به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1386-9-22
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,850
    سطح
    39
    Points: 3,850, Level: 39
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    روابط اجتماعی


    بسم الله الرحمن الرحیم
    باعرض سلام و خسته نباشید
    2سوال دارم که مایل بودم از راهنمایی مشاوران محترم کمک بگیرم
    یکی درمان بد صحبت کردن چیست؟ منظورم تند و نامفهوم و اغلب وقت پرحرفی بی مورد که باعث فاش شدن اسرار خانگی می شه و بعدش مشکلات مستعصی
    مهارت کلامی جطور می شه یه خانم خانه دار کسب کنه تا هم بخواسته اش برسه هم حرمت بزرگ و کوجک حفظ شود. در باره متاهل دارم صحبت می کنم
    دوم ادم دو رویی که ته دلش یه جیز و زبونش یه جیز دیگر است و متاسفانه نمی خواهد دروغ بگوید ولی در مقابل دخالتها طوری می شود که مثلا دروغ مصلحتی بسیار بکار می برد و حتما بخاطر احساس ضعف و ترس از دیگران . امیدی هست که این حالت رو بگذاره کنار و زندگی رو مثل بقیه سخت نگیره و با میل خودش صحبت کنه
    در ضمن این دومشکل ماله یه نفره و بهم خیلی ربط داره یعنی بد صحبت می کنه بعدش پشیمون می شود می خواد اصلاح کند دروغ می گوید . خسته شده از مردم کشید کنار جون فایده ندارد همه را می خواهد راضی کند اما هر کس یه جیزی رو انتظار دارد و خیلی در مقابل دیگران احساس ضعف می کند جون قبل از ازدواج نقطه ضعف زیاد داشته و بعدش هم ازدواج که کرد خانواده شوهره خیلی بهش محبت کرده و کمکش کرده تا با محیط جدید عادت کنه و بخاطر همین به عزت نفسش برخورده و حس کوجکی می کنه و نمی تواند کلمه نه را بگوید...از طرفی مادر هم شده حالابا این وضع جکار کنه ؟ ...اطرافیانش ادمهای خوبی هستند ولی مشکل اینجا ست که ان ادم یه عمر دنبال راضی کردن دیگران بوده و فکر می کرده که بارک الله کار خوبی می کنه اما یه اتفاق افتاد و قضیه از این رو به ان رو شد و حالا خودش رو گم کرده و نمی دانه دیگران خوبن بدن قصدشان چیه ....حتی فرزندان بزرگ بشن باز ناشکری می کنند ؟چقدر باید بهشان محبت کنه و چقدر به زندگی شخصی خودش برسه ؟ کدام مهمه ؟

    منتظر باسخ و مشاوره عالیجنابان هستم زهراء

  2. کاربر روبرو از پست مفید زهراء تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 16:55
  2. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  3. فوبیا و اضطراب اجتماعی
    توسط ki@rash در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 خرداد 91, 01:18
  4. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.