سلام
ممنونم از دوستان
فرشته مهربان
دارم اولین گام رو با همه تلاشم انجام میدم وقتی تصویرسازی می کنم حس و حال خوبی دارم (البته گاهی اوقات تصویر سازی منجر به خودارضایی هم میشه)
احساس می کنم کمی روی همسرم هم اثر داشته (البته قول دادم که ازش چیزی نگم)
بالهای صداقت عزیز
ممنونم از تجربتون واقعا استفاده کردم دارم مدت های غم و غصه خوردن و کم تر می کنم البته با وجود داشتن بچه کوچیک کمتر وقت غصه دارم ولی همونم میخوام هدفمند باشه نه اینکه از هدف دورم کنه. چند روز پیش وقتی از پشت خط کلمه کثافت رو که شنیدم انگار آب سردی روم ریختن ولی احساسمو کنترل کردم خودمو به نشنیدن زدم ولی دلم خیلی شکست می خواستم با پیام جوابش رو بدم جواب تمام کارها و خیانتاشو ولی کنترل کردم و خودمو جمع و جور کردم.
این روزا تنبل شدم البته رگه تنبلی رو همیشه داشتم. نمازام رو یکی در میون میخونم. خسته ام بی حوصله ام.
تمیز کردن یه خونه 300 متری که قدیمی هم هست تمام انرژیمو می گیره . سر دخترم داد و بیداد می کنم اونم بیچاره با تعجب نگام میکنه. سرما خورده خیلی هم نق میزنه و بهم می چسبه. 2 تا کار پایان نامه دارم که هنوز دستمه و حوصله انجامش رو ندارم.
دوست دارم یه روز یکی دخترمو نگه داره . نیاز به استراحت دارم.
قراره بریم توی خونه جدید و مستقل بشیم. از الان کابوس تمیز کردن اون خونه و این یکی رو دارم.
دلم میخواد یه روز برای خودم باشم .
وقتی خیلی غصه دارم آهنگ چشم امید رو میذارم و پخش آنلاین حرم امام رضا رو نگاه می کنم و خودمو تخلیه م یکنم. دلم پر میکشه واسه اونجا.







وقتی هم راه میوفته که هیچی دیگه یعنی یه لباس نمیتونی بپوشی از ترس اینکه کلش جایی نخوره چیزی روش چپ نشه دست چیزی نشه چیزی رو خراب نکنه واقعا سخته بچه داری شما که هم پایان نامه هم مینویسی هم خونه رو هم تمیز میکنی خداوکیلی خیلی کارت درسته
ایشالله این روزای سخت میره و سپری میشه بجاش یه بانوی قوی میمونه مثل ققنوسی که از خاکستر در میاد و پرواز میکنه.


علاقه مندی ها (Bookmarks)