با سلام به دوستان
من دختری 19ساله هستم .در دانشگاه یکی از هم کلا سی هایم از من خوشش آمد که من هم طی صحبت ها و ارتباط هایی که داشتیم تقریبا" ویا کاملا"او را شناختم و من نیز متقابلا" به وی علاقه مند شدم.اما او روزی آمد و گفت که من پشیمان شدم .وقتی من دلیلش را پرسیدم هم گفت که هم فاز نیستیم و هم اینکه کمی متوجه شدم خانواده اش شاید راضی نباشند .ما از ان موقع با هم هیچ صحبتی نداشتیم اما من هر روز داغون ترر ار روز قبلم.کارم شب و روز گریه است.
اون از من خواسته بود که فراموشش کنم اما من نمی تونم.و حتی می گم یا اون یا هیچ کس دیگه!
به نظر شما چی کار کنم تا دوباره برگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