به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 55
  1. #41
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام پارمیدای عزیز، متاسفانه مثل من کم نیست و شما حق داری که نگران باشی. این موضوع قبلا هم توسط آدمهایی مثل من توی این انجمن پاسخ داده شده.

    لینک زیر رو ببین:

    چطور می تونیم بفهمیم که خواستگار واقعاً پسندیده ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (دوشنبه 14 مرداد 92)

  3. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    سلام دوست عزیز. نمی دونم این پست من رو بخونی یا نه. فقط می دونم که اگه به هر دلیلی دوست داشتن در شما ایجاد نشد ادامه ندین. چون مطمینا ضربه ای که خانمتون در اینده خاهند خورد به مراتب بیشتر از الان خاهد بود. من به شخصه اگه همچین مشکلی برام پیش بیاد از طرفم دلخور می شم به خاطر این که من رو مطلع نکرده و به خاطر حس عذاب وجدان پیش من مونده. و اگه صادقانه به من بگه من واقعا براش احترام قایل خاهم بود چون دوست داشتن زوری نیس و این صداقت فرد رو می رسونه. ترجیح می دم چند ماهی به خاطر یه حقیقت افسرده باشم نا سالها با یه دروغ خوشحال.

    اما نکته ای که ذهن من رو مشغول کرده این که شما هنوز نمی تونی در تصمیم گیری مستقل رفتار کنین. خوب که روش حسابی کار کنین. نکته بعد این حس ناامیدی در شماس که احساس می کنم انگیزه ای برای حل مساله نداری. نمی گم که اگه به زندگیت ادامه بدب با این خانم یعنی مساله حل شده. ولی لااقل می تونی با خوب برخورد کردنت اثرات و عواقب کمتری رو متوجه خانم بکنی.


    و اینکه بیای رو این اتفاق بیشتر فکر کنی و علت وقوعش رو بررسی کنی. این واقعا سوال مهمی که چرا تو تصمیم گیریتون موفق نبودین و حداقل کاری که می تونین انجام بذین این که این مشکل رو برای همیشه حل کنین. دوست من ناامید نباشین این هم قسمتی از زندگی است. چرا این موضوع باید بشه بدترین اتفاق ممکن. بدتر از این برای من ااقل اینکه طرفم باهام صادق نباشه. خوشبخت باشی دوست من

  4. 3 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    sanjab (دوشنبه 14 مرداد 92), toojih (دوشنبه 14 مرداد 92), مصباح الهدی (دوشنبه 14 مرداد 92)

  5. #43
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مشکل شما دوست نداشتن این خانم نیست. مشکل اصلی چیزی بود که از همه بچه ها پنهانش کردید و فقط مرثیه سرایی احساسی کردید. مطمئن باشید تا وقتی آن مشکل اصلی حل نشود ، مشکلی که آشکارا سعی کردید پشت این مرثیه ها پنهانش کنید زندگی شما هیچ تغییری نمی کند . حتی اگر این خانم را طلاق دهید . شما باید با مشکلت روبه رو شوی و از آن فرار نکنی و پنهانش نکنی.

  6. 3 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), roze sepid (جمعه 25 مرداد 92), toojih (دوشنبه 14 مرداد 92)

  7. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    آقای توجیه از پاسخگوییتان ممنون.

    نوپو جان این قضیه که گاهی حتی تمام شرایط طرف مقابل عالیست ولی به دل طرف مقابل نمیشینه واقعیته! برای خود من پیش اومده ولی تو رودرواسی گیر نکردم و جواب منفی دادم!!!(خدا را شکر)

    پارمیدا جان من یه روش مطمئن تر پیدا کردم(البته از یک مشاور کمک گرفتم):
    بعد از مثلا 3 یا 4 جلس خواستگاری به خواستگارم می گم:
    من در مورد مساله ازدواج مطالعاتی داشتم و متاسفانه یکی از دلایل طلاق بین زوجین این بوده که خواستگاری تا چند مرحله پیش رفته ولی یکی از طرفین توی رودرواسی گیر کرده و با اینکه طرف مقابلش به دلش ننشسته بوده به امید اینکه بعدا به دلش میشینه ازدواج کرده.ولی بعدها این به دل نشستن اتفاق نیفتاده و منجر به طلاق شده.خواستم نظرتون را در این مورد بدونم.

