به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 55
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    آقای توجیه به نظر من هم ادامه بده تا نظر فرشته مهربان را هم ببینیم.
    ضرر نداره که.شاید یه نفر همچین مشکلی داشت و خوندن تاپیک شما و پست فرشته مهربان بهش کمک کنه!
    من خودم اول که تو این سایت اومدم با خوندن مشکل دیگران تونستم مشکل خودم را تقریبا حل کنم و حتی در موردش تاپیکی ایجاد نکردم.

    الان این مشکل شما ممکنه مشکل خیلی ها باشه،راه حل هم داشته باشه ولی وقتی بیان اینجا را بخونن فکر می کنن هیچ راهی برای این مشکل نیست.
    امیدوارم ادامه بدین!

    - - - Updated - - -

    در ضمن فرشته مهربان عزیز لطفا در صورت ادامه در جوابتان معنی دل نشستن و اینکه چه طور بفهمم خواستگارم من به دلش نشستم و یه وقت به خاطر اصرار خانواده اش با من ازدواج نکند؛را هم توضیح بفرمایید.
    مدت زمانی که خانم و آقا برای به دل نشستن لازم دارن چقدره آیا بین دو جنس تفاوت داره؟
    آیا می شود این احساس را تغییر داد؟آیا تلقین موثر است؟

    آیا دل به دل راه دارد؟چه طور خانمشون ایشان را دوست دارند ولی ایشان نه؟!!!(به خاطر تلقین؟یا اینکه دل به دل راه نداره؟)

    آیا ممکنه چون ایشون دلشون نمی خواد نمیتونن طرز فکرشون را هم تغییر بدن(به دلیل احساسات منفی و عدم باور)؟

    من خیلی دوست دارم مشکل ایشون قابل حل باشه و واقعا هم دلشون بخواد که حلشون کنند!

  2. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    الان این مشکل شما ممکنه مشکل خیلی ها باشه،راه حل هم داشته باشه ولی وقتی بیان اینجا را بخونن فکر می کنن هیچ راهی برای این مشکل نیست.
    امیدوارم ادامه بدین!

    - - - Updated - - -

    در ضمن فرشته مهربان عزیز لطفا در صورت ادامه در جوابتان معنی دل نشستن و اینکه چه طور بفهمم خواستگارم من به دلش نشستم و یه وقت به خاطر اصرار خانواده اش با من ازدواج نکند؛را هم توضیح بفرمایید.
    مدت زمانی که خانم و آقا برای به دل نشستن لازم دارن چقدره آیا بین دو جنس تفاوت داره؟
    آیا می شود این احساس را تغییر داد؟آیا تلقین موثر است؟

    آیا دل به دل راه دارد؟چه طور خانمشون ایشان را دوست دارند ولی ایشان نه؟!!!(به خاطر تلقین؟یا اینکه دل به دل راه نداره؟)

    آیا ممکنه چون ایشون دلشون نمی خواد نمیتونن طرز فکرشون را هم تغییر بدن(به دلیل احساسات منفی و عدم باور)؟

    من خیلی دوست دارم مشکل ایشون قابل حل باشه و واقعا هم دلشون بخواد که حلشون کنند!

    به نظر منم خیلی خوبه که بیان و در مورد اینهایی که پرسیدین یه توضیحی بدن و کمک کنن تا جوونا راهنمایی بشن
    چون چیزی که من تو این تالار دیدم اینه که فقط میان و بارها همه جا اعلام میکنن که ازدواجی که با دوستی باشه اصلا اخر و عاقبت نداره و کاملا خطاست و ما مخالفیم و از این حرفا ولی نمیان و جایی نمیگن که ازدواج سنتی هم اگه بدون شناخت باشه ممکنه اشتباه باشه و اخر و عاقبتی نداشته باشه و...یا اگه هم میگن در اون حدی که جوونها رو از ازدواجی که با دوستی شروع شده میترسونن در اینجا نمیترسون!!!

  4. 3 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), sara 65 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 11 اسفند 97 [ 17:07]
    تاریخ عضویت
    1391-6-05
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    5,616
    سطح
    48
    Points: 5,616, Level: 48
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    144

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شاید افسردگی دارن..انگار میخاد تو غار تنهایی خودش پناه ببره.البته گویا کمی هم یک کلامه..کاش اون اول که خانوادشون معرفی کردن اینقد محکم میگفت بدلم نیس نمیخام
    راستش منم اوایل آشناییم حتی بعد از ازدواج با همسرم دوست داشتم به تنهایی و دوران مجردی خودم پناه ببرم.یجور افسرده شده بودم از شرایط جدید...اما به مرور دلبستگی که بینمون پیش اومد الان از بودن کنارش راضی و خوشحالم

    نمیشه کسی رو مجبور به کاری کرد..اما کسی که دلش بحال طرفش بسوزه که مثلا لطمه کمتری بخوره حداقل راههایی رو برای شناخت و جرقه زدن عشق و علاقه بکار میگیره بعد اگه نشد حداقل شرمنده وجدانش نباشه و مثل مرد بگه تلاش کردم نشد..

    عشقی که با یه نگاه بیاد با یه نگاهم میره..اما علاقه ای که با تلاش و به مرور بیاد موندنیه.

