به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    اندكي فكر كن!

    http://persian-star.net/1390/8/18/think.jpg

    به آنهایی فکر کن که هیچگاه فرصت آخرین نگاه و خداحافظی را نیافتند.


    به آنهایی فکر کن که در حال خروج از خانه گفتند :
    "روز خوبی داشته باشی"، و هرگز روزشان شب نشد.


    [

    به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند
    و ای کاش زودتر این موضوع را می دانستند.

    به افرادی فکر کن که بر سر موضوعات پوچ و احمقانه رو به روی هم می ایستند
    و بعد "غرور" شان مانع از "عذر خواهی" می شود،
    و حالا دیگر حتی روزنه ای هم برای بازگشت وجود ندارد.

    من برای تمام رفتگانی که بدون داشتن اثر و نشانه ای از مرگ،
    ناغافل و ناگهانی چشم از جهان فرو بستند،
    سوگواری می کنم.

    من برای تمام بازماندگانی که غمگین نشسته اند و هرگز نمی دانستند که :
    آن آخرین لبخند گرمی است که به روی هم می زنند،
    و اکنون دلتنگ رفتگان خود نشسته اند،
    گریه می کنم.

    به افراد دور و بر خود فکر کنید ...

    کسانی که بیش از همه دوستشان دارید،
    فرصت را برای طلب "بخشش" مغتنم شمارید،
    در مورد هر کسی که در حقش مرتکب اشتباهی شده اید.

    قدر لحظات خود را بدانید.

    حتی یک ثانیه را با فرض بر این که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهید؛
    زیرا اگر دیگر آنها نباشند،
    برای اظهار ندامت خیلی دیر خواهد بود !

    "دیروز"
    گذشته است؛

    و

    "آینده"
    ممکن است هرگز وجود نداشته باشد.

    لحظه "حال" را دریاب
    چون تنها فرصتی است که برای رسیدگی و مراقبت از عزیزانت داری.

    اندکی فکر کن ...

    سلام!
    البته ميدونم جاي اين مطلب اينجا نبود ولي:
    1/دلم خيلي براتون و براي گذاشتن مطلب تنگ شده بود!
    2/ اكانت نداشتم
    3/ دوست داشتم!
    موفق باشد!

  2. 11 کاربر از پست مفید niloofar 25 تشکرکرده اند .

    niloofar 25 (شنبه 18 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 91, 15:23
  2. آيا ازدواج كمكي به من خواهد كرد؟
    توسط mahsa_mhmh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 93
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 مرداد 89, 12:56
  3. >>> ازدواج؛ كِي با كي و چگونه؟ >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 14 خرداد 89, 01:18
  4. كي خوبه!كي بده؟؟؟!!!!
    توسط setareh در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 07 اسفند 88, 14:15
  5. شادي را كي احساس مي كني ؟
    توسط آرمان 26 در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 07 فروردین 88, 10:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.