سلام آیه عزیز، ممنون بابت نظرت. ازدواج ما سنتی بود و سطح خانواده هامون نزدیک به هم هست و هردوتامون تحصیلکرده هستیم.
هدف من از این تاپیک یه جور درد و دل کردنه. میخواستم بدونم کسی شرایط بدتر از این هم داره یا چون من توی این شرایط قرار گرفتم فکر میکنم که از همه وضعم بدتره. به نظرم هیچ وقت دردهایی که یک مرد در آستانه طلاق میکشه دیده نمیشه مخصوصا وقتیکه خودش مسبب و خواهان این طلاق باشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)