  6. 3 کاربر از پست مفید ava48 تشکرکرده اند .

    saraamini (شنبه 14 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 14 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    خب خدارو شکر که شما جواب سوالتونو گرفتین
    سوال شما این بود که کسی شرایط بدتر از اینو هم میتونه تجربه کنه و مثل اینکه یه نفرو هم پیدا کردین که شرایطش از نظر شما بدتر از شرایط خودتونه
    الان مشکلتون حل شد دیگه؟
    ولی به نظر من شرایط شما هنوز بدتره
    اون بنده خدا فقط اعتماد به نفسشو از دست داده به کسی بدی نکرده
    اما شما دارید دستی دستی زندگی و اعتماد به نفس کس دیگه ای رو ازش میگیرید و حتی اینجا که محیط مجازیه حاضر نیستید دلایلشو بگید مبادا کسی نظرتونو عوض کنه چون تصمیم خودتونو گرفتید و این یه جور ظلمه

  8. کاربر روبرو از پست مفید saraamini تشکرکرده است .

    ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array
    میدونی من میخوام بر عکس همه سوالتو جواب بدم به جای توجیح تو وراهکار دادن بت
    آره شرایط خیلی بدتریم هست
    این که همسریو انتخاب کنی که عاشقش باشی و فکر کنی همه زندگیته
    فکر کنی با اون خوشبخت میشی و همه اون چیزیه که یه عمر میخواستی
    و بعد به خودت بیای و بیینی 6 ماهه درگیر آدمی هستی که اصلا دوست نداره
    تو این 6 ماه کلی تحقیرت کرده و تو همیشه توجیه کردی که شرایط خانوادگیش بد بوده
    که خانواده و عشق و نمیفهمه
    همیشه بازم مهربون تر بودی و عاشق تر
    اما اون بعد 6 ماه با این دلیل که نمیتونه خوشبختت کنه میره
    و تو میمونی و هیچی . هیچ اعتماد به نفس و هیچ عشقی عصبی و خشن با کلی قرص و دکتر و همایش و مقاله و کوفت و زهر مار با موهات که به خاطر ریزش وحشتناکش مجبوری کوتاه کوتاه کنی با چروک های زیر چشمت و هاله سیاه دورش از گریه های شبانه
    با هق هق های گریه ای که برای خودتم عجیبه با تنهایی روحی
    با سوالی که هر وقت از جلوی آینه رد شی از خودت بپرسی که چرا من دوست داشتنی نبودم چرا نیستم
    با خداییم که همه چیزو از چشم اون ببینی و حتی دیگه نتونی دوسش داشته باشی که چرا تو رو اینطوری آفریده که هیچ کس عاشقت نشه و حتی کسی که این همه بش عش دادی نتونه دوست داشته باشه
    با یه عالمه درس و مقاله و کلاس نصفه و نیمه
    و یه زندگی دربو داغون
    و اینکه دردتو هیچ کس ندونه و همه فکر کنن چقدر خوشبختی
    ولی تو حتی گاهی نتونی نفس بکشی
    به خاطر یه مرد لعنتی
    که نتونست دوست داشته باشه که نمیتونست خوشبختت کنه که راحت تونست ترکت کنه راحت میتونه دیگه حتی جوابتم نده و دنبال زندگی خودش باشه
    فکر کن کساییم این وسط هی بگن اشکال از توئه و خودت و عوض کن و تو نتونی چون دیگه چیزی ازت نمونده
    [align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]

  10. 4 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    ava48 (یکشنبه 15 اردیبهشت 92), هلیا66 (یکشنبه 15 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (شنبه 14 اردیبهشت 92), تسلیم خدا (چهارشنبه 18 اردیبهشت 92)

  11. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    آقای توجیه امیدوارم حرفای جوانه شما را به خودتون بیاره!(البته ان شاالله هرچی صلاحه)

    جوانه جان شما به خوبی شرایط را برای به خود آمدن توضیح دادین لطفا به پست من هم سر بزنید!(لطفا منو دعوا کنید!!!)
    ممنون
    ویرایش توسط مصباح الهدی : شنبه 14 اردیبهشت 92 در ساعت 19:33

  12. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    ava48 (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)

  13. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 دی 93 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-10
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,414
    سطح
    21
    Points: 1,414, Level: 21
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 35 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه دوسش ندارید ترکش کنید

  14. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 92 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1389-12-24
    نوشته ها
    52
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 47 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقای توجیه. ببخشید جواب من نمیتونه به شما کمکی بکنه ولی پاسخ شما شاید بتونه به دیگران کمک کنه. وقتی واسمون خواستگار میاد از کجا بفهمیم که اون پسر تمایل به ما داره یا نداره؟ از کجا بفهمیم که مثل شما تصمیم گیری نمیکنه؟

  15. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    خانم این تاپیک مال خیلی وقت پیشه!!!!

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  16. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 92 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1389-12-24
    نوشته ها
    52
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 47 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad2012 نمایش پست ها
    خانم این تاپیک مال خیلی وقت پیشه!!!!

    خوب قدیمی باشه. آقای توجیه هنوز در انجمن هستند و در تمام تاپیک های جدید حضور فعال و پررنگ دارند. قطعا به تاپیک خودشون هم سر میزنند و اگه صلاح بدونن جواب میدن.


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم کسی و دوست داشته باشم
    توسط eln در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 96, 19:29
  2. افت شدید درسی ایا میتونم جبران کنم ؟
    توسط ali.66.110 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 21:39
  3. چطوری به کسی که نمیتونه بخاطرموقعیت شغلیش ابراز علاقه کنه کمک کنیم؟
    توسط bahar5005 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 11:24
  4. شش سال از زندگیم تلف شد | کسی میتونه کمکم کنه؟
    توسط Mohammad19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 اردیبهشت 92, 02:05
  5. کسی میتونه منو در مورد این مسئله عشقی راهنماای کنه؟
    توسط horriyyatt در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 شهریور 91, 23:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.