به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 92 [ 10:14]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,146
    سطح
    18
    Points: 1,146, Level: 18
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    می خواهم طلاق بگیرم دو دل هستم

    سلام دوستان 41 سالمه دو تا پسر بزرگ دارم از روزی که ازدواج کردم فهمیدم شوهرم معتاده بعد از یک سال که از زندگی مشترکمون می گذشت بیکار شد تا الان خیلی زجر کشیدم تا تونسم برا خودم کار پیدا کنم اوایل سال هشتاد که تازه رفته بودم سرکار شوهر رو کرد به تزریق به حدی که هر چیزی بدستش می رسید می فروخت ( حتی یک بسته تاید ) تا اینکه سال 83 رفتم شکایت کردم یکسال طول کشید تا تونسم طلاقمو بگیریم ولی هنوز یک هفته نشده بود که اقوامش جمع شدن که ایشون ترک کرده و ما رو صلح دادن الحق که ترک هم کرده بود ولی سرکار نرفت که نرفت تا به الان حالا بخاطر کارم چندسالیه که اومدم شیراز ولی چون شرایط زندگیم سخت شده و اینو هم بگم از همون سالی که با هم صلح کردیم وقتی که دیدم نرفت سرکار و گاهگاهی هم مواد مصرف می کرد ازش متنفر شده و بقول معروف طلاق عاطفی گرفتیم تا به الان مدتی پیش بحثمون بالاگرفت و من از خونه رفتم ایشون اومدن اداره و جلو چندتا از همکارام خواستن تعهد کتبی بدن که من می رم سرکار و غیره تو برگرد خونه گفتم در صورتی اینکار رو می کنم که حق طلاقو به من بدی و ایشان هم اینکار رو کردن و در ازاش همه مهریه ام رو بخشیدم من می دونسم که آدم بشو نیس می خواستم یه بار دیگه به همه ثابت کنم که ایشون مرد زندگی نیس از اون موقع تا حالا نه سرکار رفته نه ریالی خرجی داده تازه ماشینی که من خریدمو برداشته و برده شهرستان از تون راهنمایی می خوام من تازه عضو شدم می خواستم برم کارمو تموم کنم بخاطر پسر دومم می ترسم خیلی سربه هوا شده بچه های درسخونی دارم یکیشون تازه قبول شده دانشگاه بقول خودش می گفت می خوام از دستتون راحت بشم این یکی کلاس دوم دبیرستانه خیلی روش حساس شدم می ترسم خودشم دوس نداره باباش بیاد خونه خواهشا بهم بگین اگه طلاقمو بگیرم بهش ضربه می خوره اگه نخوامم اینکارو بکنم خودم نابود می شم افسرده شدم هرشب با قرص خواب می خوابم خیلی به کمکتون نیاز دارم .

  2. 3 کاربر از پست مفید فرح123 تشکرکرده اند .

    فرح123 (دوشنبه 01 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.