می خواهد درس بخواند ، دخترم گفت نمی خواهد ازدواج کند و..... دلیل نداشت بگوییم شما فلان خصوصیت را دارید و ما نمی توانیم قبول کنیم که طرف را ناراحت کنیم یا سرلج بیندازیم.
    ظاهرا شما خیلی با خواستگاری آشنایی ندارید. خوب البته حق دارید.اما کم کم یاد می گیرید

  5. 4 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 01 مهر 92), فرانک بانو (سه شنبه 02 مهر 92), مصباح الهدی (دوشنبه 01 مهر 92), اعتدال (دوشنبه 01 مهر 92)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 دی 92 [ 00:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-01
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط confused نمایش پست ها
    مگه مادر شما با مادر ایشون می خوان ازدواج کنن که همه صحبت ها رو سپردید دست اونا ؟
    آیا به خواستگاری رسمی تشریف بردین ؟
    تو جلسه خواستگاری درخواست نکردین که با هم صحبت کنین ؟
    من هم اگه کسی می اومد خواستگاریم و درخواست نمی کرد با خودم صحبت کنه ، جواب رد بهش می دادم.
    نه این طور نیست. ولی با توجه به اینکه دختـر خانم ، پدرشون زیادی مشغول کار هست و چندان در جریان مسائل خانواده نیست ظاهـــراً مادرشون خیلی مایل هست که همه صحبت ها رو خودشون انجام بدن !!!
    نه نرفتیم. به همین خاطر هست که میگم ما با هم حتی به اندازه 5 دقیقـه هم صحبت نکردیـم !!
    حرف شما صحیح هست.

    - - - Updated - - -

    سلام
    تشکر از شما


    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    آقای اعتدال در ازدواج فقط کفویت خانواده ها مهم نیست. در ازدواج باید دو طرف به هم یک کشش ابتدایی ( منظورم علاقه و عشق و دوست داشتن نیست ) و یک جذابیت اولیه داشته باشند.ببینید شما علاقه ای یک طرفه داشته اید. علاقه شما ظاهرا دو طرفه نیست. پس دختر خانمی که حاضر نشده با شما صحبت کند کششی به شما ندارد. شما گفتید آشناهای نزدیک هستند. پس نمی توان گفت که دختر خانم بدون فکر کردن جواب منفی داده است.
    کلام شما کاملا صحیح هست.
    این کشش ابتدایی وجود داره بنا به دلایلی !!
    نه اینکه ایشان حاضر نشدند با من صحبت کنند ، حتی خودشون با من تماس گرفتند و گفتند که بگید خانواده بیان صحبت کنند من مشکلی ندارم !! اگر حاضر نبودند صحبت کنند یا حتی در باره ی ازدواج فکر کنند یا اینکه به قول شما همون کشش ابتدایی و جذابیت اولیـه وجود نداشت خوب تماس نمی گرفتند ! می گفتن مادرشون تماس بگیـــرن و به هر بهانه ای رد کنند.
    و اینکه می فرمایید بدون فکر کردن جواب ندادن چون آشنای نزدیک هستند ؛ خانواده ایشـان چند سالـی دور از شهـر ما بودند و در حال حاضـر هم شهـر دیگه ای که با ما فاصلـه کمی داره زندگی می کنند. از لحاظ نسبت فامیلـی خیلی به هم نزدیک هستیم ولی از جهت روابط خانوادگــی نه ! نهایتا سالی یک بـار خانواده ها همدیگـر رو ببینند یا تحت شرایط خاص توی مراسمات و مهمانی های خانوادگی. بنابرایـن دختر خانم خیلی هم نسبت به ما آشنایــی ندارند و حتی نمی دونن من چند سالمه ! بنظر خودم همین عدم اطلاعات هست که منجـر به این پاسخ ها و بهانه تراشـی ها شده . نظر شما چیـه ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    این هم که گفته مشکلی نیست و خواستگاری بیایید قدر مسلم احترام آشنایی خانواده ها را نگه داشته است و نخواسته شما و خانواده تان دلخور شوید و از طریق خانواده اش جواب منفی را مطرح کرده است. خود من هم یک بار همین کار را کردم. خانمی که با او نسبتا صمیمی هستم خواستگاری معرفی کرد که من نمی خواستم. من هم گفتم اجازه دهید با پدرم صحبت کنم. بعد از چند ساعت به او گفتم پدرم راضی به این ازدواج نیست. چرا ؟ چون نمی خواستم مستقیما توی ذوق طرف بزنم. او نظر مثبت به من داشت که معرف شده بود و من هم به خاطر همین آشنایی و حسن نظرش این گونه پاسخ دادم.
    راجع به یک خواستگاران دیگر هم همین بود. هیچ مورد پسندم نبودند. اما همان موقع توی ذوق طرف نزدم. بلکه مادرم تلفنی با مادر خواستگار صحبت کردند و گفتند اجازه دهید مشورت کنم. دفعه بعد با یک بهانه محترمانه آنها را رد کردیم : مثلا دخترم می خواهد درس بخواند ، دخترم گفت نمی خواهد ازدواج کند و..... دلیل نداشت بگوییم شما فلان خصوصیت را دارید و ما نمی توانیم قبول کنیم که طرف را ناراحت کنیم یا سرلج بیندازیم.
    ظاهرا شما خیلی با خواستگاری آشنایی ندارید. خوب البته حق دارید.اما کم کم یاد می گیرید

