به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 75

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array

    آیا من در ازدواج سخت گیرم 2(می خوام بعضی معیارهایم را تعدیل کنم)

    به نام خدا
    سلام خدمت همگی دوستان.
    صبوری جان.میشل جان.بی نهایت عزیز.آقای 1234567 و.....
    ببخشید من در جواب مطالب شما در تاپیک قبلی ام متنی را آماده کردم و می خواستم آخرین پست من هم در تاپیک آیا من در ازدواج سخت گیرم؟(چقدر از معیارهام باید کوتاه بیام؟) باشد.اما متاسفانه بدون هیچ خبر و اجازه ای برای جمع بندی، تاپیکم را قفل کردند.
    اما جهت اینکه اون موضوع بسته بشه و بی احترامی به وقت کسانی که پستها را برای من گذاشتند نشه من آخرین پست تاپیک قبلی را اینجا می گذارم.و قصدم این است که بعد از این پست از شما جهت کمک به من در تغییر یا تعدیل یک معیارم کمک کنید.که احتمالا در روز دیگری سوال اصلی ام را خواهم پرسید.
    سپاسگزار از همگی شما

    پست آخر تاپیک قبلی:

    سلام میشل جان!
    چقدر حس خوبی بهم دست داد که هدی جان صدام کردی.ممنون.اینو بیشتر دوست دارم.

    حرفت را قبول دارم.ولی احساسم اینجوری شده.وگرنه منطقا می دونم لزوما همه مثل هم نیستند.اما غالبا زیر 30 سال خانم ها جلو تر از آقایون هستند.و کف معیارم اینه که هم سن باشیم(که اینم مطلوبم نیست).نه دیگه کوچیک تر.و دیگه نمی تونم به هیچ وجه کوچکتر را بپذیرم.
    من تو این مدت یکم تو اطرافم و همین طور حتی تو این تالار دقیق شدم؛ببینم مثلا دخترا و پسرا با توجه به سنشون چه جور نظر می دن و یا برخوردشون تو تاپیک و سوالشون چه طوره.اختلاف به نظر من زیاد بود.(البته نظر منه.شاید اشتباه کنم.)

    سلام آقای 1234567
    ممنون از پاسختون.
    مثال های قشنگی در مورد پختگی و سن عنوان کردین.از این دید که نگاه می کنم می بینم راست می گین شاید اختلاف 4 سال زیاد هم خوب نباشه.ولی دیگه نمی تونم از نظر احساسی سن کوچکتر را بپذیرم.اینو تجربه کردم.به خواستگارم ظلم میشه اگه بدونم نمی تونم با این موضع کنار بیام و الکی بپذیرمش.و آخر هم جواب منفی بدم.

    برداشتم از اینکه او به خاطر من شغلش را عوض کنه نبود.او فعلا شغلی نداشت و دانشجوی ارشد بود.ولی جلسه اول ازشون پرسیدم که در آینده چه نوع شغل هایی مد نظرتونه.گفت وکالت.گفتم نظرتون راجع به قاضی شدن چیه.گفت به خاطر وزر و وبال اخروی اش مایل نیستم.همونجا شفاف هم گفتم من دوست ندارم همسرم قاضی بشه.

