به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array

    حالم بده افسرده م

    سلام بچها من این تایپیکو نمیدونستم تو کدوم قسمت باز کننم.بچها چنروز پیش یه تایپیک باز کردم باعنوان عاشق شدم بجوری ....مشکلم تقریبا حل شد ینی من کلی سوال تو.ذهنم بود که بچها جواب دادن .حالا من عزت نفسمو بدس اوردم .اما من هنوز اون پسر تو فکرمه اخه دلم تنگ میشه کاراییکه دوستان گفتن انجام دادم اما باز میاد تو فکرم انگار هک شده تو مغزم انگار طلسم شدم .میدونم بدرد نمیخوره میدونم بدبختم میکنه اما اظطراب دارم مدام.اگه میخواییدبگید برم پیش روان پزشک که خودم امار داروارو دارم اکساسپام.فلوکستین.والپروات .سیتالوپرام.....
    بنظرتون اگه این داروارو مصرف کنم میتونم بخونم واس کنکور دکترا؟اینا خواب اوره وابستگی میاره تازه شاید یه ماه حالم خوب کنه بعدش شرو میشه.کاش پام میشکس سراغ اون اقانمیرفتم.هیچکی تو.زندگیم نیست هیچ پسری دوسم نداشته دلم میخواد ازدواج کنم تا ازین شرایط بد دربیام اما نمیشه کو اخه همشون میخوان مثل اون پسره بشن از طرفیم بابام افکارمنفی داره تاحالاخواستگار راه نداده میگه وقتی من مردم برید هرکارخواستیدبکنید من باهاتون اتمام حجت کردم ینی اصلا ب فکر جهزیه نیست تازه اسم خواستگارم نمیتونم بیارم میگه میریدبدبختدمیشید نمیتونم که باهاش دعوا کنم هرچی میگه سرمو میندازم پایین چی بگم اخه تازه داداشمم نمیزاره گیر میده.همشم توخونه خوابه من باید ناهار شامشو اماده کنم ازبس ظرف شستم دستام زمخت شده تازه اینهمه کار میکنم اخر میگه شما بریدخونه شوهر پستون میاره .منم مجبورم درس بخونم تا زمان بگزره لااقل از وقتم استفاده کنم بشدت افسردگی دارم مامانمم افسردس همیشه چراغای خونه خاموشه میگن چشممونو میزنه فکرنمیکنن که رو روحیه ادم تاثیربد میزاره .من چکار کنم من هیچوقت نمیتونم ازدواج کنم حتی اگه اون پسر هم عاقم بود نمیشد خدا چکار کنم کمکم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید zzzz تشکرکرده است .

    اعجاز عشق (چهارشنبه 16 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.