سلام ساقی
به تالار همدردی خوش آمدی
سال نو شما مبارک

شما باید منطقی و توام با ادب واحترام به او این مسئله را متذکر شوی. و به او بگویی فقط در یک چارچوب منطقی حاضر به ادامه این رابطه هستی و آن اینکه خانواده هایتان مطلع باشند و او رسما اقدام کند.
اگر مردی چنین جسارتی که حاکی از نجابت و عفاف دختری هست را به عنوان نقطه مثبت نداند، دچار ضعف اساسی هست و همین یک ضعف می تواند او را از دایره انتخاب شما بیرون کند. لیکن اگر او فرد مناسبی باشد نباید نسبت به خواسته صحیح شما واکنش منفی نشان دهد.
در ضمن شما باید یاد بگیرید که از همین اول خودتون باشید و نظراتتون را بگوئید. اگر از حالا با نگرانی و اگر و اما در رابطه وارد شوید، بعد از ازدواج هم همین روال را خواهید داشت که ضربه بزرگی به شما می زند.