    می دونی وقتی از خواستگارم این سوال را پرسیدم,ایشان در جواب گفت:
    من حتی اگر شب عقد هم متوجه بشم که اشتباه کردم جواب منفی می دم!
    این سوال و این پاسخ خیلی به من کمک کرد:
    1)خیالم راحت شد که اون آقا من را از روی رودرواسی انتخاب نمیکند
    2)خودم هم می تونم بعد از حتی چندین جلسه بدون عذاب وجدان جواب منفی بدم.(چون وقتی خودش در مورد خودش همچین چیزی گفته...)

  8. 4 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), reihane_b (سه شنبه 15 مرداد 92), roze sepid (جمعه 25 مرداد 92), toojih (دوشنبه 14 مرداد 92)

  9. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    مرسی مهراد عزیز، من تصمیم گیری کردم و مدتی است که از خانمم جدا شدم

    نوپوی عزیز، انکار نمیکنم که عیب و ایرادهای زیادی دارم. شاید توی این مورد هم اونه تاثیر گذاشتن ولی بیشترش مربوط به دل ننشستن بود. بهرحال الان دیگه قضیه من تموم شده و از هم جدا شدیم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    پارمیدا جان من یه روش مطمئن تر پیدا کردم(البته از یک مشاور کمک گرفتم):
    بعد از مثلا 3 یا 4 جلس خواستگاری به خواستگارم می گم:
    من در مورد مساله ازدواج مطالعاتی داشتم و متاسفانه یکی از دلایل طلاق بین زوجین این بوده که خواستگاری تا چند مرحله پیش رفته ولی یکی از طرفین توی رودرواسی گیر کرده و با اینکه طرف مقابلش به دلش ننشسته بوده به امید اینکه بعدا به دلش میشینه ازدواج کرده.ولی بعدها این به دل نشستن اتفاق نیفتاده و منجر به طلاق شده.خواستم نظرتون را در این مورد بدونم.

    می دونی وقتی از خواستگارم این سوال را پرسیدم,ایشان در جواب گفت:
    من حتی اگر شب عقد هم متوجه بشم که اشتباه کردم جواب منفی می دم!
    این سوال و این پاسخ خیلی به من کمک کرد:
    1)خیالم راحت شد که اون آقا من را از روی رودرواسی انتخاب نمیکند
    2)خودم هم می تونم بعد از حتی چندین جلسه بدون عذاب وجدان جواب منفی بدم.(چون وقتی خودش در مورد خودش همچین چیزی گفته...)
    خانم مصباح الهدی من با این روش زیاد موافق نیستم. لااقل مطمئنم در مورد من که جواب نمیداد. مشکل اصلی توی این مواقع اینه که طرف حرفش رو نمیزنه وگرنه مشکلی نبود و این روش میرسه به نقض صورت مسئله.

  10. 2 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), sanjab (دوشنبه 14 مرداد 92)

  11. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    ببخشید آقای توجیه
    میشه الان که این پروسه رو طی کردین توضیح بدین که به دل ننشستن یعنی چی ؟
    از کجا فهمیدین دوستش ندارین ؟
    مثلا رفتارای خاصی داشت که به دلتون نمی نشست یا چطوری بود؟
    من میخوام بفهمم از کجا بدونم که کسی به دلم نشسته یا نه ؟
    اگه اذیت نمیشین توضیح بدین . ممنون میشم

