درود
فدایی یار دادا تو هنوز گیر اینی که خودت بری جلو یا خواهر و مادرتو بفرستی جلو اول؟!!!
خواهرت بگو بیادش دانشگاه تمامش کنهب ره پی کارش دیگه بابا چه خبرته تو؟ فکر میکنی چه خبره میخواد بهر جلو وقت بگیره برین خواستگاری دختره هم وقت میده بعد میری میگیریش میره پی کارش دیگه مگه منی که زن گرفتم چجوری بودش؟اینجوری که تو داری پیش میری فکر کنم یکسالی طول بکشه بخوای بری خواستگاری دختر مردم.
تا حالا دوست دختر داشتی؟ چقدر عادیه.خواستگاری هم فکر کن همونه فکر کن داری میری دوست دختر بگیری ریلکس باش ریلکس کامل تو فقط کافیه بری جلو تمام اگه اشتباهات نفرات قبلی را تکرار نکنی دختره برای خودته.یه چنتا نکته کلیدی هست برات میزنم توجه کن تایپیک های خواستگاری رو هم دنبال کن مخصوصا بانو مصباح الهدی و فرشته اردیبهشت را بخوان متوجه میشی سعی کن اطلاعاتت را بالا ببری نسبت به خانوم ها مثلا مقالات زنان از شوهران چه چیزهایی میخواهند.
به زن جماعت نباید خیلی رو بدی اینجور مواقع طرفش بری در میره بهش محل نزاری خیلی میادش طرفت بقول معروف ضرب المثل:
چماق و هویچ را بیاد برای دخترا بکار ببری(ظالمانست ولی جواب میده ) قابل توجه گلپسرا هیچوقت توی خواستگاری به دخترا خیلی روی خوش نشان ندید که اینکه ازش خوشتان آمده و دقیقا همانیه که میخواستید ذات زن اینجوریه.مثلا یه روش علمی که 99 درصد جواب میده(مگه اینکه یا دختر خانوم بلد باشه حقه شما رو یا یه چیزش باشه دختره)دفعه اول رفتید زنگ زدید برای جلسه دوم قرار گذاشتید یا جلسه سوم که خانواده دختر وقت تعیین میکنه به هیچ عنوان دقت کنید به هیچ عنوان زمانی که خانوده دختر تعیین میکنه را قبول نکنید و بهانه بیارید مخصوصا کاری هیچوقت جوری نشان نده که دختره فکر کنه آویزون هستی دفعه بعدی هم دیدیش کلا براش کلاس بزار عذرخواهی ممنوع(خودم اینکارو انجام ندادم پشیمون شدم)خانومم بعد ازدواج گفت ما هرزمان گفتیم بیا روز و شب نداشت شما قبول کدردی و آمدید این یعنی نقطه ضعف
تو جلسه خواستگاری بزارید دخترا سوال بپرسن راحت باشن بهشان جواب بدید ولی با صبر مهم نیست چی میپرسه هرچی گفتم یکم فکر کن الکی بزار فکر کنه خیلی جواب دادن به این سوال برات مهمه![]()
اینا تکنیک کاره سعی کن اول خانوم بشینه بد شما وارد اتاق اول بانوان میشن بعد شما سعی کنید میوه نخورید مگه فقط خیار باشه چون ما مردا خیلی ضایع میوه میخورمی و زود لو میریم و خانوما خیلی به این موضوع توجه دارن.
هیچوقت هیچوقت هیچوقت خودتو توی خواستگاری دستکم نگیر این شعارت باشه:
تو نمیری که خواسگاری کنی و این دختر نیست که جواب مثبت یا منفی میده این تویی که باید انتخابش کنی و اگه ازش خوشت نیومد که هیچ ولی خوشت اومد میری میگیریش(دقت کن میگیریش )خواستگاری نمیکنی
راستی سعی کنید شیک پوش باشی پیراهن را بزنید توی شلوار روی شلوار نندازید دخترا خیلی توجه میکنن.
مظلوم نمایی فرامش نشه همیهش جواب میده بزارید یکم حس کنه از شما قویتره ولی بموقعش با کف گرگی بزنین توی پیشونیش یعنی سوال خودشو از خودش بپرسید و خیلی جدی و مردانه
*************************************
بهش رحم نکن شل بیای پریده قرص و محکم باش اعتماد بنفس بچسبه به سقف مظلوم نمایی فراموش نشه.
یادت باشه دختره مال خودته البته اگه اشتباه نکنی پس حواستو خوب جمع کن![]()








دفعه اول رفتید زنگ زدید برای جلسه دوم قرار گذاشتید یا جلسه سوم که خانواده دختر وقت تعیین میکنه به هیچ عنوان دقت کنید به هیچ عنوان زمانی که خانوده دختر تعیین میکنه را قبول نکنید و بهانه بیارید مخصوصا کاری هیچوقت جوری نشان نده که دختره فکر کنه آویزون هستی دفعه بعدی هم دیدیش کلا براش کلاس بزار عذرخواهی ممنوع(خودم اینکارو انجام ندادم پشیمون شدم)خانومم بعد ازدواج گفت ما هرزمان گفتیم بیا روز و شب نداشت شما قبول کدردی و آمدید این یعنی نقطه ضعف
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)