    نگاهتون را در مورد نحوه سوال پرسیدنم خوندم برام جالب بود .
    باید اینو در نظر گرفت که نمی تونم اینجا تمام جزئیات سوالات و... را بگم.همین جوری کلی هم صحبت می کنم پست هام خیلی طولانی میشه.ولی این طور که فکر کنید حالت استخدامی داره نیست.
    درسته از اینترنت استفاده کردم و کتاب و.... هم خوندم ولی سوالام منعطف هستند و خیلی خیلی بستگی به صحبت های پیش آمده داره.تو تاپیک زیر هم از دوستان در مورد نحوه سوال پرسیدن خیی کمک های خوبی گرفتم:
    درواقع می دونید آقای 1234567 چیه؟ من وقتی دارم سوال می پرسم فقط به جواب طرفم دقت نمی کنم که.به قول شما آزمون استخدامی نیست که جواب معینی داشته باشه.
    علاوه بر نظرش به اون شیوه جواب دادنش.به خشکی و جدی بودن صحبتش.به لحنش.دید گاهش و... نگاه می کنم.خیلی وقت ها تو پاسخ تمام سوالات یک چیز مشترکی هست که معلوم می کنه طرف مقابل براش چی مهمه.
    مثلا اگه یکی بیاد خواستگاریم و لحن خیلی خشک و جدی داشته باشه و صرفا کتابی صحبت کنه و مدام از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنه من به دلم نخواهد نشست و خوشم نمیاد.
    در مورد زندگی ایده آل هم که فرمودید.فکر می کنم بعد 3 جلسه باید یک چیزهایی فکر می کردن.مگه نه.
    من خودم قبل اولین خواستگارم.تو مدتی که خواستگار راه نمی دادم در مرود اینکه دلم می خواد چه جور زندگی داشته باشم کلی فکر کردم.بالاخره اگه آدم ندونه چی می خواد چه جوری می تونه برای خودش همسرانتخاب کنه.
    بعد به نظرم این خیلی مهمه که قبل از خواستگاری آدم خودش را خوب بشناسه.چون وقتی آدم خودش را نشناسه چه جوری می تونه برای خودش مطابق خودش شخص هم کفوی انتخاب کنه.
    من خودم تو جواب همین سوالم کلی مطلب گفتم.اصلا هم قلمبه سلمبه و کتابی نگفتم.یا اینکه جایی خونده باشم.دقیقا مطابق خودم گفتم دلم می خواد زندگیم از نظر شادابی،عاطفی و... چی باشه.حتی مثال هم می زدم.
    ولی خب کاملا مشخص بود چون ایشون تجربه اولشون بوده در مورد ازدواج فکر نکرده بودند و نمی دونستند چی می خوان.ولی تجربه خوبی براشون شد.

    اما در هر حال فقط مشکل من با ایشون این سوالات نبود.



    بی نهایت عزیزسلام
    خیلی ممنون.شما همیشه دیدگاه منطقی به موضوع دارید و این خیلی خوبه.
    ولی من روحیاتم این طوری نیست.یعنی در مورد من منطقی اینه که روحیاتم حتما در نظر گرفته بشه.حالا احتمالا باید یکم روحیاتم را تغییر بدم.

    روحیات من.اصلا با سیاست سازگاری نداره.اصلا !
    این به این معنی نیست که چیزی متوجه نمی شم.یا اینکه عملکرد منطقی ندارم.از نظر حسی نمی تونم احساس آرامش با کسی که دغدغه های سیاسی داره داشته باشم.مثلا هر کسی تو هر جناحی باشه و درگیری خاصی با سیاست داشته باشه من نمی تونم.و بحث مخالف بودن دوجناح نیست اصلا.
    مثلا من همیشه تو انتخابات شرکت می کنم.و خب هر کسی حق داره به کسی که می پسنده رای بده.هر کی عقیده ای داره.ولی وقتی این قدر برای اون شخص مهم میشه که در حوزه تبلیغ یکی از نامزدها مشارکت داره.این به نظر من خیلی سیاسیه.
    من برام خیلی خیلی مهمه که طرف مقابلم درگیری سیاسی نداشته باشه.چون دیدم چقدر زندگی با چنین افرادی سخت و طاقت فرساست.و خیلی هم ربط به جناحش نداره.هر دو جناح را دیدم.
    من هم یک زندگی با آرامش می خوام نه با تنش و بحث و...

    فکر می کنم بهتره دیگه این موضوع در مورد این خواستگار خاص بسته بشه.
    من در پستهای بعدی می خوام ازتون در مورد تغییر معیار مهمی در خودم کمک بگیرم.
    ممنون از شکیبایی همگی.

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  2. 8 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), abi.bikaran (دوشنبه 15 اردیبهشت 93), ash1 (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), majid_k (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), meinoush (سه شنبه 09 اردیبهشت 93), minoo69 (سه شنبه 09 اردیبهشت 93), فدایی یار (دوشنبه 28 اردیبهشت 94), میشل (دوشنبه 08 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 اسفند 92, 17:03
  2. تعطیلات عید در کنار خانواده شوهر و تاثیرات بعدی آن!
    توسط she در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 17 فروردین 92, 15:05
  3. تعطیلات عید--میگه من مَردم باید پیش خانواده ام باشم!
    توسط she در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اسفند 91, 13:39
  4. تعطیلات عید--میگه من مَردم باید پیش خانواده ام باشم!
    توسط she در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اسفند 91, 12:02
  5. اگر از تعدادی ازمعیارهام بگذرم پشیمون نمیشم؟
    توسط yasesepid در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 29 خرداد 89, 23:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.