با سلام سه ماهه ازدواج کردم متاسفانه تو این سه ماه شوهرم از طریق تلفن و اس ام اس با دختری در ارتباط بود که با برخورد بد من تمامش کرد الان حس میکنم دوباره به من خیانت میکنه تنها دلیلش هم اینه که مردا همه تنوع طلبن چکار کنم شوهرم سربه راه شه
تشکرشده 2 در 2 پست
با سلام سه ماهه ازدواج کردم متاسفانه تو این سه ماه شوهرم از طریق تلفن و اس ام اس با دختری در ارتباط بود که با برخورد بد من تمامش کرد الان حس میکنم دوباره به من خیانت میکنه تنها دلیلش هم اینه که مردا همه تنوع طلبن چکار کنم شوهرم سربه راه شه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)