با سلام خدمت دوستان
من حدود 2 سالی هست که به دختری نجیب علاقه مندم...چون تا اونجا که متوجه شدم با معیارای من مطابقت داره...
اصولاً من با دوس پسر دختری مخالفم چون با عقیدم هم خونی نداره...و اینکه با ازدواج سنتی هم توی این دوره زمونه مخالفم چون الان جامعه ما مثل قدیم (10-20سال پیش) نیست! که اون موقع آدما خانواده رو نگاه میکردن و میرفتن خواستگاری....

الان میخواستم به من کمک کنین که چطوری میتونم با شخص مورد علاقم ارتباط برقرار کنم و یتونم بهتر ازش شناخت کسب کنم؟
ضمناً هر دومون دانشجوییم!