با سلام سه ماهه ازدواج کردم متاسفانه تو این سه ماه شوهرم از طریق تلفن و اس ام اس با دختری در ارتباط بود که با برخورد بد من تمامش کرد الان حس میکنم دوباره به من خیانت میکنه تنها دلیلش هم اینه که مردا همه تنوع طلبن چکار کنم شوهرم سربه راه شه