salam khaste nabashid
ye soal daram.mikham bedunam hamsere aynadeye har fardi ta che had bayad az jozyate rabeteye gozashteye tarafe moghabel bedune?mamnoon misham javabam ro bedid.
تشکرشده 0 در 0 پست
salam khaste nabashid
ye soal daram.mikham bedunam hamsere aynadeye har fardi ta che had bayad az jozyate rabeteye gozashteye tarafe moghabel bedune?mamnoon misham javabam ro bedid.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)