    صحیح می فرمایید / اینکه من زیاد با خواستگاری آشنایی ندارم که کاملا درسته
    ولی ببینید ایشان گفتند نه تنهـا فلانـی [یعنی من] بلکه هر فـرد دیگه ای به خواستگـاری بیـاد بخاطر اینکـه مانع تحصیل هستند رد می کنم.

    ممنون از راهنمایی شما

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 دی 92 [ 00:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-01
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    انتظار داشتم دوستان بیشتـری نظر بدن و راهنمایـــی کنند.

  8. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 اردیبهشت 98 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    24,877
    سطح
    95
    Points: 24,877, Level: 95
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 473
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    267
    Array
    سلام آقای اعتدال
    چه اسم خوبی انتخاب کردین. امیدوارم در زندگی هم راه اعتدال و منطق را پیش بگیرید.

    اینکه گفتن می خوان درس بخونن اگه هنوز تو دوران کارشناسی هستن یا می خوان کنکور ارشد بدن ممکنه درست باشه.چون من خودم هم همین طوری بودم و تا وقتی که ارشد قبول نشده بودم اصلا قصد ازدواج نداشتم.

    دختر خانم چندسالشون هست؟
    الان چه مقطع تحصیلی هستند؟ کی می خوان کنکور بدن؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    اعتدال (دوشنبه 01 مهر 92)

  10. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 دی 92 [ 00:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-01
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام آقای اعتدال
    چه اسم خوبی انتخاب کردین. امیدوارم در زندگی هم راه اعتدال و منطق را پیش بگیرید.
    اینکه گفتن می خوان درس بخونن اگه هنوز تو دوران کارشناسی هستن یا می خوان کنکور ارشد بدن ممکنه درست باشه.چون من خودم هم همین طوری بودم و تا وقتی که ارشد قبول نشده بودم اصلا قصد ازدواج نداشتم.
    دختر خانم چندسالشون هست؟
    الان چه مقطع تحصیلی هستند؟ کی می خوان کنکور بدن؟
    سلام خدمت شما
    ممنون ؛ ان شاء الله زندگی همه مون در راه اعتدال و عقلانیت باشـه
    ایشان الان دو ساله دارن کنکور کارشناسی میـدن ؛ بخاطر اینکه رشته مورد علاقه شون رو قبول نشدن، امسال تازه دارن وارد مقطع کارشناسـی میشن !
    البته یه مقـداری بهشون حق میـدم که نگران درسشون باشنـد ؛ چون به هر حال هم تازه وارد سن ازدواج شدند و هم اینکـه هنوز فضای دانشگاه رو تجربه نکردند. ولی آیا باید به خاطر درس همه چیـز رو تعطیـل کرد ؟!
    مطلب دیگه ای هم هست و اونم اینـه که ایشـان قبل از من خواستگارهای زیادی داشتند ولی همه خواستگـارها رو اول خانواده شون رد کردند و دوم خودشون اجازه ندادند که کسی به خواستگاری شون بیاد ! ولی این دفعه ، هم خانواده شون بسیار موافق هستند و هم اینکه خودشون با من تماس گرفتند و گفتند اگه می خواید با خانواده بیاید خواستگاری من مشکلی ندارم ! اگر با ما نبودش هیچ میلی ؟ چرا زنگ زد گفت بیاید خواستگاری ؟؟

  11. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 اردیبهشت 98 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    24,877
    سطح
    95
    Points: 24,877, Level: 95
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 473
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    267
    Array
    به نظر من می توانید توضیح دهید که شما بسیار دوست دارید که همسرتان حتما تحصیلات عالیه داشته باشد و این یکی از معیار های من هم هست .
    و یقینا اگر ازدواج کنیم مشوق اصلی ادامه تحصیل برای همسرم خواهم بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.
    و حتی این ازدواج موجب پیشرفت تحصیلی خواهد شد. می توانید بگویید که اصلا نگران زمان عروسی نباشن و ما می توانیم تا زمانی که ایشان کنکور دهند نامزد بمانیم.

