سلام.
من حدود یک سال پیش در یک مرکز مشاوره دولتی به روانپزشک مراجعه کردم در رابطه با اضطراب و استرس. ایشون به من قرصهای سیتالوپرام و پروپانول دادن و من 1 جلسه دیگه هم پیش ایشون رفتم.
ایشون بار اول از من پرسیدن دوست پسر دارم یا نه و من گفتم نه.
بار دوم هم همین سوال رو از من پرسیدن و وقتی دوباره جواب نه دادم، گفتن برای خودت کاری که نکردی (منظورش این بود برای بهبود تلاشی نکردی)
من اون موقع کار در منزل انجام می دادم که هم جهت با رشته تحصیلیم نبود.
وقتی پیش ایشون رفتم اعتماد به نفس خاصی به من داده شد و من در زمینه رشته تحصیلیم تونستم یه کار پروژه ای که در خونه انجام بدم پیدا کنم. البته تأکید ایشون این بود که باید کار خارج از منزل انجام پیدا کنم.
آخرین بار ایشون به من گفتن به فلان روانشناس در همون مرکز مراجعه کنم یعنی هم دارودرمانی و هم روان درمانی با هم صورت بگیره.
ولی چون من روز و شبم رو برای این کار جدیدی که گرفته بودم گذاشته بودم دیگه فرصت نکردم دوباره به روانپزشک مراجعه کنم و انتظار داشتم با انجام این کار هم پول خوبی به دستم برسه و هم سرآغازی بشه برای پروژه های بعدی که متأسفانه به دلیل خراب شدن کامپیوترم و چند دلیل دیگه من نتونستم این کار رو به موقع تحویل بدم و کلاً جریان کنسل شد.

کار در منزل رو هم به خاطر پروژه بالا کنسل کرده بودم تا بتونم تمام وقتم رو سر اون کار بزارم.
خلاصه شرایط بدی برام بوجود اومده بود بی پولی و اعتماد به نفسم هم از قبل پایینتر اومده بود.

بعد یه جای دیگه مرتبط با رشتم مشغول به کار شدم حدود 40 روز حقوق هم گرفتم ولی چون استرس کاری خیلی بالا بود و خیلی هم از کارش خوشم نمی اومد از اونجا اومدم بیرون (متأسفانه به دلیل کمبود مالی و به دلیل اینکه نمی خواستم مرخصی بگیرم از کار در این بازه هم نتونستم به روانپزشک مراجعه کنم) و بلافاصه
یه کار غیر مرتبط و پاره وقت دیگه پیدا کردم و سه ماه هم مشغول اون بودم. (آخه کلی قرض داشتم و یه لپ تاپ هم قرضی خریده بودم بنابراین مجبور بودم سریع پول به دست بیارم) که الآن اون هم تموم شده.

من الآن شدیداً دنبال کار در رابطه با رشته خودم هستم از طرفی هم شدیداً نیاز دارم که دوباره به روانپزشک مراجعه کنم ولی مشکلم اینه که دیگه روم نمیشه همون جای قبلی برم چون خیلی طول کشیده و می ترسم اون آقای روانپزشک من رو سرزنش و تمسخر کنه.

حالا از یه مرکز دیگه وقت گرفتم روانشناس که تا یه ماه وقت نداشتن، وقت روانپزشک گرفتم که 9 مهر بهم وقت داد اونم 10.5 صبح. ولی احتمالاً اون موقع هم من سر یه کار جدید هستم و نمی خوام همون اول بسم الله مرخصی بگیرم.
ولی اگه مرکز قبلی بخوام وقت بگیرم فکر کنم همین فردا هم وقت بدن من که هیچ وقت با عدم وقت دادن در اونجا مواجه نشدم.

نمی دوم چی کار کنم چرا ساعات این مراکز مشاوره فقط صبحها هست؟ پس آدمایی که سر کار می رن حتماً باید مرخصی بگیرن؟

حالا سوالم اینه که همون جای قبلی برم بهتره یا جای جدید برای مشاوره؟
شما جایی می شناسید بعدازظهرها مشاوره بدن و قیمت هم بالا نباشه؟

- - - Updated - - -

نمی دونم چرا امکان ویرایش نداره.
ایشون بار اول از من پرسیدن دوست پسر دارم یا نه و من گفتم نه.
بار دوم هم همین سوال رو از من پرسیدن و وقتی دوباره جواب نه دادم، گفتن برای خودت کاری که نکردی (منظورش این بود برای بهبود تلاشی نکردی)
دلیل اینکه خطهای بالا رو نوشتم این بود که از این مسئله هم نگرانم که دوباره این رو ازم بپرسه. آخه من اصلاً قصد ندارم با کسی دوست بشم و دلایل خاص خودم رو هم دارم. ولی انگار از نظر ایشون این کار به بهبود من کمک می کنه. ولی خودم می دونم که اصلاً این طور نیست و مشکلات روحی و روانی من رو بیشتر خواهد کرد.