سلام به همه اهالی همدردی
[size=medium]
دوستان ثمین هستم 29 ساله یکی دوروزه که یکی از فامیلهای ذور خانواده مادرم ازم خواستگاری کردن این آقا از من 8 ماه کوچیکترن من خودم شدید به اختلاف سنی که پسر باید از دختر بزرگتر باشه اعتقاد دارم به همین دلیل نمی تونم قبول کنم وتوجیه کنم اینو هم بگم که این آقا خانواده محترم وقابل اعتمادی دارن وشرایط خودشون خوبه اما مشکل من همین اختلاف سنیه.... (البته ایشون تمایل دارن که همسر آیندشون چادری هم باشن وبرای ایشون این اختلاف سنی مهم نیست)که این مورد هم باز تردید منو بیشتر کرده دوستان شما می گید چی کار کنم خانوادم خیلی اصرار دارن منو راضی کنن (والبته اجبار)اما این موردو نمی تونم هضمش کنم چیکار کنم تورو خدا کمکم کنین(اینو هم بگم اکثریت خواستگارها وپیشنهاداتی که برام میشه همین طوری بوده با توجه به اینکه دیگه سن هم داره بالا می ره)از همه اهای ودوستان همدردی کمک وراهنمائی می خوام سوالی بود بپرسین جواب می دم فقط راهنمائیم کنین
[/size]