به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 40

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 05 اردیبهشت 94 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1393-11-04
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    1,463
    سطح
    21
    Points: 1,463, Level: 21
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered1000 Experience Points
    تشکرها
    197

    تشکرشده 103 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    هفته دیگه بله برون اما استرس بی نهایت از مخفی کردن حقایق

    سلام به همگی
    بالاخره تونستم با هزار بدبختی مامانمو راضی کنم .... اما چه فایده همش باهام تند حرف میزنه و همش یه جورایی فحش میده ...
    خیلی دلگیرم ازش بی نهایت همیشه با خودم میگم اگه پیش بابام بودم درسته عقل نداشت اما لا اقل کاری به ازدواجمم نداشت ...

    تمام ذوقم کوره به خاطر استرس ... نه برادری نه خواهری نه پدری نه پشتیبانیه مادری .....هیچی.......

    به خدا خیلی سخته .... دیشب بله برون خالم بود نمیدونید مامانم چیکار میکرد که انقدر خوش برخورد و خوب و محترم که خدا میدونه بعد واسه خواستگارای من قیافش طوری میشه که انگار من مردم ..

    دیشب با داییم و پدر بزرگم صحبت کردم گفتن بیان ... اما مهم ترین بخش مسئله اینجاست که اونا یه تفاوتی دارن با ما (من خودم اصلا مشکلی ندارم) که من نمیخوام تو جلسه خواستگاری مطرح بشه چون اگه مطرح بشه همه چیز بهم میخوره .... البته مامانم و خاله هام میدونن ... فقط نمیخوام دایی هام و پدر بزرگم بدونه ...

    استرس دارم خیلی زیاد چون کسی نیست حمایتم کنه وووتنهام خیلی تنها .... فقط امیدوم بعد خدا به خواستگارم ...اون پسر خوبیه ...

    چطور میتونم استرسم رو کم کنم؟؟؟هفته دیگه میان برای خوندن صیغه اما من خیلی وحشت دارم از اینکه یه دفعههمه چیز تموم بشه منی که رویای جشن مفصل واسه خودم داشتم الان دارم میگم هرچه زودتر فقط برم محضر عقد کنم بیام خونه بدون حضور کسی از بس که میترسم ...

    چطوری این شرایط رو مدیریت کنم تا همه چیز سکرت بمونه؟؟؟این خیلی مهمه

    خواهش میکنم هر کی میبینه یه صلوات برای حل شدن مشکلم بفرسته

  2. 3 کاربر از پست مفید M.S.H تشکرکرده اند .

    mohi (دوشنبه 18 اسفند 93), parsa1400 (چهارشنبه 13 اسفند 93), اقای نجار (چهارشنبه 13 اسفند 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از ازدواج با همسرم ناراحتمو مسئولیت زندگی به دوش من هستش و اون بی خیاله
    توسط zahra64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 اسفند 93, 01:11
  2. داستانک (مدیریت - کار و...)
    توسط baby در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 26 آذر 89, 15:54
  3. مدیریت استرس در روابط عاطفی
    توسط mardomak در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 26 اردیبهشت 88, 18:34
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. عدم رضایت بهنگام هم بستر شدن
    توسط 50%mahdi در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: دوشنبه 30 دی 87, 19:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.