خب چون من هم یه همچین شرایط مشابهی رو دارم ،ترجیح میدم شخص مورد نظرم خودش مقتدرانه و با اعتماد به نفس کامل بیاد و صادقانه حرفشو بزنه.خواستگاری از طرف خواهر و مادر پسر یه کم برای دخترها تکراری شده و دختر ها دوست دارند پسر مورد نظرشون خودش مستقیم بهشون ابراز علاقه کنه(البته خیلی رسمی و با احترام کامل) اینجوری براشون شیرین تره.این فقط نظر من نیس.معمولا با دوستام در این مورد زیاد صحبت میکنیم اونا هم نظر مشابهی دارند.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)