به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,394
    سطح
    29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    36

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دلتنگی نابودم میکنه

    من با دوست پسرم مدت زیادی هست که تصمیم به قطع رابطه گرفتیم دلیلش هم جور نبودن خانواده ها از لحاظ فرهنگی و اقتصادی و البته مشکلات دیگه
    ما حدود 1.5 سال با هم بودیم و از لحاظ عاطفی و احساسی خیلی به هم وابسته بودیم قبول دارم اشتباه کردیم و نباید ادامه میدادیم چون از اولم شرایطمونو میدونستیم ولی ادامه دادیم و الان به اینجا رسیدیم.

    حدود2 ماهی میشد که قطع رابطه کردیم و ازش خبر نداشتم و گاهی خوشحال بودم که میتونم فراموشش کنم و اینکه باید ادامه بدم ولی هرچند وقت یه بار دلتنگی و اشک و گریه بود که می اومد سراغم ...تحمل میکردم و سر خودم رو گرم میکردم ولی حدود 2و3 روز پیش دیگه جونم داشت به لبم میرسید....داشتم سکته میکردم ...تپش قلبو استرس..بهش ایمیل زدم
    میدونم کار درستی نکردم لطفا سرزنشم نکنید ولی مثل معتادی بودم که بهش مواد نرسیده باشه...

    اونم نیم ساعت بعدش بهم زنگ زد ...فهمیدم که اونم دلتنگ و ناراحت بوده بعد چند ساعت حرف زدن آروم شدم و گریه ام بند اومد.

    ما در واقع در طول رابطمون چندین بار قطع رابطه کردیم البته به 2ماه نرسیده بود ولی همیشه تو این مرحله متوقف شدیم و دوباره به هم برگشتیم گاهی از طرف اون بوده گاهی از طرف من

    دیگه این روند خسته ام کرده ،خودمم میدونم که باید تموم بشه و دیگه دنبال دلیلی هم نمیگردم که بخوام باهاش باشم... ولی بعد از مدتی اون دلتنگی نابودکننده میاد سراغم و نمیتونم مقاومت کنم
    حالا میفهمم چرا یه عده بعد شکست عشقی خودکشی میکنند (قبلا برام قابل هضم نبود) اینکه واقعا آدم درد میکشه و برای فرار از این درد هرکاری میکنن

    لطفا کمکم کنید چجوری باید این مرحله رو بگذرونم که رفته رفته قراموشش کنم و اون دلتنگی دردآور نیاد سراغم؟وقتی میاد نمیتونم در برابرش مقاومت کنم......

  2. 3 کاربر از پست مفید aida222 تشکرکرده اند .

    aida222 (چهارشنبه 12 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.