شما دخترا نشستید پای سفره،غذا رو می ذارن جلوتون فقط باید در مورد خوردن یا نخوردنش
تصمیم بگیرید.فکر نمی کنید،برای یه پسر که کم تر با دخترا سروکار داره،صحبت در مورد ازدواج
با یه دختر چقدر سخته.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
شما دخترا نشستید پای سفره،غذا رو می ذارن جلوتون فقط باید در مورد خوردن یا نخوردنش
تصمیم بگیرید.فکر نمی کنید،برای یه پسر که کم تر با دخترا سروکار داره،صحبت در مورد ازدواج
با یه دختر چقدر سخته.
khaleghezey (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), فدایی یار (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)