
نوشته اصلی توسط
نازنین2010
سلام
من فقط اولین پست اینجا را خواندم نمی دونم الان اقدامی کرده اید یا نه
به هر حال پیشنهاد من اینه
1- یکبار خواهرتون یا مادر یا پدرتون (یکی که نظرش براتون مهمتره )بیاد تو دانشکاه و این خانم را ببینه و یه طوری با این خانم همکلام شه و سر حرف را باز کنه
(اصلا از همکلاسی ها و بچه های دانشگاه کسی متوجه نشه که ایشون همراهی شما است و برای چی باهاتون امده دانشکاه خیلی راحت با موبایل میتونید برسونید که کدام دختر هست و الان کجا نشسته و...)
این دفعه اول برا اینکه تا قضه جدی تر نشده خانواده شما حداقل ظاهر و شیوه حرف زدن خانم راببینند
2- تو محلشون و محل کار پدر و مادرش و.... تحقیقات ازدواج را انجام دهید بعد اگه همه چیز okبود و نتیچه تحقیقات مثبت بود یه بار خانمها برن خونه طرف
فرهنگ:این برای زمانیکه دخترو معرفی می کنن و می دونیم اون خانواده قصد داره دختر شوهر بده
ولی در این مورد نمی دونیم قصد دارن یا نه پس وقتو نباید با این تحقیقات حدر داد.
3-در مرحله بعد شما و بابات را با خودشون ببرند
فرهنگ:همون ابتدا که زنگ می زنن اجازه خاستگاری بگیرن،در موقع مقرر پسر با پدر و مادرش
با دسته گل،خدمت خانواده دختر می رسن.
الان فرصت داری که انتخاب کنی میتونی خیلی راحت پس بزنی ولی وقتی نامزد شدید اگه یه چیز نابجا درموردشون شنیدی عقب کشیدن در سخت میشه
اگه عقد کردی بعد مثلا فهمیدی پدرش ادم خوشنامی نیست اونوقت خیلی خیلی خیلی سخته که پا پس بکشی
الان مرحله به مرحله جلو برو عجله نکن چشماتو خوب باز کن که بعد از ازواج باید ببندی چشماتو
عجله نکن الان وقت امتحانات هست خیلی سخته که ذهنت را رو دو تا مسئله درس و ازدواج متمرکز کنی
مردا وقتی ازدواج میکنند خیلی براشون مهم هست که مادر و خواهرشون نظرشون در مورد همسرشون چیه هر چی مادرشون در مورد همسرشون بگه دقیق و مو به مو گوش میکننند که اره دیروز تو مهمونی زنم چی گفت ؟خوب بود بد بود ؟ چی کار کرد و....ولی موقع خاستگاری خودشون تصمیم میکیرند و نظر مادرشون موقع خواستگاری مهم نیست !!!!
اگه بخوای فردای زندگی مشترکت کمتر اختلاف عروس با مادر خواهر و...داشته باشی الان خانوادت را جلو بفرست
اول خوب تحقیق کن از در و دیوار و همسایه و...
بعد بزار خانمها تو جلسات زنونه بهتر ببیند
تو با چادر و مانتو و مقنعه می بینیش بزار مادرت بره با لباس خونه ببینه اگه به فرض محال نقصی تو اندام و صورت و...داره الان متوجه بشی خیلی بهتره
حواست باشه اختلاف طبقاتی و فرهنگی و مالی وتربیتی و... اصلا تو دانشکاه معلوم نمیشه تو خونه و خانواده مشخص میشه بزار حداقل یک حلسه خانوادت برن بعد شما برو
علاقه مندی ها (Bookmarks)