    ولی به نظر من اگه اخلاق این خانم مثل من باشه شما باید تا کنکور صبر کنید. که به نظر من با توجه به سن کم ایشان و احتمالا نداشتن مدیریت احساسات و درس به طور همزمان (به دلیل نداشتن تجربه خواستگاری) منطقی هست.

    - - - Updated - - -

    در نهایت اگر با توضیحاتی که دادین قانع نشدن؛ شما مانند اسمتان منطقی برخورد کنید و دیگه پیگیر نشوید.
    و دنبال موارد دیگری برای خواستگاری بروید. شما فرصتتان را از دست ندهید. و بیهوده به دلیل کس دیگه احساساتتان را درگیر نکنید و آن را پر و بال ندهید.
    ** نگذارید که این دختر خانم برای شما هدف شود.
    هدف شما باید پیدا کردن همسری باشد که واقعا شما را بخواهد و همراه واقعیتان در طول مسیر زندگیتان باشد.

    به نظرتان کسی که از ابتدا برای خواستنتان تردید دارد می تواند همراه واقعی همیشگی برایتان باشد؟
    می تواند بعدا از انتخاب خود پشیمان نشود و نگوید که ای کاش درسم را می خواندم.هنوز فرصت داشتم.ای کاش خواستگاران بیشتری راه می دادم؟

    - - - Updated - - -

    این هم عاقبت کسی که خودش را درگیر یک خواستگاری کرده و الان به طور ناخوداگاه هدفش آن دختر شده.
    ابرازعلاقه حضوری به دختر
    اگر به این مرحله برسید برایتان فکر کردن به مورد دیگر برای ازدواج دشوار می شود.و باید مراحل زیادی را برای فراموش کردن بگذرانید. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است!

  12. 5 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 02 مهر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92), فرانک بانو (سه شنبه 02 مهر 92), yasi_20 (سه شنبه 02 مهر 92), اعتدال (سه شنبه 02 مهر 92)

  13. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 دی 92 [ 00:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-01
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    241
    سطح
    4
    Points: 241, Level: 4
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم مصباح الهـدی ؛ ممنون از راهنمایـــی های مشفقانه شما
    کاملا درست می فرماییــد.
    نه ، من اونقـدر در این قضیـه کورکورانه جلو نرفتم که بخوام با جواب منفـیِ قطعی این خانم هم کل زندگـی رو بی خیال بشـم و دیگه به ازدواج فکر نکنم یا اینکه مثـل تاپیکـی که شما بهش اشـاره کردید طبق خیالات و اوهامات ذهنــی تا چند سال دیگه منتظـر باشـم. خوب وقتـی دختر خانم مورد نظر ، با وجود همه شرایطی که براشون توصیف خواهم کرد پاسخ شون منفـی هست ، نمی تونم با پُررویی دوباره برم و اذیت شون کنم ؛ به نظرشون احترام می گذارم و براشون آرزوی موفقیت می کنم. البته امیدوارم که پاسخ شون منفـی نباشـه ولی خوب اگر هم منفـی بود مشکلـی ایجـاد نمیشـه.


  14. کاربر روبرو از پست مفید اعتدال تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (سه شنبه 02 مهر 92)

  15. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 اردیبهشت 98 [ 12:47]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    24,877
    سطح
    95
    Points: 24,877, Level: 95
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 473
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    267
    Array
    بسیار خوشحال شدم که این قدر رفتار منطقی دارید.
    و این برخورد منطقی شما با این موضوع نشان می دهد که شما توانایی مدیریت یک زندگی را به نحو خوب دارید.

    امیدوارم همسری شایسته شما که ارزشتان را درک کند نصیبتان گردد.همسری که از ابتدا تا انتها همراه واقعیتان باشد.
    همسری که به زندگی تک بعدی نگاه نکند(مثلا فقط بعد درس).بلکه جانب اعتدال را در تمام ابعاد زندگی پیاده کند.

    مطمئن باشید جواب هر چه باشد مصلحتتان است. ما را بی اطلاع نگذارید.
    برای شما آرزوی موفقیت دارم.


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 شهریور 93, 12:58
  2. دیگه قاطی کردم !!!آیا معیارم برای انتخاب همسر درست هست؟
    توسط Farah_G در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 بهمن 92, 01:23
  3. داشتن چه معیارهایی بر اساس اصول اولیه لازم است تا بعد از ادواج اختلافات رو حل کرد ؟
    توسط reza_ss در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 مرداد 90, 00:21
  4. معیار برای ازدواج چه است
    توسط محمدابراهیمی در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 فروردین 90, 23:09
  5. معیارهای شما برای ازدواج چه بود و یا چه هست ؟+
    توسط آرزو در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 12:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.