    - - - Updated - - -

    البته یه کوچولو توضیح دادین که دلتون براش تنگ نمیشد !
    فقط همین ؟؟

  12. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), toojih (سه شنبه 15 مرداد 92)

  13. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 مهر 92 [ 21:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    191
    سطح
    3
    Points: 191, Level: 3
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 29 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ، من امروز عضو این سایت شدم
    وقتی موضوع این تاپیک رو خوندم یاد اوایل ازدواجم افتادم . درسته که آقای توجیه از خانومشون جدا شدن اما گفتم منم تجربه ای که دارم رو بنویسم اگه کسی تاپیکو خوند شاید به دردش بخوره .
    همسر من شاید شرایط خیلی سخت تری رو تجربه کرده باشه هر چند برای منم خیلی سخت بود . مدت زیادی از عقدمون نگذشته بود که من به خاطر رفتارهای سرد شوهرم بهش اعتراض میکردم تا اینکه بالاخره گفت بهم علاقه نداره یا همون که جناب توجیه گفت ، به دلش ننشستم ، دلش برام تنگ نمیشه با اینکه از هم دور بودیم و ......
    ما هردو خیلی پیگیر بودیم چندین جلسه مشاوره رفتیم و البته دعا هم کردیم و از خدا کمک خواستیم .
    الان دو ساله که عروسی کردیم و شکر خدا زندگی خیلیییییی خوبی داریم و میتونم به جرات بگم شوهرم عاشقانه منو دوست داره و میپرسته

  14. 6 کاربر از پست مفید خانوم خونه تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), mohammad6599 (جمعه 18 مرداد 92), reihane_b (سه شنبه 15 مرداد 92), roze sepid (جمعه 25 مرداد 92), toojih (سه شنبه 15 مرداد 92), میشل (چهارشنبه 17 مهر 92)

  15. #48
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    ممنون از همه دوستان که نظر دادن، من سعی میکنم اینجا پستی نداشته باشم چون فکر میکنم وقت بچه های انجمن با یک تاپیک تمام شده گرفته میشه ولی بی ادبی دونستم.

    آسمانی عزیز، به دل نشستن یعنی وقتی کنارشی احساس خوبی داری. دوست داری بیشتر وقتت رو باهاش باشی. دنبال بهانه میگردی که ببینیش.

    براتون واقعا خوشحالم خانم خونه عزیز، امیدوارم سالهای سال کنار همسر فهمیده تون زندگی شادی داشته باشین.

  16. 2 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 25 مرداد 92), میشل (چهارشنبه 17 مهر 92)

  17. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    آقای توجیه میخوام بدونم واقعا پشیمون نیستین که جدا شدین؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا صادقانه جواب بدین

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  18. #50
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    محمدجان، حس منرو بعد از طلاق شاید نیشه بهش عمومیت داد. چون من خودم خواهان طلاق بودم. ولی اگه میخوای بدونی اوایل سخت بود

    ولی الان حدود یکماهی هست که احساس خوبی دارم. اینکه بعد از مدتها از زیر یک فشار خیلی زیاد و دغدغه فکری مدام آزاد شدم، حس خوبی به زندگیم داده.

  19. 2 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 25 مرداد 92), sanjab (سه شنبه 15 مرداد 92)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم کسی و دوست داشته باشم
    توسط eln در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 96, 19:29
  2. افت شدید درسی ایا میتونم جبران کنم ؟
    توسط ali.66.110 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 21:39
  3. چطوری به کسی که نمیتونه بخاطرموقعیت شغلیش ابراز علاقه کنه کمک کنیم؟
    توسط bahar5005 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 11:24
  4. شش سال از زندگیم تلف شد | کسی میتونه کمکم کنه؟
    توسط Mohammad19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 اردیبهشت 92, 02:05
  5. کسی میتونه منو در مورد این مسئله عشقی راهنماای کنه؟
    توسط horriyyatt در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 شهریور 91, 23:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.