سلام به دوستان گرامی،
من یه مشکلی دارم که نمی دونم علتش چی هست و چطوری حلش کنم.
من به زمین، زمان، در، پنجره، مداد، خودکار، کاغذ، میز، صندلی، ماشین، افراد دیگه و .... فحش می دم!
(وقتی می گم به همه چی یعنی همه چی)
در واقع بیشتر مواقع در حال فحش دادن هستم!
البته همیشه تو دلم این فحش ها رو می دم، اگه تنها باشم بلند می گم، بعضی وقت ها هم جلو خواهرم فحش می دم!
مثلاً دارم با خودکارم می نویسم، یه دفعه نمی نویسه، دلم می خواد بشکونمش و بهش هم فحش می دم! مثلاً می گم لعنتی!
شاید یه قسمتی از مشکلم، بر گرده به یکی از تاپیک های گذشتم!
نمی دونم!
حالا به نظرتون درمونی داره یا لاعلاج هستش و جوابم می کنید!
اصن این علائم چه بیماری ای هستش؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)